אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרגולטור צריך טיפול בחשמל

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
עמדות הטעינה ישמשו בישראל לגביית בלו על החשמל כדי להשוות את הכנסות האוצר מנסועה.
אז צריך להיות אידיוט כדי לקנות מכונית חשמלית. עוד חיסרון של מכונית חשמלית הוא ירידה בביצועים כאשר הסוללה מתרוקנת, זאת בניגוד למכונית דלק מאובנים שששומרת על אותם ביצועים עד הטיפה האחרונה.
ביבי עושק ישראל | 21.03.18
4.
הרגולטור צריך להתחיל במהפכה-לפרוס 100 תחנות טעינה מהירות CCS
מקרית שמונה ועד אילת. זה יתן פתרון לחרדת הטווח. והטעינה צריכה להיות כזו שאחרי שעה טעינה מהירה זה מתחיל לעלות כסף ואז תפנה את התחנה , הכל מחובר לאפליקציה ולפחות 6 עמדות בכל תחנה. ותראו איך הכל יתחיל לרוץ. רק תתנו את התשתית המינימלית.
צביקה החשמלי  | 19.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת