אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

16 עיריות חתמו על אמנת איכות הסביבה: הפחתת השימוש ברכב פרטי ובנייה ירוקה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
4. מוטי ששון מחולון הולך ברגל לעבודה כל יום ולכן ויתר על נהג
חלק גדול מהטקס הזה הוא אחיזת עיניים. ראשי הערים בעיקר הערים התעשייתיות יותר לחצו על ניסוחים עדינים, הם רצו להצניע את עניין ההתעסקות בפליטות פחמן וגם חייבים לומר שזאב אלקין הוא שר גרוע שעסוק קודם כל במיקומו בפריימריז בליכוד, אחרי זה בענייני התיישבות, אז בהיותו השר לענייני ירושלים (מי חיפש משרד מיותר?), בהיותו חבר קבינט ורק בסוף בסוף אם בכלל באחריות הענקית שלו כשר להגנת הסביבה. בממשלה נורמלית שר עם חוסר תפקוד כמו שלו כבר היה יושב בבית וממשיך לא לתפקד מול הטלוויזיה.
עם זאת | 20.03.18
4.
מחליא
כל הערים המשתתפות מזניחות את האזורים הוותיקים מצופפות אותן ללא השקעה בתשתית וגובות מיסי עתק. כיליד ראשון לציון שמתגורר בה כ-60 שנה עומק ההזנחה כולל בשכונות החדשות שנבנו ב-10 השנים האחרונות הוא כזה ששום ראש עיר כאן לא יוכל לעמוד בהתחייבות שלקחו על עצמם במסגרת האמנה. לצערי, אני מבקר לאחרונה לא מעט בתל אביב (אני נמנע בדרך כלל), והמצב שם עגום הרבה יותר. העירייה שגורפת הון עתק ממגדלי יוקרה מזניחה באופן כרוני את הרחובות הוותיקים כמו אלנבי, דיזינגוף ואפילו את אבן גבירול. אין להם קצת בושה לראשי העיר?
אלפואואלף | 19.03.18
3.
מר קוניק, גבעתיים ניראת כבר כמו עזה מבחינה תחבורתית! אין מקום לזוז יותר והזיהום בלתי נסבל!
למה לא לגבות בארנונה יותר כסף ממשפחה שמחזיקה ביותר מרכב אחד?...לדעתי צריך להקציב לכל דירה, תו חניה אחד בלבד. למה אני בתור תושב שמחזיק רכב אחד, צריך לשלם אותה ארנונה כמו משפחה שמחזיקה 4 רכבים ותופסת ארבע חניות בעיר???
בחור גבעתיים | 19.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת