אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בתו של זקי שלום חושפת את רשת חצי חינם - ואת המשפחה: "אנחנו עַמְּךָ"

121 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

118.
שאר הסופרים מדכאים בחווית הקנייה שלהם
השירותים שם מצוחצחים.. מגוון.. מוזיקה שאני אוהבת..אווירה טובה.. מרווח מאוד.. הכל במקום אחד.. נקי..שירות לקוחות תמיד מתחשב החזרות.. הלקוח לא טישו ולכן אני תמיד חוזרת.. כולם אומרים לי חצי חינם הכי יקר טעותתתת.. חומרי ניקוי הכי זול.. וים מבצעים שמתאימים לי.. חוץ מהחנות ירקות ופירות שזה מחירי זוועה.. רק השלמות.. אולי תעמעמו שם את המחיר גם ואז אקנה הכל מרוכז.. כי הפירות סוג א.. אבל מבחינתי אלא לראותם בלבד.. חבל.. סהכ הסופר החביב עלי... ווין ווין.. לי ולהם..
אין על חצי חינם | 31.03.20
112.
חצי חינם - הבחירה שלי
אני מתגורר בראשון ןמשרדי שוכן באזור התעשיה החדש. חווית הקניה הכי טובה מבחינתי היא בחצי חינם בסניף הקטן במשה לוי ובגדול ברחוב הלח"י. קופאיות ועובדים שרותיים. אנשים קבועים ואורזות נחמדות שעוזרות לארוז את המזון. תמיד יש שפע של מוצרים מבצעים ומחירים טובים וסבירים ואחלה חווית קניה. המנהלים מסורים ודואגים תמיד שהעבודה תתוקתק.
עו"ד קובי לוי | 21.03.18
110.
קליטת עליה
אני לקוח של חצי חינם בהוד השרון ולומר את האמת הפשוטה אני מוריד כובע בפניהם הן על החנות והן על העובדים ובעיקר על קליטתם של עובדים שעלו לא מכבר ארצה וקליטתם של עולים מאתיופיה זו בעיניי ציונות וזה בפני עצמו כבר היה משכנע אותי לקנות שם ולתרום את חלקי כקונה אבל אני גם מקבל תמורה מלאה לכספי, מחלקת הירקות והפרות הינה מהמשובחות שראיתי בארץ והמחירים יחסית להוד השרון עצמה בהחלט יותר נמוכים הלוואי והיו עוד כמותם
יס מיניסטר | 20.03.18
107.
חצי חינם אם המושבות הסיוט בהתגלמותו
סניף פתח תקווה הוא סניף קטן צפוף ועמוס, עובדיו אינם דוברים עברית, הקופאיות רובן רוסיות עם קושי בהבנה בסיסית של השפה. חווית הקניה שם אינה טובה למרות שפע הסחורה הטריה. ניכר כי הבעלים עושים מעט כדי לשפר את הסניף הזה- הרבה תלונות לא מטופלות, הסיבה היא שהסניף ממוקם בלב שכונת אם המושבות, ואין לו מתחרים כלל בטווח הקרוב אליו, ומכאן בעלי הסניף יכול להמשיך לזלזל בלקוחות, ואלה ימשיכו לזרום אליו, אף בקצב מוגבר בגלל בנינים חדשים הנבנים בסמוך ורוכשי דירות חדשים הזורמים לאזור. כשאתה יוצא עם עגלה עמוסה מסניף זה אחרי שנאבקת בעגלות של קונים החוסמים את המעברים, אחרי הויכוח האין סופי בקופה והיחס החפיר של דוברות רוסית, וגם נוכחת שלא שילמת חצי חינם אלא מחירים גבוהים יחסית חרשתות אחרות, אתה מרגיש כמו שעשו לך טובה גדולה שנתנו לך לקנות שם. קחו לתשומת ליבכם הנהלת חצי חינם, לא לעולם חוסן!!!
תושב אם המושבות פתח תקווה | 20.03.18
98.
