11. יש לי רכב חשמלי - לא חוזר לבנזין יש לי נחסן ליף חשמלית .רכב מעולה.לא ראיתי תחנת דלק 5 שנים.לא חוזר החיים שלי לבנזין יותר. יוסי | 03.04.18 (ל"ת)
10. רכב חשמלי הוא בעייתי מבחינת הערסים שהם הרוב במדינה ערסים צריכים רכב שעושה וווווווווורווווווווווווםםםםם חזק ומרעיד את כל העיר. אחרת איך ידעו שהם בסביבה ?? חשמל שקט | 23.03.18 (ל"ת)
9. שכחו לציין שבישראל גורטים מכוניות חשמליות חדשות לא רק שלא מעודדים רכישה, המדינה היחידה בעולם שמאפשרת גריטת מכוניות ומספר המכוניות החשמליות שהיה לפני שנתיים 1200 ירד ל 700. מדינה הזויה צ | 23.03.18 (ל"ת)
7. עמדות הטעינה ישמשו בישראל לגביית בלו על החשמל כדי להשוות את הכנסות האוצר מנסועה. אז צריך להיות אידיוט כדי לקנות מכונית חשמלית. עוד חיסרון של מכונית חשמלית הוא ירידה בביצועים כאשר הסוללה מתרוקנת, זאת בניגוד למכונית דלק מאובנים שששומרת על אותם ביצועים עד הטיפה האחרונה. ביבי עושק ישראל | 21.03.18 (ל"ת)
6. בטר פלייס קרסה בגלל רגולציה עודפת בנוגע לתשתית החשמל לכן הדבר הנכון הוא לבטל לחלוטין כל רגולציה בתחום. יש להסדיר אך ורק תקינה בטיחותית של עמודי הטעינה, מעבר לכך השוק כבר יעשה את שלו. אבי | 20.03.18 (ל"ת)
5. ל-1 היה פתרון והוא מה שבטר פלייס הציעה, אך מה קרה? קלקליסט ואינטרסנטים נוספים עשו הכל, כדי שהציבור לא יקנה את הרכב והפרויקט... ייעלם. לצערי, זו העובדה והציבור לא מעוניין להבין זאת. תומר | 19.03.18 (ל"ת)
4. הרגולטור צריך להתחיל במהפכה-לפרוס 100 תחנות טעינה מהירות CCS מקרית שמונה ועד אילת. זה יתן פתרון לחרדת הטווח. והטעינה צריכה להיות כזו שאחרי שעה טעינה מהירה זה מתחיל לעלות כסף ואז תפנה את התחנה , הכל מחובר לאפליקציה ולפחות 6 עמדות בכל תחנה. ותראו איך הכל יתחיל לרוץ. רק תתנו את התשתית המינימלית. צביקה החשמלי | 19.03.18 (ל"ת)
3. חברת חשמל צריכה להערך לגידול בביקוש בשעות הערב כשכולם חוזרים וטוענים את המכוניות אזרח | 19.03.18 (ל"ת)
1. בישראל מפחדים שהעם יוכל להטעין הבית את המכוניות חברות הנפט יקרסו המוסכים יסגרו והמיסים ששודדים אותנו בעזרת הדלק ירדו משמעותית. בינתיים תהנו מאופניים חשמליים שירן | 19.03.18 (ל"ת)
הרגולטור צריך טיפול בחשמל
11 תגובות לכתיבת תגובה