9. כתבה די סתמית, ראיון אנמי שבוודאי אין מקום לפרסמו במדור הכלכלה. אולי בגלל שמיקמו אותו במדור הכלכלה הרציני משהו, יצא ראיון יבש ולא, ממש, נעים ומעניין לקריאה. אבי - טורונטו | 10.03.18 (ל"ת)
7. אוושוויץ ענת נסעה לאוושווץ לביקור. שם נרצחו מאות אלפי יהודים בזמנו והיום שם יותר בטוח מאשר בירושלים. יעקב | 10.03.18 (ל"ת)
5. לא הבנתי את הבדיחה האמצעית זאת: "שרה נמצאת בירושלים ושומעת בחדשות על פיגוע בבית קפה ליד בית של קרובי משפחה בתל אביב. היא מתקשרת לאמה, שאומרת לה שכולם בסדר. 'וענת?', שואלת שרה על חברתה. 'אה, ענת', אומרת לה אמה, 'ענת בסדר, היא באושוויץ!'" מישהו יכול להסביר? יוסף | 10.03.18 (ל"ת)
4. די בטוח שסת' רוגן הוא לא האיש מימין בתמונה... כלומר, בהנחה שגם הגבר השחור ששם (אנתוני מאקי) נחשב מבחינתכם כבן אדם. מר איש | 10.03.18 (ל"ת)
3. האיש מסרב לצחוק על נשים יהודיות כנראה משום שבתוך תוכו הוא מעדיף שגם הגויים יסבלו. פריקלי פיט | 09.03.18 (ל"ת)
2. איך להרוס בדיחה אין דבר פחות מצחיק מ"ניתוח מדעי" של הומור. ובאותה הזדמנות מצליח החוקר המכובד להרוס את הבדיחה עם "קבר החייל האלמוני". הבדיחה המקורית היא שבן גוריון לוקח את אייזנהאואר לקבר החייל האלמוני ועל המצבה כתוב: "פ"נ זלמן גולדשטיין - חייט ". ובן גוריון מסביר: כחייט הוא היה מפורסם, אך כחייל הוא היה אלמוני. נחמיה | 09.03.18 (ל"ת)
1. טוב, בלי להכניס לטראמפ בסוף זה לא היה כלכליסט... הנשיא הטוב ביותר בכל הזמנים! ישראל | 08.03.18 (ל"ת)
צחוק לגויים: מה אפשר ללמוד מ-3,000 שנות הומור יהודי
9 תגובות לכתיבת תגובה