מצד אחד חנויות ענק עם חוויית קניה על כל
המשתמע מכך : מבחר עצום בכל המחלקות , נקיון ,שירות ,חניה , אריזה בקופות ושלחרור מהיר של הלקוח . מצד שני הרשת יקרה מאוד . מהכרותי האישית עם זקי שלום : איש שלא מכבד ואפילו מזלזל באנשים . עבד כי ימלוך .אדם בלי מילה . יכול לקבוע איתך ולייבש אותך שעות ואח"כ לא להחזיר תשובה זמן רב . לא הבין שעברו הימים שהרשת הייתה מאוד משמעותית לספקים . הבן אדם שלוח שעד היום מקלל כמו אלה מהשוק. השוק לא יצא ממנו . בן אדם רע ,חסר כבוד לעצמו ולאחרים . שלוח שמקלל אנשים . התרחקתי ממנו כמו מאש .
שי | 18.03.18
84.
מוצרים ללא סוכר
בזה המבחר עלוב היה בחולון ארונית מלאה מוצרים ללא סוכר אבל המחירים היו בשמים נתנו קודים בהנחה של 50% אבל לא היה שום פריטים בקוד הזה. הייתה מגיע לקופה ואז מתברר שזה לא במבצע ואז משלם מחיר מלא. ערב אחד ביקשתי מהמנהלים לבוא ולבדוק איתי את ההנחות לפי הקודים ולא נמצא מוצר אחת בהנחה לאחר כמה ימים סגרו את האזור הזה ומאז אין להם מוצרים ללא סוכר וחבל
דוד | 17.03.18
83.
הרשת הכי טובה בכמה רמות מעל האחרות ללא צל של ספק !!!
התבקשתי לאחרונה למלא סקר שביעות רצון של הרשת הכי גדולה בארץ , עניתי בפשטות - אספו את כל המנהלים שלכם ולכו ללמוד מזכי שלום בחצי חינם .( הווה ידוע שהעיראקים הינם הסוחרים הכי טובים ) זו הרשת עם חווית קנייה שאין אצל המתחרות , מרווח ,נקי טרי ומגוון מוצרים שאין דומה לו ומוצג בסדר מופתי ואף פעם לא חסר אני חסיד של מלך הקמעונאות הזה ,ומחכה שיכתוב ספר ( גם אמרתי לו שאהיה הראשון לקנות אותו ) אל מול רשתות עם שדרה ניהולית של אימפריות , זכי עושה הכל משולחן קטן שם בחולון ... חרה לי קצת תגובות על יחס לעובדים ומקווה שהרשת תפנים . מתי סניף במודיעין ?????
אבי | 17.03.18
78.
מי שמחפש איכות..ולא רק מחיר קונה בחצי חינם
לכל החכמולוגים שחושבים שקונים בכמה אג יותר זול ומתפשרים על הכל.. אין בכלל ספק שהמוצרים שם באיכות גבוהה הקצבייה הנקייה והנוחה ביותר. המחירים הוגנים. הכל נקי וברור ללקוח. גם אני ניסיתי לעבור ליינות ביתן ואחרים. ואין ספק שהסטנדרטים אחרים.. יאללה תבואו גם צפונה ודרומה גם שם יהיו לכם לקוחות איכותיים..
דודי | 17.03.18
77.
הדביקו על שמשת המכונית שלי מדבקה ענקית שלא אפשרה ל
הייתי בסניף בראשון לציון בקניות החניתי בחניון העליון בצורה מסודרת וכשיצאתי הזדעזעתי! על החלון בצד של הנהג!!! הם הדביקו לי מדבקה ענקית שאי אםשר היה להוציא בשום אופן!!! ואי אפשר היה לנהוג ככה! המדבקה כיסתה את כל החלון!!! על המדבקה היה כתוב שהחניתי במקום פרטי! קולטים? חניתי בחניון במקום שמותר כמובן! נכנסתי לסניף וביקשתי להסיר את זה מיד הם עיכבו אותי שעה וחצי בשמש השומר בחניון העליון קילל אותי! חוויה מזעזעת!!! הגעתי לגן של הבן באיחור של שעתיים!!! לא אקנה שם יותר בחיים
רון | 17.03.18
69.
נעים אבל יקר...
לאחר שרכשתי אצלכם בסניף חולון במשך 14 שנה בקביעות, צר לי לומר אבל חרף החווית קניה אצלכם, התחלתי לפזול לצדדים ולקנות גם אצל אחרים. המחירים אצלכם פשוט י ק ר י ם! כאמא ל-4 ילדים, במשפחה בת 6 נפשות, אני לא מוכנה להמשיך ולהיות פראיירית. תרדו קצת מהעץ ותרדו במחירים! (חוץ מזה, אני זוכרת את המקרה שהיה לכם שוד בסניף בחולון והמאבטח שילם בחייו ואתם הפקרתם את משפחתו וסילקתם אותם בבושת פנים).
לקוחה לא קבועה | 17.03.18
59.
רק חבל שלא סופרים את העובדים ונותנים להם לאכול בחוץ על הרצפה בזמן ההפסקה שלהם
איך יתכן שבסניף כל כך ענק בראשון לציון ליד קניון הזהב שאני עושה שם קניות העובדים יושבים על הרצפה בחוץ ואוכלים את ארוחת הצהרים שלהם בכל הגודל הזה לא הגדלתם למצוא מקום ראוי יותר בתוך הסניף שישרת אותם בהפסקה ....לצערי זה זלזול בכבודם
מירי  | 17.03.18
57.
תענוג לנשמה
ראשית - אני לא קשור למשפחה ואף אחד לא ביקש ממני להגיב לכתבה !!! הכרתי את העסק מאז ההתחלה ברחוב הבנאי בחולון , ראיתי עסק שמתנהל מצויין, נוכחתי למשל במקרה שבו אמרו לספק משקאות אני רוצה לקנות במחיר שנוח לי ,הספק אמר - אי אפשר . אמר הבעלים : אם אתה נותן לי במחיר שלי - אז אני מזמין משאית שלמה . ואכן קורפלי ושותפו ניצחו , המחיר המוזל עבר ללקוחות ! המוטו שלהם " אנחנו לא חוסכים עליך"- הצרכן . צריך להסתכל מנקודת מבט כללית ולא נקודתית . היתרונות שאני מוצא כל הזמן, החנויות מעוצבות באותו הסדר ולכן אין מצב של "אני לא יודע איפה מוצר מסויים" מעברים נוחים . כל הזמן מנקים , מגרש החנייה הוא מהיפים , הנוחים והמטופחים שיש בארץ , והמחירים - אולי יש פה ושם מוצר יותר יקר אבל מצד שני יש מוצרים זולים יותר . לסיכום, במשך שנים קנינו ברשת הגדולה , כשניסינו לקנות ב 1/2 חינם נדבקנו ומאז - רק 1/2 חינם !
שמואל טורנר | 17.03.18
54.
בועטים במי שלא מתאים להם...
עבדתי לפני מספר שנים באחד הסניפים .משעה 7 עד 12 בלילה כל יום. יום אחד בשבוע יוצא בשעה 3 בצהריים . קרעתי את התחת בתור מנהל בכיר בסניף. מוטי היה מגיע כ- 3 פעמים בשבוע לסניף היה אומר אתה "תותח"! הייתי מהמנהלים שלא מלקקים חרוץ ונאמן . חצי יום הייתי בודק סחורה ולא היה מצב שספקים היו עובדים עלי... למנהלים האחרים היתה להם קינאה שבעל הבית אוהב אותי . יום אחד זרקו אותי כמו גנב בלי למצמץ! אחד הילדים במשפחה ליווה אותי החוצה מהסניף . הרגשתי בושה !!! זה חצי חינם מראים שהכל טוב שמי שמנהל אותה אנשים
אחד שמבין !!! | 17.03.18
53.
מי צריך סניפים?
אתה מגיע לסניף הגדול של חצי חינם בא.ת. חולון או א.ת. ראשל"צ מערב. "קניוני" ענק, מוארים, נקיים, ריחניים. כל הסחורה מסודרת בצורה הכי אסתטית על המדפים, עם כיתוב ברור. המחירים? - נו, טוב, פעם זה היה באמת זול ("חצי חינם"), היום זה די זול, אם כי יש להודות שהרבה פחות. אבל חוויית הקנייה... הקופות המהירות והזריזות.. שווה הכל. כשאני מגיע לשם אני פוגש מכרים וחברים גם מה"פריפריה": תל אביב, רמת גן, בת-ים, יפו ואפילו מרמלה ולוד - למרות שבאלה יש כל מיני רשתות זולות אחרות..... כן, גם חברים שגרים בהרצליה ורעננה אך עובדים בתל-אביב, נשלחים לעשות קניות בחצי חינם חולון. האמת? פעם בשבועיים-שלושה אנחנו ממלאים עגלה בכל טוב, וחוסכים עשרות רבות שקלים ויותר על הקנייה. כדאי.
לקוח מ-89' | 17.03.18
45.
שירות מצוין - סניף הוד השרון
כלקוח וותיק של הרשת עוד מימיה בסניף ירקונים הקטן יחסית לעומת הוד השרון.ללא ספק חווית קנייה ושירות מהטובים שקיימים בסביבתם .המקום נקי באופן קפדני עם מגוון מוצרים רחב.שירות מעולה לכל בקשה שמופנית לעזרה.אז נכון שהמחירים מעט גבוהים וצריך לעשות מעט חישוב מסלול חדש,בכדי שתמיד אבל תמיד נרכוש בחצי חינם. חשוב לציין את מנהל הסניף גילי ,והעוזרים פרדי ושאר הצוות שתמיד אדיבים וסובלנים כלפי קהל הקונים. המשיכו לעשות חיל זה לא פשוט ולא ברור מאליו.
ישי - קונה מושבע | 17.03.18
43.
מוזמנים לרעננה
מאז גיליתי את חצי חינם כשפתחו את שרונים, אני מגיעה מרעננה אחת לשבועיים (רחוק מדי). במיוחד אוהבת את אגף הירקות והפירות, היצע מגוון ומיוחד שאין ברשתות אחרות ובאותה איכות. המחירים לא זולים אבל סבירים. מוכנה לשלם עבור איכות. על איכות השירותיות של העובדים אפשר להתווכח, רובם עסוקים בשיחות טלפון.. בכל מקרה, אתם מוזמנים לפתוח סניף ברעננה, הצלחה מובטחת win win..
צביה | 17.03.18
42.
ל12 תפרגן !!
מגיע לה לנסוע ב2 ריינג רובר לא 1... ולא, אני ממש לא מכיר אותה או את משפחתה, תודעת שרות הכי גבוהה בארץ. רמת ניקיון של בית מרקחת . והכי חשוב, תבדוק לכמה משפחות הם נותנים פרנסה, אין אף קצבייה בארץ עם עשרות עובדים כמו שם, גם שיש תור בגבינות, אחרי שתי דקות מתפנים אליך, אני קונה בסניף הגדול בראשלצ פשוט תענוג, גם אם יותר יקר בכמה שקלים זה שווה, כי לא חוסכים בכמות העובדים, שאפו להם !! שיהיה להם רק בהצלחה ופרנסה בשפע
א | 17.03.18
38.
חצי חינם
יש יתרונות וחסרונות. בסניף פ"ת למשל, בניגוד לסניפים אחרים, צפוף מאד עד כדי בלתי נסבל. כל המרכז המסחרי שייך להם, והם העדיפו לקבל שכירות מחנויות, במקום להגדיל את הסניף. אני מדירה רגלי מהחנות הזאת. בכל הסניפים מתיחסים ללקוח בחשדנות, פעם אפילו חיטטו לי בשקיות הרב פעמיות כי חשדו שגנבתי משהו!! בודקים לך את החשבון לפני היציאה מהחנות - בשום סופרמרקט אחר לא עושים זאת! בנוסף, יחסית לשופרסל השרות שם על הפנים. לא פעם ולא פעמיים שאלתי איפה נמצא מוצר מסוים וענו לי "אני לא יודע" והמשיכו ללכת. בעוד שבשופרסל אם עובד לא יודע, הוא ידאג למצוא מי שכן יודע ויעזור לי. באופן כללי כשמסתובבים בחנות, ההרגשה היא שהעובדים אומללים. עייפים ומקבלים יחס רע, ובהתאם מתיחסים ללקוחות. אין לי חשק לקנות בחנות שמנצלת את העובדים שלה. מצד שני, יש להם הרבה מוצרים טובים שאין ברשתות אחרות. למשל כל מיני סוגים של תה. ואם צריך להחליף מוצר, הם מחליפים בלי בעיות. פעם אפילו יצא לי לראות מישהי שבאה עם כל השאריות מהמטבח שלה, שקיות קפה חצי משומשות, צנצנת ריבה כמעט ריקה, קיטניות ועוד. לתדהמתי קיבלה זיכוי על הכל בלי להניד עפעף.
בקי | 17.03.18
33.
כל הכבוד לכם
חברה לא לכתוב דברים לא טובים מקנאה. ואם היא נוסעת בגי'פ יקר זה מעבודה קשה, החברה האלה באמת עובדים קשה והם גם אוהבים לעזור. נכון במסחר צריך להיות קצת קשה כי יודעים מי אתה . עכשיו להבדיל מכל הטייקונים שלקחו ועשקו אנשים פשוטים כמונו, הם לא לקחו אגורה מאף אחד. הכול בעבודה קשה ושעות לתוך הלילה. אז חברה פרגנו להם מגיע להם .
שלומי  | 17.03.18
27.
אין על חצי חינם - לקוחה קבועה ומרוצה
בתור לקוחה קבועה ומרוצה מאוד של סניף שרונים אין על חצי חינם על המבחר, האיכות של המוצרים, הנקיון ברמה הגבוהה של הסניפים, היחס לעובדים וכמות העובדים המספקת שמשרתת את הלקוחות , המחירים - אני פשוט מעריצה אתכם תמשיכו כך שמחה מאוד בהצלחתכם! דנה
דנה  | 17.03.18
26.
מוצרי פרפקט
חסכתם לי להתקשר לשרות לקוחות שלכם.... לקוחה אדוקה מיומכם הראשון, בזכות הניקיון, השירותיות הנפלאה, המגוון הגדול...פשוט חווית קנייה שאינה נגמרת. יחד עם זאת זה הזמן לציין את המעבר הגדול שעשיתם למוצרי פרפקט שהם נחותים מאד ברמתם (השתמשתי בגלל המחיר)...והדחיקה של האחרים...חבל...קשה יותר ויותר למצוא מוצרים ברמה גבוהה, כניראה בשל הרצון שלכם למקסם רווחים.... שלא יפגע בכם בסוף במעבר לקוחות לשווקים אחרים.
דליה | 17.03.18
17.
רשת נקייה אבל מאוד יקרה
ליד כל סניף שלה יש אופציה זולה יותר. החשבון פשוט לרשתות עם המון סניפים יש אפשרות. לתת מחירים נמוכים כי ככה זה מצטבר לרווחים גדולים. לרשת עם מעט סניפים חייבים להיות מחירים גבוהים כדי להגיע לרווחים גבוהים ולכן אתם מאוד יקרים. כאחד שגר בפתח תקווה, למזלי בסביבתכם יש לא מעט אופציות זולות יותר
ליאור | 17.03.18
16.
כל הכבוד למשפחת קופרלי ושלום
ב 10 אצבעות ושנים רבות הצליחו להקים אימפריה לתפארת. חנויות גדולות ונוחות, נקיות ומסודרות, עובדים מקצועיים, מגוון מבצעים ומגוון רחב מאוד של מוצרים. נכון שאולי המחירים בחלק מהמוצרים מעט גבוהים אבל קהל היעד של חצי חינם מחפש נוחות ובשביל עוד × שקלים במחיר הקניה מגיעים לקבל את חווית הקניות. הייחודיות שיש למשפיה זה שהם הכניסו את כל בני המשפחה לעבוד החל מההתחלה! אין מישהו שנהיה מנהל בראש ובראשונה כל אחד היה צריך להוכיח את עצמו ואין ספק שהמקצועיות של ההורים הובילה אותם למטרה שמלווה בהצלחה מסחררת!!!
אדם | 17.03.18
15.
איפה התמיכה בהפועל חולון?
אני את רגליי מדיר מסניפי חצי חינם שנים, מאז שהבנתי שעמדתם בסירובכם לתמוך בקבוצת הפועל חולון. אתם חולונים בנשמתכם, התחלתם פה, גדלתם פה עם הכסף והתמיכה של תושבי חולון. כשחולון רוצה חזרה - אתם אומרים לא. אז למה שאמשיך לתמוך בכם?
יאללה חולוניה | 17.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת