48. אני על אופניים, אין לי פקקים תוסיפו את האופציה הזו לסקר מכרתי את האוטו הפסקתי לזהם, לעמוד בפקקים, לשלם דו"חות לעיירית ת"א + עושה כושר כדי להגיע ממקום למקום נעה | 30.04.18 (ל"ת)
47. איפה הOECD ואיפה אנחנו? אין שום התפתחות משמעותית של תשתיות במדינה הזאתי וחייבים להוריד את מספר המכוניות מהכביש ולהשקיע סוף סוף בתחבורה ציבורית נורמלית! בגלל שייקחו עידנים עד שזה יקרה אני בינתיים בחרתי לעבור לדו גלגלי כי אין באמת ברירה אחרת, לקחתי קטנוע מדיאלים ואני איתו כבר כמה שנים. במצטבר חסך לי המוןן זמן ובטח גם קצת בעלויות. יניב | 15.03.18 (ל"ת)
44. פקקים? איפה אתם רואים פקקים? רק החמוצים רואים פקקים. אני רואה גשרים... כה אמר ביביהו המושחת. יוסי | 14.03.18 (ל"ת)
42. מה עושה כץ? התחבורה הציבורית רק נעשית גרועה מיום ליום. אי אפשר לחכות יותר. שפרו את שירות האוטובוסים ציפי | 14.03.18 (ל"ת)
41. ישראל זה בלוף מדינה עם כלכלה בינונית , צמיחה שמבוססת על אשראי . תמיד היה פה קשה ותמיד יהיה . מדינה שמתקיימת על גזל אזרחיה -לא יותר טובה ממדינות אפריקה ודרום אמריקה . משה | 14.03.18 (ל"ת)
39. ולמי זה אכפת פרט לאזרחים שעומדים בפקקים . ביבי וחבריו רואים כל פקק כמחלף הטוב בעולם אזרח | 14.03.18 (ל"ת)
38. אם השקל ימשיך להתחזק לא יהיו שום פקקים: כולכם תשבו מובטלים בבית (אם יהיה לכם בית). המשבר בפתח. דרוש פיחות דחוף:$1=4ש"ח לפחות. אור | 14.03.18 (ל"ת)
37. כץ גילה 10 שנים באיחור שיש דבר כזה תחבורה ציבורית לאיש יש נהג צמוד אז מה הוא יבין? אבי | 14.03.18 (ל"ת)
35. לא הבנתי מה מסובך בלהוציא את 10 קווי הרכבת העירונית המתוכנים לBOT סיני כמובן, במסגרת תקנות מיוחדות לפרוקיקט לאומי דחוף. 7 קווי הרכבת קלה / תחתית (כמה שיותר תחתית) ועוד 3 הקווים של המטרופוליטנית שיחברו את חדרה-גדרה. לא עולה כסף (כמובן, חבל שאין כסף לשחיתויות כולל למשכורת מנהלים עלובים). כמו שהסינים כמרו לפני הזמן בנהרות הכרמל. ומתפקעים מצחוק כקבלני משנה על בצוע הקוו האדום. כמה שאני סובל ממטומטמים | 14.03.18 (ל"ת)
34. הנתונים האמיתיים : הנתונים האמיתיים : משכורות מוקפאות בערך 20 שנה - עם תוספות מזעריות פה ושם - , מחירי שרותים וסחורות בשמעיים , מחירי נדל"ן מטורפים מהגבוהים בעולם , מחירי שכירות מטורפים, יוקר מחיה שיצא משליטה , שוק נדל"ן שהינו בועת נדל"ן מפלצתית , אין חוקה ואין הפרדת בין דת לבין המדינה. פערים חברתיים וכלכלים מטורפים. איך אנו בכלל עדיין חלק מה OECD ? ד.מ. ד.מ. | 14.03.18 (ל"ת)
33. מקומות עבודה גדולים יארגנו רכב גדול להסעה ! ואילו מקומות קטנים כל שבוע יסיעה חברים לעבודה ויש להנהיג שעות עבודה שונים שלא כל החברות יסיימו באותה שעה ונגרם פקק גדול נורי | 14.03.18 (ל"ת)
32. פקקים יש פקקים ? באמת ? כי ביבי רואה רק מחלפים , יתכן וה OACD טועה ? כי ביבי אומר את האמת .אולי לתשתיות ביבי התכוון כשאמר אין כלום ולא יהיה כלום ? חיה | 14.03.18 (ל"ת)
31. אזרחי ישראל משעממים אותי מוציאים כסף בשביל להסתגל למצב על ידי רכישת רכב פרטי. גם הליברלים שבהם שמתנגדים לכפייה דתית חייבים להיענות להזמנות לסדר פסח איפה שזה לא יהיה. עמית | 14.03.18 (ל"ת)
30. להוציא את ישראל ממדינות הOECD ולהכניס אותה למדינות הAttention deficit hyperactivity disorder (ADHD) רונן | 14.03.18 (ל"ת)
26. להחזיר את תכנית הגריטה לרכבים מיושנים כחלון תתעורר. אפשר להוריד מהכביש מאה אלף מכוניות מחר... אם לא יותר מצביע כחלון | 14.03.18 (ל"ת)
25. "חמוצים אתם רואים פקקים, אני רואה מחלפים" אדון ביבי,פקקים עדיין לא יודעים להבדיל בין חמוצים שמאלנים או ימניים. אבנר ה. | 14.03.18 (ל"ת)
24. צר לי אבל רק משבר כלכלי וקריסה טוטלית יצילו את אזרחי ישראל זה לא סוד שחורבן המדינה הוא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לחלק מאד ניכר מהם. אזרח | 14.03.18 (ל"ת)
20. קיסריה VOECD ארגון שמאל קיצוני, ישראל המדינה אם הכי הרבה מחלפים בעולם וגם הדירות הזולות ביותר בנימין | 14.03.18 (ל"ת)
18. וכרגיל - כמעט אף אחד לא מדבר על הריבוי הגבוה שהוא גם מהגבוהים ב-OECD. אינני טוען שזה דבר פשוט - אנחנו מדינה קטנה (ועם קטן, במושגים מספריים ובהשוואה לעמים אחרים, אבל עם הישגים גדולים למדי שאפשר וראוי להתברך בהם) מוקפת המון אוייבים, כך שאנחנו חייבים להיות חזקים וחוזק קשור גם לכמות האנשים, אבל המדינה שלנו קטנה (גם אם עדיין יש בה שטחים לא מאוכלסים, הם לא רבים), הריבוי ותוחלת החיים גבוהים, משמע יש כאן צפיפות הולכת וגדלה. זה לדעתי בין הגורמים למחירי הנדל"ן הגבוהים (לא רק שלא בנו מספיק), למחסור במים (שנפתר זמנית עי"י התפלת מים), לפקקים בכבישים (גם אם יוסיפו עוד כמה כבישים, אחרי לא הרבה זמן, הפקקים יחזרו, אם הריבוי הגבוה ימשך), לזיהום האוויר (שהוא להבנתי לא נמוך כאן, אולי לא גבוה כמו בבירת סין... אבל כן גבוה יחסית ל-OECD) ועוד. כאמור אני לא טוען שזה נושא פשוט, אבל חשוב להבין שזה -כנראה- חלק מהעניין. אדם חושב | 14.03.18 (ל"ת)
17. קרנית וכחלון מה יהייה עם הדולר תתעוררו הדולר מתרסק וזה אסון.דולר חייב להיות לפחות 4 שח.לעשות פיחות של השקל דחוף. כלכלן | 14.03.18 (ל"ת)
15. שטויות אני פיתחתי דראון עם פרוטוקול עצמאי שיכול לה להתממשק למערכות הכי מתקדמות של ניווט חכם ואטומטיציה של נהיגה אבל ביבי גנב לי את הכל רון | 14.03.18 (ל"ת)
13. כאילו לא ידענו... אבל רה''מ עסוק בלשמור את הכיסא שלו ובמקביל להחלץ מים התיקים במשטרה שנפתחו נגדו... אז למה שידאג לעם שלו?? טל | 14.03.18 (ל"ת)
11. למדינת ישראל אין אינטרס כלכלי לפתח תחבורה ציבורית. העיריות והממשלה עושים יופי של כסף מדוחות ומיסים בחור ת"א | 14.03.18 (ל"ת)
10. תמשיכו להצביע ביבי ונראה לאן נגיע מבחינתו אנחנו לא יותר מאוגרים שרצים על גלגל נייח כדי לספק אנרגיה להצמחת משק שמיטיב רק עם העשירים והמקורבים. נהיינו כמו מדינה ערבית דיקטטורית!! גועל נפש אלירן | 14.03.18 (ל"ת)
9. נו...ו דו"ח ה OECD בשנת 2030 יהיה אותו הדבר עם הבדל בולט. אין יכולת לנסוע על הכבישים בכלל. ולגבי החרדים והערבים שום דבר לא ישתנה בגלל שהם מעדיפים ללכת אחרי "משיחים" מלפני 3000 שננה מאשר להתקדם. המדינה הזו גמורה. יגאל | 14.03.18 (ל"ת)
8. העיקר שישראל כץ גוזר סרטים מול המצלמות שרוליק כל כך מתגאה בכמות המסילות שנסללות וכמות התחנות הנפתחות, אבל התחנות מרוחקות מהערים ואין אליהן תחבורה ציבורית מספקת, הרכבות איטיות, מלוכלכות, ובגדול נתקעות כל הזמן בגלל שהן מנוהלות על ידי ערסים שקיבלו לידם לנהל תשתית של מיליארדים בלי כל הכשרה מתאימה. עובדתית היא שאנחנו במקום האחרון במערב בכל פרמטר בנושא התחבורה הציבורית. ומכיוון שהמצב כאן כל כך רע, היינו צריכים להיות לפחות במקום הראשון בצמיחת התשתיות ובהשקעה בהן לנפש כדי שנדביק את הפער, אבל גם בזה אנחנו מקום אחרון. ישראל כץ 10 שנים בתפקיד והוא כישלון חרוץ, וזה עוד נחשב השר העובד בממשלת ביבי. בונה תחנות רכבת בשום מקום, כבישים ללא שום תכנון מסודר, מכוניות יקרות פי 2 לפחות מכל מקום במערב מה שגורם לכולם פה לנסוע במכוניות הרבה פחות בטיחותיות ממה שיכלו להרשות לעצמם בכל מקום אחר, וזה בתורו מוביל לכמויות ההזויות של ההרוגים בתאונות הדרכים! הקיסר ביביהו הראשון | 14.03.18 (ל"ת)
"ישראל הפכה למדינה עם בעיית הפקקים החמורה ביותר ב-OECD, וזה רק יתגבר"
48 תגובות לכתיבת תגובה