47. Ninolevy@gmail.com באירופה אנשים מעדיפים רכבות מהירות על טיסה למרחקים שעד 400 ק"מ. בקו פריז לונדון מגיעים ממרכז העיר למרכז העיר השנייה בפחות זמן ברכבת מטיסה. חשוב שטוח המטוס החשמלי יעבור את העבודה 400 ק"מ! ד"ר נינו לוי | 19.03.18 (ל"ת)
45. אחד קטן יקצר הסוללות ואז הריחוף יהיה משגע כדי שיהיה לו מנוע טורבינת גז קטנה לנחיתת חרום עד שברק | 19.03.18 (ל"ת)
44. שאלה למומחים האם עד עתה הצליחה התעשייה האווירית להרוויח במטוסי נוסעים אזרחיים? שלדון הטייס | 18.03.18 (ל"ת)
43. #34 מנוע סילון מוציא אויר דחוס בכיוון הפוך לכיוון הטיסה. זה לא משנה איזה חומר מניע את מנוע הסילון. slm | 18.03.18 (ל"ת)
42. מה משקל הסוללות האם הסוללות עברו אבולוציה משקלית ושווה להטיס אותן ? להטעין טלפון לוקח היום חצי שעה.. הלוואי ולא נבדה. שרוני | 18.03.18 (ל"ת)
41. תעשייה אווירית חושבת לפתח או התחילה פיתוח ? האם התעשייה האווירית בוחנת את האפשרות לפתח מטוס כזה ומחכה שתהיה טכנולוגיה שתאפשר זאת או שהם כבר התחילו פיתוח על סמך הנחות מסויימות. הכתבה לא ברורה ומעט סותרת את עצמה. משה | 18.03.18 (ל"ת)
40. החברה הממשלתית יונע באמצעות מנועים הדומים יותר לסילוני הדלק המוכרים... חחח איך בדיוק יבצע מנוע חשמלי כוח דחף סילוני ??? האם הכתבים אוכלים כל שטות שמוכרים להן... זו המצאה שעוד לא הומצאה בכלל ונראה שזה כמו הרעיון של המנורה שתאיר את כל רמת גן חינם... אדם | 18.03.18 (ל"ת)
39. # 28 דלק הוא מוצר נוזלי, לכן מודדים בליטרים או גלונים. חוץ מההבדל הקטן, עליבאבא לא היה מתבייש מהסיפור שלך שלא היה. slm | 18.03.18 (ל"ת)
37. מעניין מי מליכוקיאדת הבוזזים מקבל "עמלה" -פעם זאת הייתה חברה למופת יחי הגנבים ומקבלי השוחד ! | 18.03.18 (ל"ת)
36. איך לכל הרוחות איך מנוע חשמלי יכול ליצר סילון של גז שידחוף את המטוס קדימה. איזו בורות תלמידה, י"ב | 18.03.18 (ל"ת)
35. רעיון מעולה. אם המחיר טוב יכול לחסוך הרבה טיסות וזיהום אויר. עדיף מטוסים מכל מיני מקומות בארץ לא כל מי שרוצה לטוס לחופש בקפריסין רוצה לעבור את הסיוט של נתב״ג. זה יכול לחסוך המון זמן, ויביא תירות של אנשים שמטילים במטוס קטן. אפשר לטוס לקפריסין. לעצור להטעין, ולהמשיך לרומא. עדיין יהיה יותר זול ומהיר מטיסה ישירה דרך נמל תעופה גדול ומרוחק. לירן | 18.03.18 (ל"ת)
33. מה ערבבתם הנעה חשמלית עם טיסה אוטונומית? איזו חובבנות מסגיר לגמרי ש(במקרה הטוב) איזה הוזה הזיות מרקטינג ל 15 שנה קדימה זרק לכם מה חושבים, אולי, לבדוק, האם יש, היתכנות, טכנית וא\או שיווקית , בתעשייה האוירית. אין שום קשר, כלום, ממש אפס, בין שיטת ההנעה לטיסה אוטונמית או מאויישת. רני חובבני | 18.03.18 (ל"ת)
29. רחפת זה פיתרון מעולה. ל-16: 1 צודק 100%. רואים שלא עשית שימוש ברחפת בחיים. כלי מעולה בעיקר לאורך רצועת חוף כמו שלנו, זה היה יכול להיות פיתרון נפלא ככלי תחבורה המוני. יש רחפות מהירות מאד ובפנים שקט ונעים כמו מחלקה ראשונה. להעלות 200 איש לוקח זמן רק אם אתה לא יעיל. בהמשך יוכלו גם לפעול על חשמל או גז. תבדוק ותשתכנע. אז למה לא משתמשים בהן? כנראה שעוד לא נוצרה קומבינה מספיק טובה שתעביר רווחים למושחתים שבשלטון. א' | 18.03.18 (ל"ת)
28. ל16- רחפת שלוקחת 400 אנשים ויותר מגיעה לכ 160 קמ"ש בלי רמזורים, בלי תחנה מרכזית ובלי סכנות ופקקים בכביש. אם 400 איש ממתינים בחוף אחרי שרכשו כרטיסים אז הרחפת יכולה לצאת לדרכה תוך 20 דקות. במצטבר המהירות להגעה ליעדך יותר מכפולה! ואיזה נוף ואיזה אויר.. למה להטעות? | 18.03.18 (ל"ת)
27. באמת צילומים מרהיבים של המכונית המעופפת. כתבה מאד מקצועית- כנראה כמו המכונית עצמה. אובי ואן | 18.03.18 (ל"ת)
26. גרעיני פיתוח אספקת חשמל בדומה לצוללות גרעיניות תפתור את התלות בטעינה ודלק סילוני. יצק | 18.03.18 (ל"ת)
25. ל 16 - תכלס זה רעיון מעניין, רחפת בינעירונית. ת"א חיפה בחצי שעה אפילו כולל זמן העלאת נוסעים לרחפת - מגיעים ישר למרכז העיר, בלי פקקים, בלי נדחפים בנתיב תחבורה הציבורית. אא | 18.03.18 (ל"ת)
24. רעיון טוב שיכול לחסוך אנרגיה וזיהום אוויר יותר מטוסים קלים יכולים בעתיד לעבור למנועים חשמליים בכך זיהום האוויר יפחת כתוצאה מטיסות ופחות אנרגיה תתבזבז על שרפת דלק. אך לדעתי כדי לשפר את רמת הבטיחות של המטוסים החשמליים עדיף לעבור לנחיתה והמראה אנכית ואולי גם חיבור מצנחים למטוס שיפתחו אוטומטית בעת חירום או בצורה יזומה. יפתח | 18.03.18 (ל"ת)
23. הרזים ינצחו גוף המטוס חייב להיות הכי קל שאפשר, זה ברור, אך מגמת עודף המשקל של האוכלוסיה עובדת נגד הרעיון המבורך של כלי טיס חשמלי. המסקנה: במקביל לפיתוחו, רצוי לעודד הפחתת משקל כללית כי ההבדל בין היתכנות כלכלית לבין כשלון המיזם נסב על קילוגרמים לכאן או לשם. גדי | 18.03.18 (ל"ת)
21. למספר 5: בדיוק מה שקורה למטוס סילון כשנגמר הדלק אם אתה חושב שזה לא קרה אף פעם, אתה טועה. יש סיפור ידוע על חברת תעופה אמריקאית שעברה מפאונדים לקילוגרמים, וצוות הקרקע הכניס בטעות X פאונדים דלק במקום X קילוגרמים דלק (= פחות מחצי הכמות) לטיסה טרנס אטלנטית. הטייסים שמו לב באמצע הדרך. אחרי סדרה של טריקים שנועדו לחסוך דלק, הוא נגמר קרוב לחוף של אנגליה, ורק במזל הטייסים הצליחו להנחית את המטוס בדאיה על מסלול שנסלל לספיטפיירים במלחמת העולם השנייה. יובל, תל אביב | 18.03.18 (ל"ת)
20. עיתונאים מחפשים סיפור, לא עובדות בגלל זה משפט כמו: "המטוס החשמלי של החברה הממשלתית יונע באמצעות מנועים הדומים יותר לסילוני הדלק המוכרים." יכול לעבור בלי ניד עפעף. זה מעבר לבורות ומעבר לבושה. פייק ניוז | 18.03.18 (ל"ת)
19. איך מנוע חשמלי מייצר סילון כמו מנוע על דלק? מנוע חשמלי יכול לייצר סיבוב, אבל לא יוצר שום גזים שדוחפים את המטוס קדימה. שואל ברצינות - איזה אלטרנטיבה יש למדחף במנוע חשמלי? חוץ מחימום (שנשמע לי לא יעיל), איך עוד אפשר לייצר דחף? 5 | 18.03.18 (ל"ת)
18. כנראה שלא הספיקה להם האפיזודה עם הלביא בתעשייה האווירית לא מפסיקים לייצר בדיחות גילי | 18.03.18 (ל"ת)
17. ל-1. רחפת זה דבר איטי מאוד. להעלות 200 איש לוקח זמן. לא משנה איך תהפוך את זה, רחפת זו אלטרנטיבה רעה מאוד גיא | 18.03.18 (ל"ת)
16. ולמה מהנדסים דנים? למה לא כחול לבן ? למה לייבא מדנמרק, אין לנו בטכניון מהנדסים מעולים משלנו?? דיסלקט | 18.03.18 (ל"ת)
15. רעיון נחמד למטוס היברידי מעניין גם האם רמת הרעש שמטוס כזה עושה בהמראה/נחיתה היא קרוב לאפס? אם כן זה פותח פתח להתרחבות אדירה בענף כי יהיו פחות התנגדויות של אזרחים לשדה קרוב לבית ובייחוד אצלנו בארץ הקטנה שלנו. הלוואי שיצליחו...... ישראלי | 18.03.18 (ל"ת)
14. במטוס החשמלי עדיף כבר להוביל דואר וחבילות מהירות ולהצניח במגרשי כדורגל במקום לנחות מי מוכן להיות הבטא טסטר של מטוס עם בטריות? מעדיף רכבת ואפילו פקק ולא אעלה על הצעצוע הזה. אגב, רחפות נשמע הרבה יותר לעניין איזה הגיון?? | 18.03.18 (ל"ת)
13. הצעה שלי עדיין להכניס מנוע חירום ל30 דקות על דלק. לא הייתי רוצה להיות באוויר כשיש נפילה בסוללה סתם אחד | 18.03.18 (ל"ת)
12. כבר יותר טוב להחזיר את הצפלין, רק שהפעם עם מנוע חשמלי. יעבור 800 ק"מ בין טעינות. אור | 18.03.18 (ל"ת)
10. 10 אלף רגל?? לטווח 320 ק"מ לא צריך 10 אלף רגל, טיסה עד 2000 רגל מקסימום. ChetLord | 18.03.18 (ל"ת)
8. יפה בהצלחה, אחרי כמה טיסות הסוללה מספיקה ל 100ק"מ ואז נראה איפה המטוס נוחת? ישראלי | 18.03.18 (ל"ת)
7. זה תמיד יישאר יקר ולא פרקטי הבעיה של יוקר התעופה לא מתחילה באנרגיה, אלא בבטיחות התעבורה האווירית. מאחר והקצאת השמיים מוגבלת, הליך ההכנה לטיסה תמיד יכלול טרמינל המתנה של הנוסעים והמתנה נוספת על המסלול. זה זניח כשמדובר ב 200 נוסעים ביום (מנהלים) אבל לעולם לא יאפשר שירות יעיל עבור עשרות או מאות אלפי "יוממים". ספקני | 18.03.18 (ל"ת)
6. המטרה היא לא לשינוע של עדר זה מטוס מנהלים לא לעדר של ישראלים שרוצים לטוס לאיה נאפה או רודוס ANONYMOUS BUTTHOLE | 18.03.18 (ל"ת)
5. למגיב מספר 2:ף ישראל זה לא כל העולם חוץ מחיפה ואשדוד יש עוד כמה ערים בעולם שאין להן גישה לים.אפילו בישראל, קשה להפעיל רחפת בין אילת לתל אביב. אין הצדקה לפיתוח מטוס שיפעל רק בישראל. אז כדאי לחשוב רגע לפני שמגיבים. מתפלא | 18.03.18 (ל"ת)
4. איויאיישן משמעותית יותר טובים - עומר תעשה לי ילד איויאיישן משמעותית יותר טובים - עומר תעשה לי ילד אחד שמבין | 18.03.18 (ל"ת)
2. למה רק 10 נוסעים, תגדילו ל 50 לפחות שיהיה כמו אוטובוס לא חבל על כל הכסף ובסוף זה לא יועיל באמת ? זה הכל ? | 18.03.18 (ל"ת)
1. עדיף רחפות בין אשקלון/אשדוד/יפו/שדה דוב/חדרה/חיפה/עכו רחפת זה גם מים רדודים וחול - בצד של החומה של יפו שפונה צפונה יש המון מקום (מאחורי ככר השעון). ברדינג תל אביב יש מעגן מעולה צמוד לשדה דוב. בנמלי אשדוד וחיפה אין בעיה. באשקלון ואשדוד וחדרה יש תשתית מספקת. בעכו יש מפרץ מוגן. (חוף הסוסים). רק לקנות 3 רחפות עם מקום ל200 איש לפחות ולהשקיע מעט בהתאמות וזהו!! כמה אנשים יקח מטוס חשמלי?? כמה פרוצדורה לעלות ולרדת? זאת טיפשות.. מטוס חשמלי... | 18.03.18 (ל"ת)
תע"א מפתחת מטוס בין־עירוני חשמלי חדש
47 תגובות לכתיבת תגובה