23. מסכימה עם 22 גם אנחנו טסנו פעמיים עם הנקודות של פליי קארד בלי להוסיף שקל על הטיסה, לא צריך לרשום סתם אורית | 13.03.18 (ל"ת)
22. 8 - לא לימדו אותך שמי שמי שלא מממש מתייבש? טסנו לרודוס בקיץ האחרון תמורת נקודות של הנוסע המתמיד והיה מעולה. ולא, לא הנחה ברכישת כרטיס - כרטיס מלא תמורת נקודות (!). אז או שתקום ותתעורר על החיים שלך או שתמשיך לבכות על מר גורלך וטוב לא יצא מזה. סער | 11.03.18 (ל"ת)
21. עוד סיבה לא לטוס באל על לא מספיק שהם יקרים משמעותית מכל המתחרים ותמיד היו, עכשיו הם דורשים לחסל תחרות? על חשבוני? שייתיעלו או יסגרו אזרח ישראלי | 10.03.18 (ל"ת)
18. 8 אתה בכיין. מקבל נקודות תממש . אני טס איתם. טסתי ביזנס למדריד ב130 דולר לזוג. ועוד 2500 נקודות אחלה שרות בכיין | 09.03.18 (ל"ת)
17. אכלו לי שתו לי.... זה שוק תחרותי, תחפשו את הרווחים ממקום אחר.. תסתגלו לשוק.. קול ההגיון | 08.03.18 (ל"ת)
16. ואני מוחה על המחירים המופקעים, המטוסים הישנים ... והשירות הגרוע. הלוואי שתפשטו רגל רפאל | 08.03.18 (ל"ת)
15. זה שטייסי אל על טסו לאט כדי לקבל עוד שעות עבודה- פגע בנו. קראתי שבמשך זמן רב הטיסות מניו יורק לתל אביב התארכו שלא לצורך כדי שהטייסים ירוויחו יותר כל זה על גב הלקוחות ועל חשבון זמנם. בשנת 2006 ארכה טיסה לניו יורק 11:50 שעות. לאורך השנים היא הלכה והתארכה, והיום הזמן הממוצע של טיסה הוא 12:35 שעות. הנתיב נשאר אותו הדבר בדיוק וכדור הארץ לא השתנה, אז מה קרה פתאום הקוזק בוכה שהוא נגזל. קפטן | 08.03.18 (ל"ת)
14. בקו לניו-יורק כולם טסים באותו נתיב, רק באלעל שעה יותר. למה? בשביל לקבל שעות נוספות מה לכם כי תלינו, חברת פח, הכי אוהל בעולם. רקלאאלעל | 08.03.18 (ל"ת)
12. מי אתם אל על טסתי איתכם לפני שבועיים ליוהנסבוג טיסה של תשע שעות אין לכם כבר בושה. אתם דוחסים אנשים לתוך מטוס כמו קופסת סרדינים. אוי לחברה שכמותכם. לא טסתי איתכם שמונה שנים. אמרתם שהישתפרתם. עובדה שהשארתי לכם את כרטיס נוסע המתמיד בדלפק. גם בחינם אני לא יטוס עימם עוז | 08.03.18 (ל"ת)
10. אז בדרישה להדדיות גם ההודים יזכו "להשתתפות בעלויות האבטחה", וועד שדואג לכסת"ח אבטלה סמויה וגלויה ע"ח הברון ורמאות בשעות טיסה כדי לנפח אלויות העסקה? מה? לא??? אולי השירות במטוסים ההודיים יהיה זוועתי כמו אצלנו וחויית הטיסה תהיה דומה לאוטובוס של אגד במרכז העיר בשעות העומס? ירושלמי | 08.03.18 (ל"ת)
8. חברה פח מזיינים אותך עם נקודות מועדון הנוסע המתמיד. גובים מחירים לא הגיוניים בכדי שלא נממש נקודות. שוני | 08.03.18 (ל"ת)
6. בכיינים לא תחרותיים בכיינים- שיורידו מחירים וישדרגו מטוסים - מפריזים במחירים במקומות שיש להם בלעדיות.....ועכשיו בוכים.....שיתמודדו זה החיים י. | 08.03.18 (ל"ת)
5. במשך שנים, השירות המחורבן שלכם פגע בנו. תפנימו. הטייסים המפונקים שלכם, שזייפו שעות טיסה, טסו בכוונה לאט כדי לקבל תוספות אש"ל ושכר, והמציאו מחלות שגרמו לביטול טיסות פגעו בנו. הטייסים שלכם הרסו את החברה. אז אל תבואו לבכות עכשיו. נמאסתם. גבי | 08.03.18 (ל"ת)
3. אולי זה נכון להודים לי יש דרכון אוסטרלי ואני בקלות יכול לטוס לישראל עם קטאר איירליינס או כל חברה אחרת כולל אמירטס וכולי, ולהוזיל את מחיר הטיסה הכולל בערך ב$400 לכרטיס! ועדיין אישתי לא מוכנה בשום שלב לקחת את הסיכון של לטוס מעל סעודיה והאמירויות, מוטב לשלם יותר ולא לתת לאנשים אחרים להחזיק בגורל שלך. אוסי | 08.03.18 (ל"ת)
2. תכל'ס אלעל רוצה שאזרחי מדינת ישראל יסבסדו/יממנו לה את ההפרש - למה? אם אלעל לא יכולים להתחרות בקו שיסגרו אותו. למה שהאזרחים ישלמו יותר? עודד | 08.03.18 (ל"ת)
1. ההודים עשו טעות שפירסמו. לקטאי הסינית יש מסלול מקוצר להונג קונג אבל לא מפרסמים... סיגל | 08.03.18 (ל"ת)
אל על מוחה: הטיסות הקצרות של אייר אינדיה מישראל להודו פוגעות בנו
23 תגובות לכתיבת תגובה