18. הבל ורעות רוח רכבי הדיזל, חסכוניים יותר ועם מסננים מתאימים מזהמים פחות. שקלול של שני הנתונים האלה הופכים אותם להרבה יותר טובים לאיכות הסביבה מרכבי בנזין. זאת ועוד, אם הממשלות יעודדו יצור ומכירה של ביו-דיזל הדלק המופק יהיה זול ממחזר וגם נקי מאוד. מוכרים לציבור שקרים ממניעים זרים. ארז | 10.10.18 (ל"ת)
17. דיזל מסוכן ומלוכלך ...הצרכנים הגרמנים הקמצנים משתמשים בו כי הוא יותר זול בתחנת הדלק וצורך פחות...איכות הסביבה כן ...אבל עד שמגיע לכיס... והיצרניות הגרמניות מגינות על הדיזל כי יש להם מנועים יעילים יותר מהתחרות...שקטות וטורבו דיזל עם הספק טוב יותר וחוץ מזה יש להם את קונטי ובוש שחיות מזה ומעסיקות רק בגרמניה חצי מיליון איש...אז מהם אל תצפו ליותר מדיי...הם לא יעזבו את הדיזל מהר...מה שהם עושים זה להכריח את היורו 3 4 ו 5 לעבור ל6 ...יעני לקנות עוד מכוניות... אמקור | 06.10.18 (ל"ת)
15. ל 12 שדואג מה יעשו עם הסולר בתי הסיקוק ניום מאוד משוכללים ויכולים לכוון את הייצור דלהם כך שמכךצחבית נפט יפיקו יותר בנסין או יותר סולר או יותר נפטא הכל בהתאם לדרישות השוק . אם יש עודף סולר מפצחים אותו לבנזין חיים ישראל | 05.03.18 (ל"ת)
14. רכבי דיזל בעלי סיווג יורו 2 ו3 לא מורשים להכנס לעי כבעלים של מכונית דיזל בעלת תקן יורו 5 יש לי 2030 להכנס לעיר, עד אז המכונית ללא ספק תחזיר נדמה לבורא. יאיר-בריסל | 04.03.18 (ל"ת)
13. באירופה חוגגים עם מנועי דיזל חסכונים, ירוקים וחזקים, בישראל שוחטים אותנו ברגיל ישראלי נאיבי | 27.02.18 (ל"ת)
12. בכתבה מתעלמים מעובדה בסיסית סולר הוא אחד מתוצרי הלוואי של זיקוק נפט. כלומר כל עוד יזקקו נפט יהיה היצע גדול של סולר. מה בדיוק יעשו עם כל הסולר הזה? מה שבטוח זה - לשרוף את הסולר במנועי בעירה פנימית יהיה פחות הרסני מלשפוך אותו במקום כלשהו ירון | 27.02.18 (ל"ת)
11. ובהם הוזרם גז ממנועי דיזל אל כלובי קופים ? בני אדם, בני אדם !! ב.מ.וו מרצדס ופולקוואגן ביצעו ניסויים בתאי גזים על בני אדם ! יש לאסור לחלוטין מכירת רכבים של בחברות הנ"ל, בארץ. אליהו | 27.02.18 (ל"ת)
8. דיזל זה טוב.שימו לב איך אינטרסנטים רוצים לכפות חוקים למען הטייקון.יחי טראמפ המשחרר מהפחד. רוצים שתקנה חשמלי יקר. לכן התעמולה. צאו מזה. אא | 27.02.18 (ל"ת)
7. אל חשש. בישראל ימשיכו לטנף את האוויר אוטובוסים על דיזל עוד שנים רבות מאד כל זמן שכץ שר התחבורה וכחלון שר האוצר, ימשיכו למכור סולר כדי לסחוט עוד מס מהציבור מארק הרומי | 27.02.18 (ל"ת)
6. לא לשכוח שמנועי בנזין מזהמים לא פחות מדיזל. אבל אי אפשר בלי כלי רכב משהו מוזר קורה פה. ב-10 ויותר השנים האחרונות מנועי דיזל עברו שיפורים ופיתוחים שהפכו אות לפחות מזהמים, אולי אפילו פחות ממנועי בנזין. נכון שחשמלי לא מזהם, וצריך להתקדם עם הטכנולוגיה - אבל אנו רק בתחילת הדרך כי כרגע מרחק הנסיעה וההספק של ההנעה החשמלית קטנים, בהיברידי די מהר המנוע בטכנולוגיה ותיקה יכנס לשימוש ועיקר התועלת בו היא בפקקים. טרם נבדק אם שווי החסכון בצריכת דלק מפצה על עלות גבוהה מאוד (מתקרב ל-5 ספרות, באלפים) של החלפת סוללות בהיברידי/חשמלי. וכמה זיהום יהיה מפינוי הסוללות הגדולות האלו לאחר שהושלכו ? כיום קשה לסמוך על ממשלות ורגולטורים, יש שחיתות בהרבה מקומות, יש אינטרסים ולוביסטים. בעיה! אישימוטו | 27.02.18 (ל"ת)
4. כתבה ארוכה אבל רק שורה אחת חשובה לנו כל הרכבים המסרטנים והמזהמים שלא ימכרו באירופה יועברו למכירה במדינות פחות מפותחות, כולל ישראל. הישראלים כמובן יקפצו על המציאה לקבל רכבים יוקרתיים בזול יחסית ומכת הזיהום שאירופה נפטרת ממנה תעבור אלינו. איתי | 27.02.18 (ל"ת)
3. רכבי דיזל ייעלמו ללא כל ספק. השאלה תוך כמה זמן גם פיאט כבר הודיעה שתפסיק לייצר מכוניות דיזל (לא כולל רכבים מסחריים). ישראל לרוב משתרכת אחרי אירופה מבחינת תקינה וחקיקה, אבל נקווה שתבחום הזה היא דווקא תקדים את אירופה. אא | 27.02.18 (ל"ת)
1. תם עידן הנפט! מעכשיו הנפט יתחיל רק ליפול! סין וארה״ב אשכרה עושות תחרות ביניהן מי תמכור יותר מכוניות חשמליות! כשהמעצמות האלו נכנסות למשחק לרוסיה איראן וסעודיה יש הרבה ממה לדאוג! תוך שנתיים תראו צניחה אדירה בביקוש לנפט! צחי | 27.02.18 (ל"ת)
האם מכוניות הדיזל ייעלמו מהכבישים?
18 תגובות לכתיבת תגובה