6. השאלה האם יש באמת נישה רווחית בתחום הזה והמשמעות הסביבתית של זה במקרה ויש הרעיון שיטוסו כלי תחבורה רעשנים כאלו מעל ראשי האנשים עם כל הבעיות הבטיחות טיסה בגובה של ציפורים לא בטוח שזה קסום כל כך עבור אלו שלא טסים, בנוסף כל כלי שמנסה לחבר בין מכונית למטוס תמיד נמצאים בסוג של פשרה או ביכולת הנסיעה או ביכולת הטיסה אבל בסוף בהחלט יתכן וימצא איזה כלי שיאפשר לדבר הזה לקרות וכל השמים יתמלאו במוניות אויר יום ולילה, נוסע | 05.03.18 (ל"ת)
5. חברה סינית? #4 - אתה מדבר על החברה הסינית הזו? https://www.thequint.com/news/webqoof/fake-news-there-werent-any-flying-cars-in-china מממ | 05.03.18 (ל"ת)
4. אף מילה על החברה הסינית שפרסמה ניסויים מוצלחים לפני שבועיים... יופי של עיתונות חי | 05.03.18 (ל"ת)
3. הקשקוש הזה לא ייצא אל הפועל לעולם הסיכונים והעלויות גבוהות מדי. חוץ מזה אף אחד לא רוצה מכוניות במשקל כמה טונות מעל הראש שלו כל היום. שירן | 04.03.18 (ל"ת)
1. כתבה מעניינת מאוד... לעניות דעתי הפיתוח הכי מעניין שייך לאיירבוס. המכונית המודולרית דמויית הרחפן היא בעלת התכנית עסקית הכי אטרקטיבית (גם ויזואלית), וכזו שמסוגלת להחזיר את השקעתה בפרק זמן קצר יחסית לאחרות (אם יחזירו את השקעתן בכלל). מה גם שהדבר נראה יותר נכון ככלי להיסע ציבורי ולא כפרטי מבחינת כל העלויות האחזקה והרכישה. אלא אם כן, תהייה באמת טכנולוגיה פורצת דרך בתחום ההינע האוויוני, העתיד של התחום נמצא במרחב הציבורי. האח רייט | 04.03.18 (ל"ת)
גם בואינג ופורשה בתמונה: המירוץ למכונית המעופפת מתחמם
6 תגובות לכתיבת תגובה