17. ל14 תחשוב על אקר אקר יכול לפרוץ למערכת התקשורת ולהפיל מטוס. עדיף שהשליטה תשאר בתוך תא הטייס מתכנת | 01.07.18 (ל"ת)
15. ל-14 אנחנו בקוקפיט שלוש פעמים בשבוע ולכן הוא מוכר לנו פי מאה מאשר לך. ולאור הכשרתנו, אנו מבינות בתעופה קצת יותר מהאדם הסביר (אתה, לדוגמא). אז בלי לזלזל, שוביניסט. דיילת | 06.05.18 (ל"ת)
14. מה היתרון לדילת על פני נוסע? אם הדיילת לחוצה ולא מתפקדת עדיף נוסע רגוע לא לחוץ ואולי גם עם ידע והבנה טכנולוגים על מנת להנחית המטוס , שאלת מליון הדולר מדוע אין מערכת שמעבירה השליטה למגדל הפיקוח ושם בתוך סימולטור שיקבל השליטה על המטוס ינחית את המטוס טייס חרום מנוסה ואמיתי במקום להמר על דיילות או נוסעים. אדם | 12.04.18 (ל"ת)
13. אז לדיילת יש ניסיון בהטסה? אז בשביל מה צריך טייסים? הדיילת יכולה להמריא, לשים טייס אוטומטי ואז לעשות את עבודה שלה, לחזור לקראת הנחיתה ולהנחית את המטוס. בכל מקרה כמו שיש מערכת טיסה אוטומטית אפשר גם לעשות מערכת נחיתה אוטומטית WD40 | 07.04.18 (ל"ת)
8. מה למדתי בקורס טייס... בן אדם שלא מאבד עשתונות,יכול להנחית מטוס עם הוראות מהקרקע.מה כל כך מסובך? אלישע הטייס | 17.03.18 (ל"ת)
6. ל-בן; אני מאמין שאת תפילת שמע יש לשלב עם מעשים. מאמין לשלב את הרוחני, עם התאורטי והמעשי. מאמין גם שעבודת הדת אינה תחליף לעבודה. | 17.03.18 (ל"ת)
5. מכסחי המיתוסים בדקו את זה, וזה בהחלט אפשרי הם בדקו את זה בסימולטור טיסה, העלו מולם מדריך בקשר והמטוסים נחתו בשלום. רועי | 17.03.18 (ל"ת)
3. קורס הנחתה בארה״ב יש קורסים מיוחדים, מזורזים, לבני/בנות זוג של טייסים, שבו הם לומדים רק להנחית את המטוס. מדובר כמובן במטוסים קלים. חמותי עשתה קורס כזה כי היא טסה הרבה עם חמי. ד | 17.03.18 (ל"ת)
1. אין סיכוי בעולם שמי שאינו טייס יוכל להנחית מטוס נוסעים. אם הטייסים מושבתים אז נשאר רק להעביר את הרדיו לתדר חירום ולקרוא שמע ישראל בן | 17.03.18 (ל"ת)
האם נוסע יכול להנחית לבד מטוס נוסעים במקרה חירום?
17 תגובות לכתיבת תגובה