אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתיב לקופה הציבורית: ת"א מכניסה 10.5 מיליון שקל בחודש מקנסות נת"צ

191 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

189.
זה לא חולדאי, זה ישראל כץ
מגזין אוטו: "שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, הגיש אתמול (יוםד') הצעה לפיה פקחים עירוניים יוכלו לרשום דוחות לנהגים שיתפסו נוהגים בנתיב תחבורה ציבורית (נת"צ)... החלטה של משרדי התחבורה... בו היא מסמיכה את הרשויות המקומיות להציב, לתפעל ולתחזק מצלמות אכיפה אוטומטיות, בנתיבי תחבורה ציבורית...עוד מוסיף השר כי כבר בהצעת ההחלטה סוכם עם משטרת ישראל, כי קנסות שיוטלו על ידי הרשות המקומית בגין שימוש שלא כדין בנת"צ, ישולמו לקופת הרשות המקומית שבתחומיה התבצעה העבירה"
רון | 20.12.20
186.
לא רוצים לקבל קסנות - סעו כחוק וסעו בתחב"צ
די כבר עם הבכיינות. בכל אירופה יש קנסות על נסיעה בתחב"צ , ובתוספת יש גם קנסות על נהיגה 3 קמ"ש מעל המהירות המותרת. אל תסעו "בטעות" בנת"צ ואם לא ברור לכם - שננו את המפה. לא מתאים לכם - סעו בתחבורה ציבורית, אז תבינו יפה מאד למה יש קנסות לחצופים שנוסעים בנתיבי תחב"צ , עומדים "רק לרגע" בתחנה וכו'.
אלי | 30.08.20
185.
לא יכלו לכבות את המצלמות ?
היום הגיע קיבלתי דוח על סך 500 ש"ח של נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית בשלוש עשרה לחודש , ברחוב דיזנגוף, וזאת מאחר והפניה לריינס הייתה חסומה על ידי המשטרה.לא הייתה שום אפשרות אחרת. והנה הודעתי לנוסעת שלצידי : תראי נקבל דוח. אמרה : לא נקבל. המשטרה חסמה את הכניסה לריינס.אי אפשר לנסוע אחרת. קיבלתי דוח. ועכשיו לערעורים. פאק. לא יכלו לכבות את המצלמות .
Michael Rorberger | 28.01.20
184.
רגע לפני שאני יוצא לדיון בעניין דו"ח
עשיתי אתמול בדיקה וצילמתי. השילוט לא ברור, בחלקו חסר, מלא בהטעיות אסור לשלם לעבריינים האמיתיים שהם עיריית תל אביב שעושים בחוק קרדום לחפור בו ולכרות מאיתנו הציבור סכומי עתק כשהתמורה אינה באופק. התחבורה הציבורית היא ביזיון.
אזרח  | 23.01.20
172.
קינג גורג הוא מלך הקנסות
ולא בכדי. שילוט מוסתר ולא ברור. הסימון על הכביש לא ניתן לראיה בחשיכה. הוייז מוביל לשם. ובעיקר: כתוב נתיב תחבורה ציבורית, מה שגורם לנהג התמים לחשוב שהנתיב השני פתוח לכול ובפועל 2 הנתיבים (לאותו כיוון) הם רק לתחבורה ציבורית. צריך בכלל שניים? מטעה ביותר.
מיכאל | 24.04.18
160.
תערערו ותמלאו את בתי המשפט. אל תשכחו למי לא להצביע
אני חניתי ברחוב ביפו שבו לא היה שום שילוט משני צידיו של הרחוב. עיערתי לאגף הלניה של עיריית ת"א תוך צירוף תמונות שמוכעחות את טענתי. בעיריה סירבה לביטול הדו"ח, מבלי להתייחס לטענותי ומבלי שפקח מטעמה ביקר במקום. ביקשתי לערער שןב, ואז נאמר לי שלא אספיק, כי הגיע מועד התשלום. ביקשתי אם כן להשפט, והפקידה ענתה לי "טוב אם אתה רוצה ללכת למשפט בשביל 150 ש"ח". שאלה מטומטמת. אפשר להחזיר את השאלה לתובע של העיריה שלא בדק כלל את טענותי. עברה כמעט שנה, ועדיין אין שילוט במקום. נמתין למשפט מול חולדאי העושק.
ארז | 25.02.18
159.
חולדאי חוסם את כל הנתיבים כמה פעמים בשנה לחצי יממה
וזה כי זה מכניס מיליונים לעיריה מחברות פרטיות, ולא אופתע אם גם לכיסם של כמה בכירים בעיריה. קנס של 500 ש"ח באופן אלקטרוני, ללא אזהרה, זה טירוף מוחלט. לעיתים אתה נדרש לפנות ימינה ולא רואה את שם הרחוב עד הרגע האחרון. אם השתלבת לנתיב תחבורה ציבורית לפני הפניה וז נוכחת שזה לא הרחוב שבו ביקשת לפנות וחזרת מיד לנתיב הרגיל, חולדאי ומנהליו ידאגו שתשלם. אל תחששו לערער. אני ערערתי על דו"ח כשצולמתי ממתין לכניסה לחניה פרטיץ שהיתה חסומה בפח זבל. העיריה נתנה לי 250 ש"ח קנס. השופט הפחית ל 75 ש"ח.
עומר  | 25.02.18
138.
זה מוגזם..
הנסיעה בתל אביב קשוחה:אין הרבה פניות, עמוס ופקוק ויש מצוקת חניה. מכיוון שאין חלופה טובה, זה חוצפה. התחבורה הציבורית לא מספקת עם שביעות רצון מאד נמוכה ולא קיימת בשבת. בתכלס זו דרישה לא ככ הוגנת והגיונית ולראיה קנסות של 10 מליון שקל בחודש (ועדיין לא כל המדינה עוברת שם אז זה מתוך הרכבים שמגיעים לשם). ברגע שכל הציבור עבריין הבעיה היא בחוק-הופך את הדרישה למוגזמת ולא ריאלית. לא מדובר על פיקוח נפש או פשעים נגד האנושות. אפילו שלט עצור מוסתר שהרבה לא רואים אותו הוא באחריות הרשות שמסכנת חיים לא פחות מהנהג
אלון | 24.02.18
131.
מנוולים משלש סיבות
1. ברוב הנתצים אין שילוט ברור או שהסימון על הכביש שבה מזמן. כך שלמי שפחות מכיר את העיר זו משימה בלתי אפשרית לדעת מתי הוא נוסע בנתצ ומתי לא. 2. רוב העיר נמצאת עכשיו בבנייה מה שעוד יותר מקשה על הזיהוי הנתצ 3. הקנס הראשון מאוד גבוה בלי אזהרה. הופכים דבר חיובי לעוד קופה רושמת.
האזרח הקטן  | 24.02.18
125.
אבן גבירול
בנסיעה צפונה על אבן גבירול, תכננתי לפנות ימינה, ברגע האחרון התחרטתי ולאחר שבדקתי שאינני מסכן אף אחד והמשכתי ישר. המצלמה קלטה אותי יוצא מהנת"ץ - רואים בבירור את הרכב בנסיעה אל מחוץ לנת"ץ, כמו כן, שאר הכביש פנוי, כך שלא הייתה לי שום סיבה אחרת להיות בו מלבד ההסבר שלי ולמרות זאת, בשרירות מחשבתית העירייה מסרבת לבטל את הקנס. מעניין מה יגיד ביהמ"ש...
תל אביב  | 24.02.18
124.
נת״צ בתל אביב
בושה וחרפה שכך מתנהלת עירייה שצמאה לכסף קל. חברתנו מחלקת סחורה בתל אביב והמשאית שלנו קיבלה דוחו״ת בסך של 3800 ₪ ועל מה? על כך שאנו מחלקים סחורה לבניה ולפעמים אין דרך אחרת לחלק אותה ברחובות תל אביב הצפופים והחפורים אלה לעבור דרך נת״צ ועוד שגם יש שלט שמותר למשאיות מעל 7500 ק״ג לנסוע . ללא שום התראה ולמרות ששלחנו חשבוניות שמעידות על חברות שקונות סחורות באיזורי החלוקה לא עשתה העירייה שום דבר למען ביטול הדוח״ות. בושה וחרפה פשוטו כמשמעו.
איציק | 24.02.18
123.
נת"צ
כל הכבוד לכם שלא פרסמתם את התגובה שלי...חשבתי שלא תפרסמו גם ככה נותנים פרס ל "ישראלי המכוער"!!! במקום לעשות כתבה על כל האוטובוסים שנתקעים עם - 50 נוסעים בפקק בנת"צ - ולא מגיעים בזמן בגלל שכל אחד חושב ש"הכביש של אבא שלו" אתם מעדיפים לרדת על - עירית ת"א - הם הבעיה???
אילן | 24.02.18
119.
חולדאי סוחט את כל מי שנתן לו תפקיד. חלאתיות
חולדאי ראיתי איך אתה מגיע בעיר לכל מיני נקודות שעבדו יופי לפני התערבותך ואז פתאום הפכת אותם מחניה פתוחה לחניון הרבה יותר מצומצם עם הרבה פחות חניות ובתשלום.... כל פועלך הוא לפגיעה וסחיטה מתמשכת של מי שמממן אותך את פקידיך ואת רכביכם ונסיעותיכם חסרות כל הצדקה. מקווה ששנאת הציבור תשולם לך חזרה בבריאות וסבל שווה ערך.
מצמצמים מסלולים לציבור וקןנסים, זוועה-פשע | 24.02.18
118.
מגעילים!
גם אני נקלעתי לנת״צ בתום לב ביציאה מדיזינגוף. לא תושב העיר ולא הכרתי את הנתיבים האסורים. זה עלה לי 500 שקל למרות ערעור, התנצלות והתחייבות לשלם כפול אם יקרה לי שוב. יותר מ-20 שנה על הכביש, בלי נקודה או עבירה אחת לחובתי. אני עבריין? למה לא להמיר לאזהרה על עבירה ראשונה? מגעילים וסחטנים בחסות החוק. מאז לא חזרתי לתל אביב. ככה מקבלים אורחים. להקיא.
מיכאל | 24.02.18
109.
מדינה ששר הפנים עברין שהותן לעריות לעשוק את האזרחי
לא יאומן וזה לא רק במחקרה הזה העיריות גילו שיכולות לעשות כל דבר בלי הפרעה או פיקוח לדוגמא המציאו מס חדש הטלי השבחה דמיוניים על כלום אנשים בכל הארץ מקבלים דרישות לתשלום על זה שבנו איזה גן ילדים בשכונה מעלים ארנונות בלי סיבה ממש סדום ועמורה דרעי הרס תמדינה
אבי | 24.02.18
105.
מדינה עקומה חלק ג'
לסיכום, סימון על הכביש ושילוט ברור הם תנאי הכרחי לפני אכיפה הוגנת ולייעול כמות הנסיעות הרלוונטיות בנת"צ ללא קשר לדוחות. כמו כן, הגינות וצמצום גובה הדוח ל-100 ש"ח הכרחית, מדינה צריכה לכבד את האזרח כפי שהוא מכבד אותה, קנס בגובה 500 ש"ח הינה שיגעון מוחלט, אנשים עושים כאן מה שהם רוצים וזה לא ייתכן. מסווה" ההרתעה" לא נופל כאן, רגע שאתה אוכף עם מצלמות כל נסיעה ונותן למעלה מ-20K דוחות בחודש. גובה הקנס הוא לא יותר מגזל. מקווה שאנשים יתעוררו ויבינו שבאופן בוטה וברור הם נשדדים ונעקצים, הפעם בחסות המדינה
יוסי | 24.02.18
103.
מדינה עקומה חלק ב'.
עניין הסימון והשילוט הברור לא חיוני רק לייעול הנסיעות בנת"צ, הוא גם חיוני לשקיפות והגינות מול האזרח. אתה לא יכול לתת דו"ח בגובה 10% ממשכורת המינימום כאשר אתה לא ברור. מה שמוביל אותנו לסעיף הבא: הגינות - נתחיל בסכום הדו"ח. דו"ח בסכום של 100 ש"ח או לכל היותר 200 ש"ח, יעשה את אותה העבודה ברגע שיאכף כראוי, אין שום סיבה שקרובה להגיונית לגבות סכום של כ-500 ש"ח שהוא 10 אחוז משכר המינימום חוץ משוד של הציבור. האזרח הממוצע לא מרוויח כך כך הרבה ולא משלם מעט מיסים, מדינה מתוקנת לא צריכה לגמור אותו על משגה.
יוסי | 24.02.18
102.
מדינה עקומה חלק א'
ללא ספק יש בעיה קשה של עומס תחבורתי בת"א. ייעול התחבורה הציבורית הינה פעולה מתבקשת ואכיפה מוגברת של נסיעה בתחבורה הציבורית היא פעולה טובה שצריכה לתרום לכך. אבל, ויש אבל גדול, בואו נתחיל מכך שה-א'-ב' של צמצום כמות הנסיעות בנת"צ הוא סימון ברור על גבי הכביש ושילוט ברור! כלומר, לא יכול להיות שאזהרות ברורות לא יופיעו בכבישי הנת"צ, זה יצמצם משמעותית את כמות הנסיעות על נת"צ, שכן, ישנם עשרות אזורים בהם הסימון לקוי ובמיוחד באזורים בהם מתבצעות עבודות בנייה.
יוסי | 24.02.18
97.
כלי רכב על המידרכה
אני מגיע לתל אביב רק בתחבורה ציבורית.אולם הליכה על מודרכות תל אביב, משולה לציבור בזירת מלחמת שוורים. עלי להתחמק כל הזמן מרוכבים הכלים המקצועיים, שלא מתחשבים בהולכי הרגל.לו היה אכפת לכבוד ראש העיר מהולכי הרגל, היו אוכפים את איסור הנסיעה בכלים ממונעים על המידרכה.
הולך רגל | 24.02.18
95.
תל אביב היא מעוז של שמאלנים. ובמעוז של שמאלנים, מחליטים החלטות אשר
פוגעות בתושבים בכיס. הרי חולדאי צריך לשלם על בתי הספר והגנים של המסתננים. חולדאי צריך לשלם על הפנסיות של עובדי העירייה. חולדאי צריך לממן את ההפגנות של השמאלנים בככרות העיר. העיקר שבוחרים בשמאלני חולדאי. העיקר שמרצ חזקה במועצת העיר תל אביב. תסבלו. אם אתם שמאלנים, מגיע לכם הרבה יותר גרוע מרק דוחות. תהיו נאמנים למדינת ישראל, ותפסיקו להצביע לשמאלנים.
דורון | 24.02.18
92.
רחוב מרמורק - אין סיבה למצלמה ברחוב כ"כ קצר.
גם אני נפלתי בפח ברחוב מרמורק הקצר, נסיעה של 10 שניות, 500 שח. הפקידה במח' חניה אמרה לי שאפילו לנכים לא מבטלים דוחות על נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית. כל העיר פקוקה בגלל העבודות, מנופים מעל הראש בכל כביש צר וצפוף. פשוט גיהינום מה שהולך כאן.
ש | 24.02.18
83.
כבר שנים שאני לא נוסע לתל אביב. מצידי שהעיר תקרוס
פקקים בכניסה, פקקים ביציאה, כבישים חסומים, בעיות חניה, חניונים יקרים, דוחות חניה ועכשיו מצלמות שמוצבות מעל נת"צ לא מסומנים. תענוג של עיר. עסק שממוקם בתל אביב ולא נותן שירות אונליין או טלפוני - לא יראה אותי. מקווה שכך יעשו כולם.
סבא טוביה | 24.02.18
81.
לא ברור מתי ניתן להשתלב בנת"צ כדי לפנות ימינה!!!
החץ הצהוב של הנת"צ - להמשיך קדימה - לא מאפשר להשתלב במסלול הימני עד להופעת החץ הלבן בהמשך, כשבווייז כבר נשמעה ההנחייה להשתלב ימינה וגם ללא ווייז, ההיגיון מחייב השתלבות ימינה אבל שלט המצלמה "אורב" מקדימה. נדרשת הבהרה של הנקודה הבעייתית הזו!!!
תל אביבי | 24.02.18
69.
עוקץ הנתצים
אם העיריה כל כך דואגת וגמישה עם מקבלי הדוחות, למה לא עושה שום מאמץ לפרסם מפה שבה מופיעים כל הנתונים של הנתצים: כיווני נסיעה שעות וימים אנחנו מהפריפריה ומגיעים לעיתים לעיר. ניסינו להבין מה קורה במרמורק. כי לשם מגיעים הרבה אזרחים להופעות בהיכל התרבות והבימה. אם אין מפה ברורה, בגודל קריא, עם מפתח סימנים - איך נשנה את הרגלינו ? נסו לנהוג כמו בכל מטרופול בעולם, תנו לציבור כלים ורק אח"כ תענישו אותנו. מתוך כל המליונים שצברתם בחודשים האחרונים, אפשר להקציב פחות ממליון לצורך מתן מידע לציבור.
דניאל | 24.02.18
68.
זה המעשה הנכון. צריך להשלים אותו בקווים יעילים יותר.
המדינה חייבת להעדיף את התחבורה הציבורית בערים, גם על חשבון הנהגים. הצלחה של מהלך שכזה (גם בטווח הארוך) תוביל להקלה בכבישים וגם בחניות. הבעיה כרגע: המדינה לא מספיק משקיעה בייעול התחבורה הציבורית מבחינת הנוסע.
דני | 24.02.18
65.
לתשומת לב העירייה
אנחנו תושבי ת"א. באמצע יום אחד, כשדרך נמיר פתוחה לגמרי ואין שום פקק, אשתי סה"כ טעתה בפנייה, וללא שום כוונה נסעה בנתץ כמה שניות (הכל נראה יפה בצילומים ששלחה העירייה). התוצאה - 500 ש"ח. נראה לכם הגיוני? האם ככה צריכה עירייה להתנהג? יש גם סבירות של גובה הקנס ואזהרה במקרה ראשון.. אבל ת"א עיר אוכלת יושביה. בטח יעזור לממן עוד מירוץ כפוי שיחיל סגר על העיר לחצי יום.. לא פלא שהרבה עוזבים, וגם אנחנו שוקלים. עיריית ת"א - לתשומת לבכם, יש סבירות לכל דבר, אל תמאיסו את העיר על תושביה..
דן, תושב ת"א  | 24.02.18
63.
שערוריה!!! חוסר התחשבות מינימלי בתושב
בתור שומרת חוק ועכשיו בעידן בו דופקים דוחות על ימין ועל שמאל נזהרת במיוחד ובכל זאת חטפתי מס' דוחות... אין שילוט מספיק בולט שמסמן כי מדובר בנת"צ, בחלק מהרחובות הסימון הצהוב של נת"צ דומה מאוד לסימון הכתום של רחוב בשיפוצים ובנוסף אפילו הוייז מכוון לנת"צ. מרב לחץ לא לטעות ולחטוף דוח כמעט ועשיתי מס' תאונות. חייבים להתריע ושיהיה ברור לחלוטין איפה אסור לנהוג. העירייה חוגגת על חשבון הנהגים הסובלים. חוצפה!!! וכמובן שלא מתחשבים בנהגים הזהירים שטעו בתום לב ובעירייה לא מוותרים על הקנס. מתפלאת שרב המגיבים פה בעד. כנראה שאין להם רכב...
יעלת | 24.02.18
49.
גם אני נעקצתי עלידי עיריית הגנבים
ללא שום התראה מוקדמת אתה מקבל את הדו"ח הביתה.לפחות על פעם אחת היו שולחים התראה לפני קנס עתידי במיוחד שאני וחבריי תמיד נוסעים ברכב מלא כלומר 4 נוסעים.אבל הכי קל למדינה ולעיריות לחלוב את הנהגים ולמלא את הקופה לפני שמשקיעים בכבישים ותשתיות
יוסי | 24.02.18
44.
הייתי מכפיל לכם את הקנס איזו חוצפה
הייתי מכפיל לכם את הקנס , היי , הייתי נותן לכם 3000 ש"ח על נסיעה / חניה בנתיב ציבורי. ועל נסיעה / חניה במדרכה הייתי נותן לכם 6000 ש"ח קנס. החוצפה החולנית שיש לאנשים לנסוע / להחנות בנתיב ציבורי ובמדרכות , זה לא יאמן. בהצלחה לעיריית תל אביב , שתיתן לכם דוחות כאלה עד שתיפלו מהרגליים. בקבוד רב , ד.מ.
ד.מ. | 24.02.18
33.
חבל שהעירייה לא מטפלת בג'ונגל בשדרות ירושלים
יש שתי בעיות חמורות בשדרות ירושלים. הראשונה היא שלא שולחים פקחים לדפוק קנסות. התוצאה היא שגם בשעות המוגבלות בהן יש נת"צ ברחוב נהגים פרטיים מרשים לעצמם לסוע בו ולהאט את התנועה. השנייה היא שלא צבעו את אבני השפה לאורך הרחוב. התוצאה היא שאנשים מרשים לעצמם לחנות לכל אורך הרחוב, כולל בצמוד לעמודים של תחנות אוטובוס, מה שמכריח אוטובוסים להוריד ולהעלות נוסעים בנתיב השמאלי, או לעשות תמרוני נאט"ו בנסיון להגיע למדרכה. בשני המקרים זה מאט את התנועה ברחוב.
יובל, תל אביב | 24.02.18
32.
סימון נתיבים וגם חייבת להיות יותר התחשבות בנהגים שאינם תושבי העיר
כתושב הדרום אשר נאלץ(!) מעת לעת להגיע עם הרכב לפגישות עבודה בתל אביב, אני משתדל מאד לשמור על החוק ולא לנסוע בנת"צים, אבל קרה לי כבר לא אחת שפתאום ללא שום כוונה מצאתי את עצמי בנת"צ - כי אני לא מכיר את כל הרחובות והסימונים הם על הפנים. לא שילוט ולא צבע על הכביש. על עיריית תל אביב לגלות מידת אנושיות, להתחשב ולבטל דוח ראשון לנהגים שאינם תושבי העיר !
מנשה | 24.02.18
23.
אסור לנסוע בנתצ אבל זו עדיין מלכודת והעירייה נכלולית
מרמורק מבלבל אם אתה נקלע לצפיפות (הבימה) ולא סתם עושים שם 1000000שקלים בחודש - לא כולם בבונים!! הבבונים שקופצים ש"ככה צריך" צריכים לדעת שבגרמניה מולדתם השלטים ברורים יותר ולא פשוט כל כך "לזרום" למלכודת שפקידי העירייה המושחתים והחמדנים והשנואים על רוב התושבים בתל אביב (כן כן שונאים אתכם שנאת נפש חלאות), טמנו לך!
תושבים שונאים עירייה | 23.02.18
21.
קווי האוטובוס מיושנים ולא יעילים
אין צורך ביותר מקו אחד בודד,על כל ציר מרכזי כמו נמיר/בגין/השלום-קפלן-דיזנגוף ,כל 2-3 דקות וחיבור הגיוני ומהיר לצירים אחרים,כמו במדינות מערביות מתקדמות יותר.הנת״צים חשובים ,אבל משרתים מאות קווים מיותרים,כפולים ואיטיים שנועדו בעיקר לתת עבודה לנהגים ,בחסות ההסתתרות ומרכז הליקוק.
דן חסכן | 23.02.18
10.
יכולים גם יכולים
מ. התנועה ערכה פיילוט לאכיפת נסיעה בנתצים, שהצליח מאוד, נערכו שינויי חקיקה ופקודת העריות תוקנה ויש להם אפשרות חוקית לתת קנסות ש ע ר ו ר י י ת י י ם של 500₪. אני מכיר מישהו באופן אישי שעובר בדרך מסויימת בכל יום בדרך לעבודה, הבחור כלל לא קלט שהוצבו מצלמות וקיבל 20 רפורטים !!! ברציפות, אחד לכל יום שנסע שם...ולא, לא ויתרו לו עליהם והוא שילם קרוב ל 10,000₪ בקנסות...הזוי. לא הוזהר, לא יכלו להמתין נאמר שבועיים עד שתגיע אליו התראה, נטחן המסכן.
רוני | 22.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת