אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לפני פסח: הוזלות בתעריפי הנסיעה הבינעירוניים בתחבורה הציבורית

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
העיקר שלקשישים דואגים
ואני ציני, כי עכשיו הם יצטרכו לכתת רגליהם ולמצוא עמדה לטעינת כרטיס והרי הם אלה שמשתמשים הכי הרבה בתחבורה ציבורית. עבורם ההנחות לא תקפות מאחר ויותר קשה להם להתנייד ולמצוא עמדה קרובה לבית. העיקר שהשר כ"ץ מרוויח עוד כותרת. אולי במקום כותרות שייתן תשובות למה הרכבת הקלה מתעכבת והסכומים רק גדלים ? או למה הפקקים האינסופיים אינם נגמרים כי המדינה מרוויחה מכך מיליארדים על חשבון הציבור ? או מדוע במקום לפתור את מצוקת הפקקים, נותנים לאנשים כסף על מנת שלא ייסעו בשעות העמוסות ? אבל השר שותק כמו דג. בשבילו אין פקקים, בשבילו עדיף כותרות ולא לענות על שאלות קשות
רון אפרת | 20.03.18
4.
עבודה בעיניים
משרד התחבורה עושה ספין באופן הצגת הנתונים ואתם קונים. ככל שהקהל הפוטנציאלי משתמש גם לנסיעותיו העירוניות בתחבורה ציבורית, ההשוואה צריכה להיות מול תעריף 2 הנסיעות הבין-עירוניות (הלוך ושוב) בלבד. כך ניתן לגלות שמחיר חופשי-יומי דווקא יקר יותר: אם 2 נסיעות כאלו עולות 32 ש"ח לירושלים (ואולי עוד פחות בכרטיס הלוך ושוב ייעודי), אזי החופשי-יומי שעולה 32.5 ש"ח יקר יותר.
מגהץ קיטור | 20.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת