אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המתיחות בין סוכני הביטוח לסלינגר: הח"כים מתגייסים שוב לצד הסוכנים

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
עמלות לטיפול במצטרפים לקרנות פנסיה
כי היא מצפה שיעבדו ,ויטפלו........בחינם ! גם אם לא "נפגשים" פיזית,עדיין יש לא מעט עבודה וביורוקרטיה,הן בצירוף,הן בתפעול השוטף,הן בתביעות והן בעזיבות עבודה....רק סוכן מקצועי,חבר לשכה,יודע בדיוק כיצד לטפל ומה לעשות,ורק הוא ידאג לאינטרס האמיתי של הלקוח ! מי שגורם לפגיעה מתמשכת במבוטחים זה הפיקוח על הביטוח,המשית הנחיות וחוזרים חסרי היגיון מינימלי,שבסופו של יום פוגעים בציבור הרחב.
ניר | 19.02.18
6.
מסכנים הלקוחות השקופים הללו
אז לא ישבו איתם על צירופם לפנסיה, משכורת נמוכה בדכ והפרשת מינימום. אחרי שתהיה צבירה משמעותית ניתן לדרוש הנחת דמי ניהול. בנוסף לכך העמלה היא גרוש וחצי . אחכ יש טיפולים אינסופיים, שאלות בלי סוף ,שירות בלתי נגמר וכל זה מושתת על גרוש וחצי עמלה. אז בהתחלה לא ישבו איתם אך אחכ טיפול מסיבי תודות לרגולציה.
סיגל | 19.02.18
4.
טיפול בלקוחות
כל היום אני מקבל טלפונים מעובדים ״שקופים״ ומסייע להם במעבר בין מעסיקים, פדיון פיצויים, עדכון פרטים אישיים, תביעות אובדן כושר עבודה, מקרי מוות, מיצוי זכויות בפרישה, בירורים, איחוד קופות, קבלת פטור מפקיד שומה, הבנת דואר שהגיע מחברת הביטוח, התאמת מסלול השקעה, בירור מול מעסיק, התאמת מסלול בשינוי מצב משפחתי ועוד ועוד. נכון. לא פגשתי אותם במעמד הצירוף. כעת אמרו לי להפסיק לענות לטלפונים האלו. מה יקרה איתם? מי יטפל בעובדים שצריכים עזרה? דמי הניהול שלהם לא יירדו בתהליך. חברות הביטוח יתעשרו וזהו.
סוכן ביטוח | 18.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת