אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מועדון עמיתי קרנות השוטרים במכרז לחברות האשראי להנפקת כרטיס מועדון

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מחזק את מגיב מס' 2
וכשקראתי את התגובה, מה שעבר לי בראש היה "כא"ל". כשראיתי שהכותב מזדהה כ"ויזה", הבנתי שהוא כיוון לאותה חברה. כא"ל היא חברת אשראי בבעלות בנקאית מה שנותן לה יתרון ביחס לחברות האשראי האחרות. המתחרות רחוקות מלהיות מושלמות (חד-משמעית), אבל לכא"ל יש כיסים עמוקים ויתרון תחרותי שהצרכן הסופי (מחזיק הכרטיס) לא נהנה ממנו: הוא מקבל שירות נחות, אשראי מסורבל, ועמלות וריביות יקרות. ואחרי כל זה, החברה מקבלת הגנת ינוקא. לך תבין.
מגהץ קיטור | 27.02.18
3.
באיחור של 12 שנה אחרי חבר.
מכרז דמיקולו שלא ייתן כלום אם לא מדובר בכרטיס פרטי בבעלות המועדון עם תפעול של חברה. הקרנות מצטיינות בחידלון ביחס לפחדנים האחרים. והזיכוי שיניס משהו כמעט לא אפשרי. מי המטומטם שפירסם לעיתונות את דבר המכרז? גם כאן המלחמות הפנימיות מנצחות את התועלת? תשלחו את מח"ש לחקור מה קורה שם.
החתול | 24.02.18
2.
תחתיו חוזה רק עם חברה שנותנת שירות
המכרז צריך להיות לא רק נותן עמלה נמוכה .המרכז צריך לחייב את חברות כרטיסי אשראי לקבוע כמה נציגים יש במוקד, איכות העובדים,תוך כמה זמן נותנים מענה, איש מגיעים למנהל ותוך כמה זמן הוא פותר את הבעיה, איכות המוקד ,איסור להעסיק עובדים צעירים לא מנוסים שמלמדים אותם לחזור על תקנות מטופשות ולא באמת נותנים שירות.רק לידיעה היום החברות נותנות שירות רק עד שעה ארבע ארבע וחצי ולא כמו בעבר עד שבע בערב מה שיוצר מצב שבשעת העבודה שלכם אתם צריכים לטפל בבעיה שקיימת ומה תעשו אם אתם צריכים לעזור לבן משפחה מבוגר. לא תוכלו כי הם רוצים לדבר רק עם בעל הכרטיס. מנסים אישי, זול בא על חשבון שירות גרוע. זה התנאי הראשון שחתומים על חוזה
ויזה | 23.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת