אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חשד: אספן רכבי אספנות העביר נתונים שגויים על תיקונים שביצע בפורשה בגרמניה

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
ל31 אתה בכלל לא יודע מה זה שווי שימוש אין קשר בכלל
שווי שימוש זה כאשר בעל חברה מכניס רכב להוצאות על החברה המדינה טוענת שהרכב לא משמש רק לעבודה אלא גם לשימוש פרטי כמו הגעה ונסיעות פרטיות אחרות לכן היא מוסיפה על השכר של המשתמש ברכב ו/או על העובד שקיבל את הרכב כהטבה, תשלום קבוע (תלוי בשווי הרכב ודירוגו ברישיון) על השכר ובעצם המשתמש ברכב משלם מס נוסף כאילו הרוויח עוד כסף לשכר. מס חצוף שרירותי לא פרופורציונאלי ולא הוגן.
יאיר 5656 | 20.03.18
23.
על מקרה כזה בארה"ב היו נעצרים בפקידי המכס ומיסים ע"י חבר המושבעים !
זה ההבדל הגדול בין ארה"ב וישראל .פה על שינוי מנוע לחזק ומהיר ושינוי כוח ברכב מקבלים סדרת טלוויזיה ופה על כל שטות כזאת עוצרים אותך כאילו רצחת מישהו , שבתנאי הכלא בישראל עולם ה3 כפי שלמדנו מניר חפץ ושות' .מה גם שבתי הכלא מלאים ואין מקום .מציקים לאזרחים בכל דבר לא להאמין איזה מנגנון של עובדי מדיטנה ורשות מיסים הקימו פה . 50% מהם יש לפטר, שילכו להתפרנס בשוק תחרותי .
אחד ## | 19.03.18
16.
איכס גועל נפש תצאו לו מהווריד יא פאראזיטים! כולה תיקן את האוטו שאף אחד בישראל לא יודע איך
מילא אם היה בישראל מי שיודע לטפל בפורשה... אני עזבתי אתכם ב2003, הרמתי את העסק שלי עם 50 פטנטים ו4 עובדים לאנגליה. אחד מהעובדים שלי ניסה למלא את מקומי פה, גם הוא קמל לבסוף מהמסים ועזב לצרפת... ישראל זה מקום שרק אלא משגשגים בו: פנאטים דתיים מקרי סעד ערסים עם דוד מלגזן בנמל מזל שהמוח היהודי ממציא פטנטים יש מאין כמו שדות נפט אחרת ישראל מתייבשת תוך חודשיים. רק שמוחות, בניגוד לשדות נפט, יכולים יום אחד להחליט לעזוב!
נחנק מהמיסים | 19.03.18
14.
למה למכס יש יחידה?
אם אתה באמת לא יודע אז ננסה לענות - כי יש מבריחים, כי יש מעלימים, וכל אלה ועוד מנסים כל הזמן להרוויח על חשבוננו - כי מה שהם גונבים בא מאיתנו. זה למה צריך יחידת סיור או לא משנה איך קוראים לה. ייתכן ומוצדק לבטל מכסים - זו שאלה אחרת - אבל כל עוד יש - צריך להשתדל שלא יגנבו מאיתנו. כשיבטלו - אין בעייה.
גבי  | 19.03.18
13.
אני נגד העלמת מיסים באשר הם אבל לבחור דווקא במקרה הזה כמקרה עליו רשות המיסים
תוציא כל כך הרבה משאבים זה טירוף מוחלט. קודם כל, כמה מקרים כאלו יש? בודדים. שנית, מדובר בסכומים שוליים מבחינת גביה. אז כן, צריך למסות אבל לא לא להשקיע כל כך הרבה כי הרי משמעות הרדיפה עד חורמה אחרי משפץ הפורש משמעה אי רדיפה אחרי עשרות אלפי מעלימים אחרים ללא פורש שסתם קונים ומוכרים ב"שחור" מוצרים ושירותים. הערה לסיום: אני יכול רק להניח שהאמור בכתבה מוטעה והמציאות היתה הפוכה: האיש ייבא פורש ישנה עם בעיות רבות ושלח אותה לגרמניה לתיקון ולא כדי שתחזור עם שליש הספק מנוע. חג שמח.
אחד | 19.03.18
5.
המון דברים לא ברורים בכתבה
כמה שווה "שקל יורו"? לפי הכתבה פער המס היה 30 אלף שקל יורו. מי עושה שיפורי מנוע בעלות גבוהה כך שהמנוע מגיע להספק של שליש מההספק המקורי? במקביל האוטו יותר מזהם ונורות האזהרה נדלקות? איפה פה הטיפול או השיפור? בדרך כלל עושים שינויים למנוע ולתזמון על מנת להציג ביצועים גבוהים יותר, גם אם במחיר צריכת דלק גבוהה יותר וזיהום אוויר גבוה יותר. ושוב, גם בפרשה זו, מה עילת המעצר? רוצים לחקור תחקרו.
נהגוס | 19.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת