אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פוקס בוחנת: הפעלת אתר טרמינל X מירדן

83 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
שיפסיקו לבלבל את השכל, עלות קניונים ופריסה לקויה
אם הקניונים לוקחים 20% מהפידיון זה מטורף ואם במרחק של 20 דקות נסיעה יש 5 חנויות ואף יותר של אותה רשת זה מטומטם וזה מה שדופק אותם, גם המחירים המוגזמים עד לסוף העונה הם סיבה להזמין מחו"ל. מה גם שהרי אני לא מזמין מאמזון בגדים של פוקס - אני מזמין מותגים, ואם הייתי מזמין מסין כמו מעלי אקספרס בגדים הוא לא יכל להתחרות גם אם היו מורידים לו 25% .
אזרח | 13.03.18
69.
להעביר ייצור לסין זה כן בסדר ?
ויזל והחברים שוכחים שהם הוציאו את כל הייצור מהארץ מטעמים כלכליים, שוכחים שהם מוכרים כאן חולצה קצרה ב100 שקל ושמדינות ההחזרה שלהם בלתי שירותית בעליל. מי שלא מציג מוצר תחרותי שיסגור, יש כלכלה חדשה וקוראים לה ״אנחנו לא פראיירים שלכם ״
יוגב | 13.03.18
65.
פעם אחרונה שקניתי בפוקס היתה לפני יותר מ 15 שנה
למה? כי קניתי חולצה נורא יפה, ורק בבית קלטתי שהיא מסריחה מבנזין. לא עזר כמה שכיבסתי אותה, הריח לא יצא. וכמובן שאי אפשר להחזיר לחנות. אז נדפקתי במאה שקל, אבל פוקס נדפקו יותר. הייתי קונה שם מלא. וזה בדיוק ההבדל בין לקנות בארץ ובחו"ל. בחו"ל תמיד אפשר להחזיר ולקבל זיכוי. ורוב הדברים שקונים כל כך יפים ואיכותיים, שאין מצב שתרצו להחזיר.
לקוחה לשעבר | 12.03.18
60.
הוא באמת פשוט לא מבין...
קונים באינטרנט לא רק בגלל המחיר אלא בעיקר בגלל המבחר. לא מוכן יותר לקנות ג'ינס בארץ וללכת לעשות מכפלת! פשוט לא מוכן. באינטרנט אני קונה את הג'ינס ישירות במידה המתאימה לי W30L30. אין כאלה בארץ, אז זה שתעשה מרכז לוגיסטי בירדן לא יעזור. וכמוני יש עוד אלפים.. אז במקום לרוץ לחפש פלסטרים תעשה בדק בית מה לא בסדר במה שאתה עושה היום.
רז | 12.03.18
53.
כחלון צודק ב100%
כל מותג בינלאומי שמפלה במחירים את הלקוח הישראלי צריך לקבל מלחמה חזרה אם יבואן ישראלי כמו ויזל משתף פעולה עם מותגים בינלאומיים במחירים חזיריים ללקוח הישראלי , כדאי מאוד שכחלון יופל בהם ביד קשה , אל תספרו לנו סיפורים על תעסוקה כאשר קפוצון של נייק נמכר בחנויות של ויזל ב600 שח ( מחיר שחיטה שנקבע ככקרטל בין היצרן ליבואן הישראלי ) ולשניים וחצי המוכרים בחנות ויזל משלם שכר מינימום עם מעט מאוד זכויות
מצביע לכחלון | 12.03.18
51.
לא להתבכיין
תסתכל בראי אתה נראה כמו חזיר וכך הייתם שנים רבות, ההתבכיינות על המע"מ מגוכחת כשיש פער מחירים של מאות אחוזים בכל קשת הדברים שקונים ברשת למחירים בארץ, ועוד דורשים דמי חנייה בקניונים, בוודאי הסתובבתם בקניונים בעולם מישהו מעלה בדעתו לדרוש דמי חנייה רק כאן בעלי הקניונים החזירים, בכנות היחידים שכואב לי עליהם הם העובדים הקטנים שיפלטו וזה קורה בכל העולם.
יגאל | 12.03.18
49.
אדון ויזל בעלי פוקס, הבעיה אחרת בכלל
כשמוכרים לי בסוף עונה בהנחה של 80 אחוז, שגם עליה מרוויחים לא מעט, אני מרגיש שעבדו עלי. אם חולצה עולה בתחילת עונה 200 שקל, איך מוכרים אותו בסוף עונה ב-30-40 שקל? כמה עשקו אותי בדרך? זה מוציא לי את החשק לקנות אצלכם, בתחילת עונה ובסוף עונה.
יוסי | 12.03.18
32.
אם באמת היה רוצה לפתוח לא היה רץ לתקשורת לפרסם. חרטטן
אני בטוח שלא יושבים פראיירים במשרד האוצר שיקנו את הבלופ הזה. תפתח מה שאתה רוצה איפה שאתה רוצה, אם המחירים יהיו טובים יקנו ממך. במחירים שהם מוכרים בארץ לא המעמ זה באמת הבעיה שלהם, פשוט חזירים שרוצים להרוויח הרבה ומהר
אוהד | 12.03.18
31.
שיבטלו את כל פטור המע"מ, למי זה תורם
למה לתתהעדפה לסחורה מחו"ל על זאת שבארץ, שיהיו תנאים שווים ותחרות שווה. למי זה מוסיף לעובדים הירדנים או הסינים? אפשר לקיים בארץ תעשיית טקסטיל טכנולוגית בלי הרבה עובדים אלא עם הרבה מחשבים ומכונות, שתעסיק כמה אלפי עובדים מומחים בשכר מאוד גבוהה ויציב.
אסף | 12.03.18
30.
מדהים לראות איך בעלי הרשתות מאשימים את כולם מלבד עצמם
האחריות לזליגה של אנשים לאתרי האופנה הבינלאומיים היא של רשתות האופנה עצמם, שבעידן לפני אתרי הקניות המקוונים עשקו את הצרכן במחירים מופרזים. כשחולצת טי-שרט עולה בתחילת עונה 170 ש"ח ובסוף עונה 45 ש"ח, הצרכן מבין שאבדו עליו, אז או שהוא מחכה לסוף עונה או שהוא הולך לאתרי הקניות הבינלאומיים. היום כבר אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אבל ללא תאבת הבצע של בעלי הרשתות הם לא היו מגיעים למצב הזה.
שניר | 12.03.18
24.
כל הכבוד!!!
במקום לבכות ולבקש שיעלו מיסים, ויזל פשוט עושה את מה שנדרש. כל הכבוד לו. מצד שני אני לא מבין מדוע לא לשלוח ישר מהמפעלים בסין.... למה לתת כסף לירדנים? אני חושב ששילוב של משלוח מחו"ל והאפשרות להשתמש בחנויות כמוקד לקבלת המשלוח זה שילוב מנצח. נדמה לי שזארה עובדת ככה וזה ממש נוח.
יוסי | 12.03.18
12.
להראל ויזל
תתמקדו בלייצר סחורה טובה כמו שעשיתם פעם ואז אנשים יקנו מכם. זה לא קשור בכלל לאינטרנט. מה שאתם מוכרים היום בחנויות פוקס (ולא רק אתם) הוא פשוט זוועה הן מבחינת איכות הבדים והן מבחינת עיצוב. פעם הייתם מספר 1 מה קרה לכם? אני אישית קניתי אצלכם הרבה ועכשיו פשוט אין מה לקנות. סחורה גרועה ביותר.
ריקי | 12.03.18
5.
אז אולי יהיה פוטר ממע"מ על כל הקניות עד 75$? למה לעצור בבגדים
אחרי תעשית הטקסטיל יבוא גם נציגי סוחרי האלקטרוניקה. אח"כ תעשיית הרהיטים, ציוד לתינוקות , חנויות קמפינג .. ואין לזה סוף. אין מה לעשות. בעולם יש תהליכים שאי אפשר לעצור. כמו שנהגי כרככות לא צריך היום כך גם פחות ופחות צריך חנויות אבל יותר ויותר צריך אנשי לוגיסטיקה, ניהול ושליחויות והיצרנים המקומים צריכים להתאים את עצמם ולא לחפש איך לעצור את המהפכות.
ח | 12.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת