אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ספורט ורטהיימר תסגור 8 סניפים מתוך 28

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
שירות מסירת הודעות
בזמנו, בתחילת 2018, התקשרתי לשירות מסירת ההודעות של ספורט וורטהיימר, כדי לוודא אם יש לחנות הסמוכה, נעלי ספורט ממותג מסויים ובמידות שלי. התקשרתי לשירות הנ"ל 3 פעמים בתוך כשבועיים, ואח"כ כשניגשתי לחנות בעצמי, היות ולא יצרו איתי שום סוג של קשר, כפול 3 פעמים. בחנות הודעתי להם ששירות ההודעות שלהם אינו מתפקד וש 3 פעמים לא העבירו להם את הודעתי. הסברתי להם שמבחינתי הם הפסידו לקוחה, בגלל שירות הידיעות השלומיאלי והלא מתפקד של הסניף ו/או של הסניפים...אין לי מושג למה לשלם ועוד לשירות לא יוצלח כזה.
רחלי | 06.01.19
47.
מיצטרף לתלונות על סניף ראשלצ-סינמה
חשבתי שזה קרה רק לי מסתבר שטעיתי!!! פשוט בושה של סניף יחס מזלזל מצד המנהל ההזוי שם שאני לא ינקוב בשמו כדי לא לבייש אותו . רציתי להיצטרף להיות חבר מועדון והוא פשוט מיהר להפסקת אוכל וניפנף אותי . השאיר אותי למלא טפסים עם עובדת חדשה שלא ידעה לתפעל את הקופה ולא לצרף אותי פשוט ביזיון אחד גדול אם זו ההתנהלות של הרשת אז כדאי באמת שתיקרוס!!!
שי | 03.04.18
39.
רשת שבעבר הייתה אימפריה הפכה למביכה
בתור עובד בכיר לשעבר ברשת, בעבר המקצועיות, השירות והנראות עמדו בראש מעייני הרשת, היום, לעובדים אין מושג ולא מגיעים בכלל מתחום הספורט, ללא זיקה לתחום וללא קשר, הנראות של הסניפים פשוט מגעילה, אין מילה אחרת, הכל מלא באבק, המוצרים המוצגים קרועים וישנים, והמוכרנים ללא תלבושת אחידה ולבוש של מסיבת טבע פרועה. רמת השירות ירודה, היחס ללקוחות מזלזל מאוד. מנכ"ל ללא כל עבר בקמעונאות או במכירות, לא מבין כלום בקמעונאות ספורט, שכרו אותו על סמך עברו הצבאי ועל סמך זה שהוא עושה הכנסה צדדית מקבוצות ריצה, אה והוא גם פרזנטור של אנדר ארמור שהיא מתחרה ישירה של ורטהיימר!! אם זו הרמה שהם רוצים להיות, אני מקווה שיפשטו את הרגל!!!
רועי.מ. | 15.03.18
33.
קניתי פעם משקפת שחיה ספידו
משקפת שחיה ספידו שקניתי מספורט וורטהיימר =לאחר 3 פעמים בבריכה-אינה שקופה וצלולה כבעבר .פניתי לחנות-אמרו שהם לוקחים המשקפת למעבדה ושם ייבדקו ,ואז-אולי בתום עונת השחיה (זה היה בחודש מאי) ,כלומר-לאחר ספטמבר -אקבל תגובה.שירות כה רע ומזלזל -לא קיים באף רשת ספורט. אז מגיע להם שלא יקנו מהם!
חיים כהן | 14.03.18
31.
לא מפתיע
הסניפים שלהם גרנדיוזיים עם מחירי בית מרקחת חיפוש קצר יראה שיש לא מעט חנויות פרטיות עם מחירים תחרותיים, שלא לדבר על הזמנות מחול הלקוח הישראלי לא פראייר. סניפים מפונפנים מתאימים לכפר שמריהו, לא לתפוצה ארצית והדוגמה המתבקשת: דקטלון, איכות טובה ומחירים ממש נמוכים. וכן, מדובר על הסניף בארץ, סניף שמשלמים בו משכורות בשקלים ואת כל המיסים ואם הנמלים בישראל היו עובדים כמו עסק ולא כמו מאפיה אולי גם לא היו חוסרים, בשאיפה שזה יסתדר כשיפתחו עוד נמלים
יואל | 14.03.18
29.
שרות גרוע ומפירי חוק הגנת הצרכן
רציתי להחליף מוצר חדש שנקנה ולקבל זיכוי. את ההחלפה רציתי לבצע במסגרת הזמן שחוק הגנת הצרכן קבע שאפשר לקבל זיכוי. ביקרתי בשני סניפים שהסכימו להחליף את המוצר במוצר אחר אבל לא לתת זיכוי (כאמור בניגוד לחוק הגנת הצרכן). כשביקשתי לדבר עם מנהל החנות, העובד התקשר אליו אבל מנהל החנות סירב לדבר איתי (בשני הסניפים זה קרה. כנראה שזה שיטת עבודה כדי "למרוח" את הלקוח). התקשרתי לשרות לקוחות של הרשת - שם עונה מוקדנית שלקחה הודעה ואחרי יותר מחודש חזרו אלי כשהנושא כבר לא היה רלוונטי. שרות גרוע, הפרת חוק וכ"בונוס" מקבלים מחירים יקרים. אני לרשת ספורט ורטהיימר לא חוזר.
אור | 14.03.18
24.
אנחנו תמיד מאשימים את החברות ביוקר המחירים ואנחנו צודקים
אנחנו תמיד מאשימים את החברות ביוקר המחירים ואנחנו צודקים, אבל אם לא ירדו פה מחירי החשמל/ ארנונה/ מים ומיסים כלליים אז לאף חברה בישראל אין סיכוי לשרוד פה!!! בטח לא עם המחירים בסין ובארצות הברית. יש לממשלה כלים אך אין לה רצון.
יניב | 14.03.18
18.
הגיעה הזמן שאנשים יתעוררו - חיים בשנות ה 90 - החוקים בשוק השתנו !!!
אנשים מחפשים לקנות משהו בזול באיכות ובקלות - ב 90 אחוז מהמקרים ניתן לבצע זאת ברשת. ואם כבר רוצים להסתובב ולקנות בחוץ ולעשות קצת SHOPPING בעיניים אז רוצים מקום איכותי עם שירות ומחיר סביר. כל הרשתות הם במסלול כלפי התרסקות- עדיף לצת עכשיו לפני שההפסדים יהיו אסטרונומים
דן | 14.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת