אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגדלים בין הכבישים המהירים: 2,000 דירות ב-10 מגדלים בכניסה הדרומית לתל אביב

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
פשוט חבל שככה אנחנו נותנים שיהרסו את הארץ בשם הון זר
150,000 דירות רפאים בארץ רובן בת"א ירושליים, מוחזקות ע"י משקיעים זרים חלקם מעולם לא היו ולא יהיו בארץ, במקום להכריח אותם להשמיש את הדירות בצורה כזו או אחרת ולשמור על הציוויון של הארץ הופכים אותה למגדליידה ובשם איזה ערך? כבוד המשקיע הזר שלא אכפת לו מישראל ומה יש פה, אכפת לו מכסף בלבד. אבל כבוד התושבים והדיירים המקומיים והאזרחים במדינה משום מה נרמס בלי לחשוב פעמיים. הגיע הזמן לחשוב מה באמת חשוב ולסדר סדר עדיפויות שמטיב עם התושבים והאזרחים ולא עם כסף זר שאין לו שם או פנים!!!
שמואל | 25.02.18
23.
לשקם את תל-אביב
צריך גם להקים בתים פרטיים עם גינה ומרפסת (ווילות) כמו בנס-ציונה וראשל"צ, סביון וקיסריה והרצליה-פיתוח וכמובן כמו שכונות בצפון תל-אביב; צהלה ורמת החייל ושדרות קק"ל בתל-אביב! בכל תל-אביב צריך להקים ולבנות בתים פרטיים הנ"ל. כשכל זה יהיה אז לקלוט יהודים מכל יבשת אירופה: בריטניה צרפת, גרמניה ואוסטריה, פולין והונגריה. גם מכל יבשת אמריקה לקלום יהודים מארה"ב ולהפירד זוגות מתבוללים: את יהודי ארה"ב שנשואים/ות לבני/ות-זוג הלא יהודים להפריד כלומר; את יהודים לקלוט לישראל ואת הלא יהודים להשאיר. מכל יבשת דרום אמריקה: קולומביה, ארגנטינה, מקסיקה
דורון | 22.02.18
20.
עד שלא יסולכו המסתננים שגרים בשכנות, אין סיכוי למכור דירות
קבלן צריך להיות מתאבד, כדי להשקיע באיזור שאליו יתחילו לפלוש המסתננים ששוהים מרחק של כמה מאות מטרים משם. בדרום ת"א. עדיף להשקיע בפינוי בינוי של מזרח תל אביב בשכונות שמזרחית לסינרמה ולאיצטדיון הכדור סל של יד אליהו. אלו מקומות קלאסיים למגורים בצמוד לאיזור העסקים שלאורך איילון. מרחק הליכה ברגל למקום העבודה.
פלד | 21.02.18
18.
קודם שיחזירו את הנתיב שנילקח ,בחיבור כביש 1
מגנות עד קיבוץ גלויות פקק קבוע ,שנובע בין היתר מכך שלקחו מהציבור נתיב אחד בחיבור כביש 1 לנתיבי איילון לצפון ,לטובת הנתיב המהיר לעשירים (יותר מ 100 שח בשעות הלחץ). קודם תחזירו הנתיב לציבור החופשי ,לפני שאתם מעמיסים עוד אלפי יחידות דיור על הכניסה
בפקקים | 21.02.18
17.
מבולבלים? גם אני
קראתי ויצאתי מבולבל. מגורים רק מהקומה ה20? משרדים על שטח עצום? בקיצור בלאגן לא מאורגן. מה שחסר לעיר זה רק עוד אלפי מכוניות בדרום העיר. למה אי אפשר לתכנן לפי ייעוד כמו פרי נדלן לדוגמה, מתכננים הכל לפני שבונים אני לא מדבר על המחירים שכנראה לא יהיו ראליים לתושבי במקום היום.
נחום | 21.02.18
8.
לכסות את קטע הכביש בגג. זה הפיתרון.
את קטע הכביש הרלוונטי והמזהם , צריך לכסות בגג ומעל הגג לשתול צמחייה. זה יעלה כסף אך יפתור את בעיית הזיהום. הרי יש תוכנית מגירה להפוך את כל נתיבי איילון לכביש מקורה בגג. כלומר מנהרה. את העלויות ניתן להשית על הקבלנים שיקבלו את פרוייקט הבנייה .
גיל | 21.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת