50. עבודה ? מתעורר ב 09:00 לערך ויוצא לבית קפה בשעה זו אין פקקים כי הפריירים כבר עובדים. יואב | 18.03.18 (ל"ת)
48. 100% הפוך מהעולם: רק בישראל משביתים תחבורה ציבורית בסופי שבוע שוחד לחרדים כדי שביבי ימשיך להנות | 18.03.18 (ל"ת)
46. 1-אתה הזוי אם מראה לך שמחלקים פה מכוניות חינם אתה משלם מחיר כפול ממה שהרכב עולה בחו״ל וזה שנותנים הלוואה לא אומר שזה חינם. פשוט מכוניות מכניסות המון כסף למדינה בזמן שתחבורה ציבורית תמיד דורשת השקעה ולא כדאית לקופת המדינה וגם אין תחבורה בשבת בגלל התפילים שלנו, אז בכל אופן כל אדם שפוי חייב להחזיק אוטו. ממש חינם | 18.03.18 (ל"ת)
44. מספר 38, אתה בטוח שאתה גר בסיאטל? מטרופולין סיאטל וגוש דן זהים באוכלוסיה. מבחינת הערים סיאטל גדולה מתל אביב כמעט פי 2 וככה"נ מספר המשרות בה גדול פי 4. דרור | 18.03.18 (ל"ת)
43. הישראלים אינם "הפוכים" הפוך הוא השלטון שאינו מספק תחבורה ציבורית טובה ובזול !!! צנחן ותיק נכה מלחמה | 18.03.18 (ל"ת)
41. אין לי רכב ואני יכול להעיד מניסיון אישי יומיומי שהתחבורה הציבורית בישראל על הפנים מסיבה זו, כל מי שרק יכול בישראל לקנות רכב - קונה. למה לא קניתי? כי יש לי חלום שאולי יום אחד יום אחד אוכל לרכוש דירה... ובשביל זה צריך לחסוך. הרבה. אזרח ממוצע | 18.03.18 (ל"ת)
38. עובדי בנק ישראל נוסעים באוטובוס??? קבלו תוספת על העברה להר חוצבים חוצפה על חשבון אזרחים | 18.03.18 (ל"ת)
37. המדינה לא רוצה לשפר את התחבורה הציבורית היא רוצה שנשקיע במכוניות על מנת שנמשיך לשלם מיסים למדינה המחורבנת הזאת. גם אני הייתי שמח להגיע לעבודה ברכבת/אוטובוס, אם זה היה יותר יעיל מהיום. אמיר | 18.03.18 (ל"ת)
36. פקקים אנחנו מפונקים כל שנה מאות אלפי כלי רכב וכולם נוסעים לעבודה עם רכב פרטיאיך יהיה מקום והטמבלים ימשיכו להאשים את ביבי יאיר | 18.03.18 (ל"ת)
35. לא - כי במקום שמקומות העבודה יהיו סביב הערים הכל בלב גוש דן מה שמייצר גודש לא הגיוני. העיקר שהמקום עבודה צמוד לאנשי ת"א. דניאל | 18.03.18 (ל"ת)
34. ובסין מאמינים כל היהודים חכמים ;( סין היא אלופת התחבורה הציבורית, עם רכבות מהירות, תחתיות (לא קלה-ישראבלוף), אוטובוסים חשמליים, ומה לא. גם מיליארד סינים טועים, לפעמים | 18.03.18 (ל"ת)
33. אני גר במרחק של 5 דקות נסיעה ברכב ממקום העבודה שלי, אבל......בפריפריה ולכן, אין לי ולאשתי ברירה אלא להחזיק שני רכבים. עם רכב, אני מגיע תוך 5 דקות. עם אוטובוס....טוב, מתי הוא מגיע בכלל? כל שעה וחצי או וגם כדי להגיע לתחנה הקרובה ביותר, צריך לטפס במשך 10 דקות לפחות. לחזור הביתה....אם זה בצהריים, אני יכול לשכוח מזה. אם זה בלילה (19:30 וצפונה) גם כן. אז הכל תלוי בטרמפים. אבסורד לחלוטין. אבי | 18.03.18 (ל"ת)
31. למה ציפיתם עם ממשלת הליכוד החזירית? לא סופרים אותנו ממטר, העיקר שלכל אחד מהם יש נהג ורכב צמוד. אין להם מושג מה זה להתנייד במדינה הזאת וכל מה שמעניין אותם זה להמשיך לחלוב את ציבור הנהגים במסים ואגרות! ממשלה פח!!!! אלירן | 18.03.18 (ל"ת)
30. אני גר בסיאטל והפקקים הם סיוט אדיר יש לי עסק במרכז העיר, אני לא מדמיין לעלות על האוטוסטרדה בשעת העומס, מרחק של 15 דקות הופך לשעה פלוס, תאונה על הכביש המהיר היחידי והתנועה הפסיקה. סיאטל בשנות ה70 החליטה לא להשקיע בתשתיות והעיר גדלה מעבר למה שציפו. אנשים סובלים בה כי חייבים להתנייע עם רכב מכל מקום בעיר והפרברים גדלו מעבר למה שהכבישים יכולים לעזור. הרכבת הפרברית מתפתחת, אבל זה לא משרת מספיק אנשים. בקיצור בלאגן בדיוק כמו בתל אביב על עיר שהיא הרבה יותר קטנה ממטרופולין דן. עידן | 18.03.18 (ל"ת)
28. הרווח של המדינה על מסי רכב ישירים ועקיפים (דלק) זינק בעשרות אחוזים. כשחושבים על כך שתחבורה ציבורית גורמת להפסד כסף, ברור לכם למה הממשלה הימנית הקפיטליסטית לא מעוניינת לפתור את מצב התחבורה הרע. זה לא משתלם כלכלית. ישמעאל כץ | 18.03.18 (ל"ת)
27. התחבורה הציבורית בישראל על הפנים שמגיע סוף סוף אוטובוס אין מקום לזוז ולנשום אחד ## | 18.03.18 (ל"ת)
26. נו מה אתם רוצים? אני צריך לדפוק אתכם איכשהו... דלק, מכוניות, ביטוחים... ישראל כ"ץ | 18.03.18 (ל"ת)
25. עוד סיבה להפריד דת ממדינה כשאין תחבורה ציבורית 24/7 אין שום סיבה שבן אדם יוותר על הרכב הפרטי. תחבורה ציבורית אמורה להוות תחלופה ראויה והולמת לרכב פרטי - מהירה, נוחה, יעילה, זולה וזמינה. בארץ התחבורה הציבורית היא איטית, לא נוחה (מישהו ראה כמה מטונף בתוך האוטובוסים) ולא יעילה. אבל החלק הכי גרוע הוא חוסר הזמינות של התחבורה הציבורית בישראל - כמעט יומיים בשבוע של השבתה מלאה. עולם שלישי | 18.03.18 (ל"ת)
24. לשאלתך מגיב 13 עוד נמצא ש-10% מאזרחים נוהגים להגיע לעבודה באמצעות אופניים. חמיצר | 18.03.18 (ל"ת)
23. יש מחסור בנהגים בתחבורה הציבורית כתוצאה מכך, האוטובוסים מגיעים באיחור, מדלגים על נסיעות מתי שמתחשק להם בלי להודיע את הנוסעים, והאוטובוסים שכבר מגיעים מפוצצים עד אפס מקום. חייבים לשפר את תנאי העבודה והמשכורות של נהגי האוטובוסים בתחבורה הציבורית אם רוצים להביא לשיפור. עד אז, המצב רק ילך וייעשה יותר ויותר קטסטרופלי. קורא עברי | 18.03.18 (ל"ת)
19. שנים של הזנחה של התחבורה הציבורית העדפת התחבורה הפרטית על פני הציבורית הביאה אותנו למצב הזה. קחו לשם הדוגמה את הר חוצבים המבוקש בירושלים. אין שום דרך שאינה כוללת עמידה בפקקים להגיע אליו, בין ברכב פרטי ובין בתחב"צ. אז התוצאה היא שהעובדים מעדיפים בכל זאת לעמוד בפקקים ברכביהם הפרטיים ולא להזיע עם כולם באוטובוס מייגע. במקום שתהיה למקום רכבת נוחה וזריזה, הר חוצבים הופך לרמת החייל (מתחם תעסוקה מקולל בפני עצמו) של אזור ירושלים. אמיר ש., מודיעין | 18.03.18 (ל"ת)
18. ניתן בקלות להקל על בעיות הפקקים המדינה צריכה לעודד מקמות תעסוקה להסיע את העובדים בהסעות פרטיות. אם יהיה אטובוס פרטי שיאסוף ושיפזר את העבדים בשכנות או בערים סמוכות. נחסוך 50 מכניות על כול אוטבוס. זה ממש יחסל את הפקקים. לא צריך להשקיע בתשתיות, העובדים יעבדו בשעות מסודרות. ובנוסף זה יפתח את שוק ההסעות הפרטיות ויכניס עוד אנשים למעגל התעסוקה. תותחן | 18.03.18 (ל"ת)
17. עד היום חשבתי שמקללים רק את המשכורת ואת הבוס והחברה עכשיו מסתבר שיש סט שלם של קללות חדשות .. | 18.03.18 (ל"ת)
16. ואיפה יש תחבורה ציבורית יעילה? כשאין תחבורה ציבורית יעילה אז אין שימוש בתחבורה ציבורית, זהו. הרכבת בישראל אינה מגיעה למרכזי הערים אלא לשוליים ולכן יעלה רק בשילוב עם רכב/אוטובוס/מונית בנקודת המוצא ובנקודת היעד, לא יעיל, לא ידידותי בחום ו/או בגשם. בתוך הערים אין רכבת תחתית שמנטרלת את הפקקים. אז מה יש להשוות? הילדון | 18.03.18 (ל"ת)
15. הכתב מוזמן להגיע לעבודה עם אוטובוס...או לנסות לחזור איתו בהמון פעמים שאני מנסה לנסוע באוטובוס אני חווה איחורים, אוטובוסים שלא מגיעים, המתנה ארוכה בתחנות אוטובוס מול השמש ללא צל, משעות הערב נוכחות מצומצמת מאוד, וכמובן שבשבתות אין תחבורה ציבורית.. למה שבר דעת יסכים לעלות על האוטובוס ולבזבז את חייו בהמתנה קשה? ח | 18.03.18 (ל"ת)
13. כל הכביש מלא באנשי קבע ועובדי ממשלה שנוסעים ברכב צמוד קודם כל שישמשו הם דוגמא ושיתמשו בתחבורה הציבורית הנהדרת שלנו כאן, כל נגד בקבע נוסע במיצובישי אטראז וכל עובד מדינה עם רכב צמוד. רועי | 18.03.18 (ל"ת)
12. מאז שהתחלתי לנסוע הפסקתי לקלל במהלך הנסיעה, אבל התחלתי לקלל בזמן ההמתנה לאוטובוס ח6דרא | 18.03.18 (ל"ת)
10. I take metro to work 15 minutes walk 15 minutes in metro Healthy, green, chill The American dream One | 18.03.18 (ל"ת)
9. אתם תשלמו מיסים כמו פראיירים ואני אעקוף אתכם עם אופניים חשמליים אני חוצה את תל אביב ברבע שעה במקום בשעה עם רכב. בעלות שדי קרובה לכלום. שי | 18.03.18 (ל"ת)
8. רק שאין תחבורה ציבורית בשישי שבת ולא אחרי 11 וחצי בלילה שאר הימים וגם אין תחבורה ציבורית בחגים וערבי חג אחרי שעה 3 צהרים .והרבה קווים שלא רווחים מגיע אוטובוס פעם שעה או פעמיים ביום ועוצר בתחנה קילומטרים ממקום שאתה צריך ולך תלך ברגל !! וגם התחבורה שיש זוועת עולם ## | 18.03.18 (ל"ת)
7. היום קונים אופנועים הרבה יותר מפעם אין ברירה, לשרוף שעתיים ביום זה לא הגיוני, הרבה הבינו את זה ועברו לרכב, אופניים, חשמליים, קטנועים ואופנועים. המדינה יכולה להקל על הציבור ולהוריד עלויות מיסים וביטוח וכך לעודד את הרכיבה. קחו לדוגמה את העיר רומא, איטליה, שם גם התחבורה הציבורית לא עומדת בביקוש, רחובות צרים, בעיית חנייה ומיליוני תיירים, שם אפשר לראות את כל האיטלקים והאיטלקיות על הווספה טסים ממקום למקום. שאין פתרון ברמת התשתיות, על כל אחד מהאזרחים לפעול בדרך שנוחה ומתאימה לו. שמעון | 18.03.18 (ל"ת)
6. כל עוד שאין תחבורה ציבורית בשבת, לאנשים יהיה רכב פרטי כל עוד שאין תחבורה ציבורית בשבת, לאנשים יהיה רכב פרטי, וכל עוד יש רכב פרטי, משתמשים בו. כל עוד שהמדינה מרווחה מרכבים פרטיים מסים (רכישה, רשיון, בלו), המדינה לא תפתח חלופות. מאוד פשוט... אני | 18.03.18 (ל"ת)
4. האמת שלא נאמרת לא משקיעים בתשתית כי היא מאוימת בחצי מיליון טילים.אחרי המלחמה ישקיעו איפכא מסתברא | 18.03.18 (ל"ת)
3. תגברו את הקוים והאוטובוסים / מיני בוסים! רק זה יעבוד ! ועדיף שעתיים קודם. פחות סקסי מלבנות ולפתוח קילומטרים של אספלט, אבל יותר זול! וזה מה שאנחנו צריכים !!! יהודית | 18.03.18 (ל"ת)
1. מחלקים מכוניות בחינם בישראל כל אחד יכול לרכוש מכונית בהלואות ללא ריבית.100% ללא השתתפות הקונה.כל משפחה מחזיקה בין 2 ל3 מכוניות 350 אלף מכוניות בשנה עולות על הכביש ככל שיבנו עוד כבישים לא יעמדו בקצב רכישת המכוניות החדשות הצפוני | 18.03.18 (ל"ת)
הפוך מהעולם: 69% מהישראלים משתמשים ברכב פרטי להגיע לעבודה
50 תגובות לכתיבת תגובה