44. הכל בזכות ביבי!!! שרה וביבי חפרו את המנהרות כדי שלא יהיו עיכובים במשלוחי השמפנייה יויו | 09.03.18 (ל"ת)
43. לא רק 3 קווים מנהרות בגוש דן כל הכבוד שהגיע כבר עד 10ק"מ אז תמשיכו לזרז כמה שיותר פחות מ4 שנים להימשך לחפור עוד מנהרות נוספות וקווים נוספים בכל רשתות קווים מנהרות בגוש דן וגם לא רק מנווה צדק עד יהודה הלוי אלנבי וכו.. גם להימשך לחפור מנהרות מרחוב יהודה הלוי פינת אלנבי עד אבן גבירול עד רמת אביב ואפילו לעשות קו מחולון באזור מוזיאון הילדים הישראלי - מתחם פרס - ימית 2000 משם מרחוב ירושלים חולון עד כיכר קוגל ולהימשך עד קיבוץ גלויות עד שוקן - העלייה - אלנבי עד פינת בן יהודה ומשם להימשך עד נמל תל אביב... זו הזדמנות טובה לעשות רכבות מנהרות ולא מעל קרקע... תשיגו כמה שיותר סינים שיעבדו גם בסופשבוע .... פשוט תחפרו מתחת לגוש דן !!! ולא לחכות! בלי דיבורים... רק חבל שמתל אביב ברחוב שדרות ירושלים יפו עד בת ים מעל קרקע ועדיף מתחת מנהרות זה חוסך זמן וחוסך פקקים ומעל זה לעשות שביל טיילת עצים ודשא - שביל אופניים הכי ארוכה שיש ולמלא את יער עצים ירוקים בכל גוש דן ולהפסיק להציב בטון וכבישים מעל קרקע בכל גוש הדן ובהצלחההההההההה מקסים | 09.03.18 (ל"ת)
42. שקר גס כתבה מנפולטיבית ההפרעות האמיתיות ברחובות ובקו העילית של הקו טרם בוצעו, הקושי האמיתי יחל עוד כחצי שנה שיתחילו לסגור רחובות בתא. אלק חצי בוצע, פשוט שקר אולי חצי מהמנהרה שהיא חצי פרויקט כלומר בוצע רק רבע מהעבודות הנדסיות האזרחיות ללא עוד עבודות ... כלומר ביצעו פחות מרבע ואני מעריך שאולי שמינית משה | 09.03.18 (ל"ת)
40. רק רכבת תחתית מלאה יש מספיק חברות ענק בעולם שהיו בונות רכבת תחתית מלאה בכל גוש דן בשיטת BOT כולל תפעולה ל 25 שנה בפחות זמן ואז בנוסף לרכבת המלאה היו גם מחסות מטילים שנחטוף. טמטום של ממשלות . אריק | 09.03.18 (ל"ת)
39. והשמאל אוכל את הלב שלו עצמו... כל הקרדיט לישראל כץ, ראש הממשלה נתניהו, והליכוד והשמאל אוכל את הלב שלו עצמו ושונא ! ומתעב כי ככל שהבנייה מתבצעת, כך גם השינאה לנתניהו מתקדמת ומתעצמת ! עידו | 09.03.18 (ל"ת)
38. ל27. תזכיר לי כמה אתה נוסע היום בגוש דן? אתה מתלונן על מהירות של 20 קמ"ש(שלא יהיה נכון אגב) וזה עדיין יותר ממה שתסע ברכב!!!! תזכיר לכולם באיזה מהירות אתה נוסע בין רמזור לרמזור בת"א ותוך כמה זמן אתה מגיע בין אותם רמזורים... עוד בכיין בשקל תשעים! תלמדו לפרגן חבורת בכיינים!! אני | 09.03.18 (ל"ת)
37. אילו היו נותנים ... אילו היו נותנים לפלסטינאים לחפור את המנהרות כבר היו מסיימים מזמן.... אפילו אברהם אבינו ידע שכדאי לתת לבם לחפור בארות בבאר שבע אלירן | 09.03.18 (ל"ת)
36. תמיד מתלונן. עם של קוטרים וחכמולוגים שלא יודע לפרגן. מה שלא יעשו לכם, תמיד לא בסדר. תגידו תודה, תנו מילה טובה, תעודדו. מאוד קל לראות את השלילי והלקוי, זו באמת לא בעיה , ואצלנו במדינה יש המון מזה. מי כמוני יודע, כי לי יש המון ביקורת על מה שקורה כאן, אבל ישנם זמנים שחשוב לפרגן ולומר מילה טובה. Joe s | 09.03.18 (ל"ת)
34. רמת גן איזור הבורסה זה הולך להיות הדבר הבא ותזכרו מה שאני אומר, מקום הכי אסטרטגי. מבין משהו וסתם לא כותב אני בכלל מרמת השרון שי | 09.03.18 (ל"ת)
33. תראו אותכם רק מתלוננים אין רכבת מתלוננים, בונים רכבת מתלוננים. תחכו לפחות עד לסיום העבודות ואז תתלוננו יא בכיינים אבג | 09.03.18 (ל"ת)
31. שנים נתנו תירוצים למה לא לחפור,חול כזה וחול כזה נורא כבר לפני 20 שנה היו צריכים לחפור | 09.03.18 (ל"ת)
30. יהודה בראון אמר שהרכבת הזו לא תפתור שום בעייה תחבורתית ולא תקל על שום עומס או פקק. 50 מיליארד שנשפכים סתם במקום על רכבת תחתית אמיתית. אודי | 09.03.18 (ל"ת)
26. עם קצת שכל היו בונים את הקו הבעייתי עם10הק"מ ופותחים מייד קצת שכל למה לגמור את הכל | 09.03.18 (ל"ת)
25. ל6 נכון לעכשיו התדירות שאליה מכוונים בשעות השיא היא כל דקה וחצי ו5-7 דקות בשעות הרגילות אוהד | 09.03.18 (ל"ת)
24. ל - 1, הייתי בניו יורק, ברלין, הונג קונד ועוד אין רכבות כל 2-3 דקות. במקרה הכי טוב כל 5, בדיוק כמו שמתוכנן פה מה זה משנה | 09.03.18 (ל"ת)
23. שכחתם קרדיט לממשלה בראשות נתניהו כמנהל בפרוייקט, אני אומר לכם שבלעדי נתניהו זה לא היה קורה!! אביאל גדיש. מהנדס | 09.03.18 (ל"ת)
20. מדהים לראות את כל השמאלמים מחפשים איפה לא בסדר. נאום החמוצים באמת היה בשב*לכם.ממשלת ימין מביאה בטחון רווחה כלכלית והשקעה בתשתיות. תראו את הבורסה..תראו את הדולר-השקח הוא דא "מטבע החזק בעולם. ישראל כץ ..שאפו. רואים מה אתה עושה. רואים את השקט. התחבורה הציבוקית באופן כללי עברה מהפכה מדהימה. שישאלו את מי שנוסע באוטובוסים.לא אלה שמתבכיינים על אוטובוסים כשהפעם האחרונה שהם נסעו היתה כרטיסיית נוער. שאפו גדול! אפשר וצריך לפרגן! ron | 09.03.18 (ל"ת)
19. כמה טוקבקים מטעם השר כץ, צנוע הוא לא פרויקט אחלה אבל מספיק עם הפופוליזם האישי מזהה ממונים | 09.03.18 (ל"ת)
18. כמה עובדות שלא יבלבלו אתכם. הפרויקט התעכב ומחירו האמיר בגלל השר כץ. בגלל ריב על כמה עשרות מליונים ורצון לתת ג'ובים לחבריו העביר כת את ניהול הפרויקט מחברה בינלאומית מנוסה לחברה ישראלית מושחתת וחסרת נסיון. גורל הפרויקט כגורלם של פרויקטים כושלים נוספים בהם הוא מבזבז את כספינו: נמל התעופה בתמנע ומסילת הרכבת לאילת. תלאביבי | 09.03.18 (ל"ת)
17. איזה חצי?, רק חפרו חצי מהמנהרות זה אפילו לא חצי עבודה. בכלל היו צריכים לעשות את זה לפני 20 שנה Q | 08.03.18 (ל"ת)
16. השר כץ לא גר בבת ים ולא בפתח תיקווה . מה אכפת לא אם הרכבת תיסע 10 קמ"ש כי יהיו תאונות יצחק | 08.03.18 (ל"ת)
15. ל-6 תנוח דעתך. הביקוש יהיה גדול מדי גם אם תהיה רכבת כל שתי דקות ואפשרות התיקון (המרה לרכבת תחתית אמיתית) כמעט בלתי אפשרית, בוודאי שלא בלי להשבית את הקו לשנתיים בערך. אחד | 08.03.18 (ל"ת)
14. איך רק למדינת הסטארט אפ אין רכבות תחתיות? בוז עמוק. כתבה מיותרת. במקום לפרגן לאלו שהתרשלו, יש לשאול היכן לעזאזזל הרכבת? האם דינה להידחות כמו הפרוייקט הכושל לירושלים? איך ייתכן שלמדינת הסטארט אפ אין רכבות תחתיות? בוז עמוק. יואל | 08.03.18 (ל"ת)
12. כל הכבוד לשר שדחף פרויקט זה כבוד והערכה גם לחברה הסינית שביצעה את הכריה וכמובן לצוות העובדים שעושה עבודה לתפארת. נכון שנוצרו קשיי תנועה אבל פשוט אין ברירה. אגב 15 מטרים מתחת לפני הקרקע מהווים מסתור מגד טילים. לשלוח תמונות לנאסראללה. אגב אני מאמין שהוא לא כל כך רע ושונא יהודים אולי במקום לקשקש על חיסולו אפשר להושיט לו יד ולנסות ליישר את המחלוקות. בהשראת אהוד ברק מנהיגות ישראל טעתה בגדול כשלא תמכה באסד נגד המורדים. טעות היתה לחשוב שהעלווים ילכו כשה לטבח כמו שקרה עם בני העם היהודי שהולכו שולל עי מנהיגיהם אנשי הדת ולא נערכו לר נתן | 08.03.18 (ל"ת)
10. לא חצי ולא נעליים המנהרות אומנם מתקדמות אך התחנות התת קרקעיות בפיגור עצום וללא תחנות לא יהיו נסיעות ולא רכבת. התחנות בכלל עדיין לא נחפרות. חפרפר | 08.03.18 (ל"ת)
9. תודה לשר כץ שחילץ את כל הפרויקטים שממשלת השמאל הקפיאה 4 שנים בין 2006 ל-2009 מממשלת שמאלמרט וברדק הקפיאה הכל, כולל בניית גדר נגד מסתננים בגבול מצרים והקפיאה את קו הרכבת לירושלים. למזלנו ממשלת נתניהו חילצה את המדינה מקפאון. תודה לכץ | 08.03.18 (ל"ת)
8. מזל שהיו כתוביות כתוביות מתחת לצלמניות .. צלמניות (thumbnails) שמסתירות 30 אחוז מהוידאו . מי שתכנן את שיטת הוידאו בכלכליסט כנראה שונא בני אדם. דג | 08.03.18 (ל"ת)
5. מעצבן שהכל נעשה לאט מדי למה לא מקציבים מספיק לחפירת המנהרה עם 5 מכונות? למה מקטינים ראש. במקום לזרז עניינים על ידי הוספת משאבים (ולא עיגול פינות) לוקחים הכל בשנטי. מעצבן | 08.03.18 (ל"ת)
4. לתת להם את כל הפרויקטים גם מעל האדמה הסינים חפרו חצי עיר ברבע מהזמן שלקח לשפץ את אבן גבירול בא נראה תוך כמה זמן הם בונים כיכר תנועה | 08.03.18 (ל"ת)
2. "מועד הפתיחה המיוחל"... תגידו תודה אם זה יהיה בעוד 15 שנים. ראינו מה קרה עם ההבטחות כשהתחילו לבנות את התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. זה לקח עשרות שנים, הרבה יותר מהתכניות, ובסוף יצאה מפלצת שעכשיו מדברים על אפשרות להריסתה. חוץ מזה היה צריך לבנות את כל המסלולים מתחת לאדמה ולא חצי חצי. כמו בלונדון וניו יורק ומוסקבה וקהיר. כן קהיר. ההחלטה היתה בגלל קמצנות, וגם ההחלטה ללכת על חברות סיניות במקום אירופאיות. רכבת תחתית לא בונים לשנה שנתיים. למאות שנים ויותר. עד שכבר נזכרו לעשות רכבת תחתית אחרי 70 שנה. בולוך | 08.03.18 (ל"ת)
1. הפרויקט יקום ויפול על תדירות הרכבת אם בזמן שיא תהיה רכבת כל 8-10 דק, זה יהיה כשלון. צריך כמו בחו״ל, זמן שיא 2-3 דק, בשאר היום 8-10 דק ורק בלילה אפשר להעלות מעבר לזה (בהנחה שהרכבת תפעל עד השעות הקטנות של הלילה). בנוסף, כל החלקים שהם מעל לפני הקרקע יהיו בכיה לדורות ומהר מאוד יבינו ש״החסכון״ בבניה מעל לפני הקרקע לא משתלמת ונשלם פי 4 על הורדת הקווים מתחת לפני הקרקע. אזרח מודאג | 08.03.18 (ל"ת)
חצי כבר מאחורינו: תמונות בלעדיות מחפירות הרכבת הקלה
46 תגובות לכתיבת תגובה