אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"ישראל הפכה למדינה עם בעיית הפקקים החמורה ביותר ב-OECD, וזה רק יתגבר"

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
איפה הOECD ואיפה אנחנו?
אין שום התפתחות משמעותית של תשתיות במדינה הזאתי וחייבים להוריד את מספר המכוניות מהכביש ולהשקיע סוף סוף בתחבורה ציבורית נורמלית! בגלל שייקחו עידנים עד שזה יקרה אני בינתיים בחרתי לעבור לדו גלגלי כי אין באמת ברירה אחרת, לקחתי קטנוע מדיאלים ואני איתו כבר כמה שנים. במצטבר חסך לי המוןן זמן ובטח גם קצת בעלויות.
יניב | 15.03.18
35.
לא הבנתי מה מסובך בלהוציא את 10 קווי הרכבת העירונית המתוכנים לBOT סיני
כמובן, במסגרת תקנות מיוחדות לפרוקיקט לאומי דחוף. 7 קווי הרכבת קלה / תחתית (כמה שיותר תחתית) ועוד 3 הקווים של המטרופוליטנית שיחברו את חדרה-גדרה. לא עולה כסף (כמובן, חבל שאין כסף לשחיתויות כולל למשכורת מנהלים עלובים). כמו שהסינים כמרו לפני הזמן בנהרות הכרמל. ומתפקעים מצחוק כקבלני משנה על בצוע הקוו האדום.
כמה שאני סובל ממטומטמים  | 14.03.18
34.
הנתונים האמיתיים :
הנתונים האמיתיים : משכורות מוקפאות בערך 20 שנה - עם תוספות מזעריות פה ושם - , מחירי שרותים וסחורות בשמעיים , מחירי נדל"ן מטורפים מהגבוהים בעולם , מחירי שכירות מטורפים, יוקר מחיה שיצא משליטה , שוק נדל"ן שהינו בועת נדל"ן מפלצתית , אין חוקה ואין הפרדת בין דת לבין המדינה. פערים חברתיים וכלכלים מטורפים. איך אנו בכלל עדיין חלק מה OECD ? ד.מ.
ד.מ. | 14.03.18
18.
וכרגיל - כמעט אף אחד לא מדבר על הריבוי הגבוה
שהוא גם מהגבוהים ב-OECD. אינני טוען שזה דבר פשוט - אנחנו מדינה קטנה (ועם קטן, במושגים מספריים ובהשוואה לעמים אחרים, אבל עם הישגים גדולים למדי שאפשר וראוי להתברך בהם) מוקפת המון אוייבים, כך שאנחנו חייבים להיות חזקים וחוזק קשור גם לכמות האנשים, אבל המדינה שלנו קטנה (גם אם עדיין יש בה שטחים לא מאוכלסים, הם לא רבים), הריבוי ותוחלת החיים גבוהים, משמע יש כאן צפיפות הולכת וגדלה. זה לדעתי בין הגורמים למחירי הנדל"ן הגבוהים (לא רק שלא בנו מספיק), למחסור במים (שנפתר זמנית עי"י התפלת מים), לפקקים בכבישים (גם אם יוסיפו עוד כמה כבישים, אחרי לא הרבה זמן, הפקקים יחזרו, אם הריבוי הגבוה ימשך), לזיהום האוויר (שהוא להבנתי לא נמוך כאן, אולי לא גבוה כמו בבירת סין... אבל כן גבוה יחסית ל-OECD) ועוד. כאמור אני לא טוען שזה נושא פשוט, אבל חשוב להבין שזה -כנראה- חלק מהעניין.
אדם חושב | 14.03.18
8.
העיקר שישראל כץ גוזר סרטים מול המצלמות
שרוליק כל כך מתגאה בכמות המסילות שנסללות וכמות התחנות הנפתחות, אבל התחנות מרוחקות מהערים ואין אליהן תחבורה ציבורית מספקת, הרכבות איטיות, מלוכלכות, ובגדול נתקעות כל הזמן בגלל שהן מנוהלות על ידי ערסים שקיבלו לידם לנהל תשתית של מיליארדים בלי כל הכשרה מתאימה. עובדתית היא שאנחנו במקום האחרון במערב בכל פרמטר בנושא התחבורה הציבורית. ומכיוון שהמצב כאן כל כך רע, היינו צריכים להיות לפחות במקום הראשון בצמיחת התשתיות ובהשקעה בהן לנפש כדי שנדביק את הפער, אבל גם בזה אנחנו מקום אחרון. ישראל כץ 10 שנים בתפקיד והוא כישלון חרוץ, וזה עוד נחשב השר העובד בממשלת ביבי. בונה תחנות רכבת בשום מקום, כבישים ללא שום תכנון מסודר, מכוניות יקרות פי 2 לפחות מכל מקום במערב מה שגורם לכולם פה לנסוע במכוניות הרבה פחות בטיחותיות ממה שיכלו להרשות לעצמם בכל מקום אחר, וזה בתורו מוביל לכמויות ההזויות של ההרוגים בתאונות הדרכים!
הקיסר ביביהו הראשון | 14.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת