4. כנראה scramjet ולא ramjet ב ramjet האוויר מאט בתוך המנוע למהירות תת קולית, מה שמאפשר שריפה של הדלק כמו במנוע סילון רגיל למרות שמנגנון הדחיסה של האוויר בשני המנועים שונה, במנוע ה scramjet מהירות האוויר בתוך המנוע היא על קולית מה שמתאים יותר למטוס היפרסוני, אבל הרבה יותר קשה לשמור במנוע כזה על שריפה יציבה ויעילה של הדלק. זו הסיבה השניה שלא רואים מטוסי סילון היפר סוניים, בניגוד למטוסים רקטיים כמו ה X15. מישו | 27.02.18 (ל"ת)
2. בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ וכל השאר MADE IN CHINA ۩*)•※•☼•※•(*۩ קונפוציוס 孔夫子 | 27.02.18 (ל"ת)
1. ציפור סינית בשנות השישים האמריקאים היגיעו ל-6 מאך בנקבת רוח שהם כ-2 ק"מ לשניה. הסינים הגיעו לפי הכתבה ל-2.5 ק"מ לשניה. במהירות כזו הקושי העיקרי הוא חום. יש לצפות את חזית ההתקפה של כלי הטייס בלוחות קרמיקה ע"מ למנוע התכה של המטוס. בנוסף תצרוכת הדלק העצומה של מנועי הראם שיחייבו ככל הנראה תדלוק במהלך טיסה שמעל שעתיים על מנת לאפשר נחיתה בטוחה. כך, שככל הנראה זהו כלי טייס לשימוש צבאי בלבד. אלפא | 27.02.18 (ל"ת)
"הציפור השחורה הסינית": מטוס נוסעים, או מטוס ריגול?
5 תגובות לכתיבת תגובה