אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"כשהצוות טוב אפשר לנהל את המלון גם מתוך מיטת בית חולים"

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
אחרי שבעלי בית מלון יקראו את התגובות יחשבו פעמיים
יחשבו פעמיים ו3 אם לעשות כתבה דומה של יחסי ציבור למלונם . כל פרסום בישראל כמו כתבה כזו מוציא את המגיבים מהגוארה עובדים מלפני שנים מצבור של כל הזבל שיתכן והוא אמיתי או לא. אלא אם אתם רוצים לדעת כניסוי כלים מה אנשים לא אמרו לכם בפנים. בכל מקרה זה פרסום שמביא בסך הכל תגובות רעות שעדיף שלא היה בכלל לפרסם את הכתבה. עם ישראל יודע לפתוח גוארה ברשת בלי עין הרע.
הסוד | 25.03.18
44.
אין מצב בעולם שגדי רשם את התגובה הזו- שקרן.
ראובן פוטר כי עשה כמה "טעויות " ...בעיקר כלכליות ולא חוקיות... הילדים של דוד עושים עבודה נהדרת בצניעות ובשקט- למה סתם ללכלך? דוד תמיד ניהל את הרשת בפועל. עבדתי ברשת כמה שנים בתפקיד בכיר ונהנתי מאוד. לגבי אביה- לא עבדתי איתה מעולם, כך שלא אביע דיעה.
תגובה ל17 | 25.03.18
33.
הנשים המובילות ברשת פאטל!
אביה יקרה מהרגע שהיכרתי אותך כשניהלת את מלון הרודס באילת הפכת להיות המודל שלי לאישה מהממת ומצליחה ופשוט התאהבתי בך! את יכולה להיות גאה בגדול בצוות הנהדר במלונות הרודס פאלאס וויטאליס ובכלל. אני רק יכולה להעיד משנים רבות של אירוח בויטאליס "שלנו" על כמה מהנשים העוצמתיות והמדהימות שניהלו בעבר ומנהלות בהווה. שילה,אודליה,גאלה,דיאנה,אנה,דורה כולן הצטיינו וממשיכות להצטיין בתפקידן ומהוות דוגמא ומופת לרשת מצליחה בזכות נשים פייטריות ועם צוות כזה השמיים הם הגבול ואת אביה יקרה בראש הפירמידה בגאון! שאפו לכו
פני זמיר | 24.03.18
31.
תעודת מוסמך .
כאחד מתוך הענף הסיפור יפה, אבל חסרה האינפורמציה היכן למדה ואיזה רשיונות ניהל יש לה. האם משרד התירות לא מקפיד יותר על הצורך ברשיון להיות פקיד קבלה או מנהל מלון? ואם כך למה משמש בית הספר למקצעות המלונאות תדמור בהרצליה. ידוע לי שבתדמור למדו לקבל הסמכה כ- פקידי קבלה, פקידי הזמנות, מנהלי קבלה, מנהלי הזמנות, מלצרות ובישול. ניהול בתי מלון למדו בטכניון. לכן לא ברור לי איך ללא הזכרת הלימודים וההישתלמיות איך מגיעם לתפקיד רם כזה, בלי "עזרה" מלמעלה.
עמיחי | 24.03.18
13.
ל-8
יש מקום לכל פניה רק כאן מצאתם לנכון להעיר את ההערות? למה לא להתחיל בפניה לשירות לקוחות להסביר ולנסות לקבל את הפיצוי המתאים היום גם אפשר להגיע לכל בן אדם גם אם הוא המנהל ולפנות אליו בטוח הייתם מקבלים התייחסות עניינית. גם אם לא תחזרו לאותו מלון וזו זכותכם המלאה כי חוויתם חוויה לא נעימה לא ישר צריך לפנות כאן היכן שכל אדם כולל תיירים יכולים לקרוא ולהתחרט על הגעתם לארץ תשמרו על העסקים של הארץ שלנו תנסו לתת אפשרות לתקן בלי ישר לפרסם בעיתון הארץ שלנו חשובה וחשוב לאפשר לכמה שיותר תיירים להגיע תנו צ'אנס ויתקנו תיכף נחגוג 70 שנה למדינתנו וצריך להיות גאים בארץ ולתמרץ את העסקים והצמיחה שלנו.
ל-8 | 24.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת