אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תע"א מפתחת מטוס בין־עירוני חשמלי חדש

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
רעיון מעולה.
אם המחיר טוב יכול לחסוך הרבה טיסות וזיהום אויר. עדיף מטוסים מכל מיני מקומות בארץ לא כל מי שרוצה לטוס לחופש בקפריסין רוצה לעבור את הסיוט של נתב״ג. זה יכול לחסוך המון זמן, ויביא תירות של אנשים שמטילים במטוס קטן. אפשר לטוס לקפריסין. לעצור להטעין, ולהמשיך לרומא. עדיין יהיה יותר זול ומהיר מטיסה ישירה דרך נמל תעופה גדול ומרוחק.
לירן | 18.03.18
33.
מה ערבבתם הנעה חשמלית עם טיסה אוטונומית? איזו חובבנות
מסגיר לגמרי ש(במקרה הטוב) איזה הוזה הזיות מרקטינג ל 15 שנה קדימה זרק לכם מה חושבים, אולי, לבדוק, האם יש, היתכנות, טכנית וא\או שיווקית , בתעשייה האוירית. אין שום קשר, כלום, ממש אפס, בין שיטת ההנעה לטיסה אוטונמית או מאויישת.
רני חובבני | 18.03.18
29.
רחפת זה פיתרון מעולה.
ל-16: 1 צודק 100%. רואים שלא עשית שימוש ברחפת בחיים. כלי מעולה בעיקר לאורך רצועת חוף כמו שלנו, זה היה יכול להיות פיתרון נפלא ככלי תחבורה המוני. יש רחפות מהירות מאד ובפנים שקט ונעים כמו מחלקה ראשונה. להעלות 200 איש לוקח זמן רק אם אתה לא יעיל. בהמשך יוכלו גם לפעול על חשמל או גז. תבדוק ותשתכנע. אז למה לא משתמשים בהן? כנראה שעוד לא נוצרה קומבינה מספיק טובה שתעביר רווחים למושחתים שבשלטון.
א' | 18.03.18
24.
רעיון טוב שיכול לחסוך אנרגיה וזיהום אוויר
יותר מטוסים קלים יכולים בעתיד לעבור למנועים חשמליים בכך זיהום האוויר יפחת כתוצאה מטיסות ופחות אנרגיה תתבזבז על שרפת דלק. אך לדעתי כדי לשפר את רמת הבטיחות של המטוסים החשמליים עדיף לעבור לנחיתה והמראה אנכית ואולי גם חיבור מצנחים למטוס שיפתחו אוטומטית בעת חירום או בצורה יזומה.
יפתח | 18.03.18
21.
למספר 5: בדיוק מה שקורה למטוס סילון כשנגמר הדלק
אם אתה חושב שזה לא קרה אף פעם, אתה טועה. יש סיפור ידוע על חברת תעופה אמריקאית שעברה מפאונדים לקילוגרמים, וצוות הקרקע הכניס בטעות X פאונדים דלק במקום X קילוגרמים דלק (= פחות מחצי הכמות) לטיסה טרנס אטלנטית. הטייסים שמו לב באמצע הדרך. אחרי סדרה של טריקים שנועדו לחסוך דלק, הוא נגמר קרוב לחוף של אנגליה, ורק במזל הטייסים הצליחו להנחית את המטוס בדאיה על מסלול שנסלל לספיטפיירים במלחמת העולם השנייה.
יובל, תל אביב | 18.03.18
7.
זה תמיד יישאר יקר ולא פרקטי
הבעיה של יוקר התעופה לא מתחילה באנרגיה, אלא בבטיחות התעבורה האווירית. מאחר והקצאת השמיים מוגבלת, הליך ההכנה לטיסה תמיד יכלול טרמינל המתנה של הנוסעים והמתנה נוספת על המסלול. זה זניח כשמדובר ב 200 נוסעים ביום (מנהלים) אבל לעולם לא יאפשר שירות יעיל עבור עשרות או מאות אלפי "יוממים".
ספקני | 18.03.18
1.
עדיף רחפות בין אשקלון/אשדוד/יפו/שדה דוב/חדרה/חיפה/עכו
רחפת זה גם מים רדודים וחול - בצד של החומה של יפו שפונה צפונה יש המון מקום (מאחורי ככר השעון). ברדינג תל אביב יש מעגן מעולה צמוד לשדה דוב. בנמלי אשדוד וחיפה אין בעיה. באשקלון ואשדוד וחדרה יש תשתית מספקת. בעכו יש מפרץ מוגן. (חוף הסוסים). רק לקנות 3 רחפות עם מקום ל200 איש לפחות ולהשקיע מעט בהתאמות וזהו!! כמה אנשים יקח מטוס חשמלי?? כמה פרוצדורה לעלות ולרדת? זאת טיפשות..
מטוס חשמלי... | 18.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת