אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משטרת אריזונה: המכונית של אובר לא אשמה בתאונה בה נהרגה הולכת רגל

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
השאלה שלך לא נכונה אדון כתב
אם המכונית האוטונומית היתה נזהרת מידיי היא לא היתה יכולה ליסוע במהירות סבירה. הוסיפו למכוניות האוטונומיות אלמנט של חוצפה/תעוזה כדי שהן יצליחו להשתלב עם שאר התנועה. מה גם שאם המכוניות האלו היו זהירות מידי הן היו גורמות לתאונות שהיו נגרמות על ידי עקיפות מסוכנות של נהגים חסרי סבלנות ועוד שלל מקרים שאנחנו הבבונים גורמים. הבשורה האמיתית של 0 תאונות תהיה כמה שנים אחרי שהכבישים יהיו נקיים מנהגים, הבאגים יתוקנו והשאלות המוסריות יוסדרו. אז הכביש יהיה רק למכוניות כמו שמסילת הרכבת לרכבת.
איתן | 20.03.18
23.
באמת לא הבנתם מה הבעיה?
הרי לפי כל הטענות מכוניות אוטונומיות לא צריכות לסבול מאותן בעיות של בני אנוש, כמו למשל חוסר יכול לראות בחושך, כי יש רדארים ולייזרים שמסוגלים לעקוף בעיה זו. אם אנחנו שופטים מכוניות אוטונומיות באותה הצורה שבה אנחנו שופטים נהגים אנושיים אז מה זה משנה הרי החלפנו טעויות אנוש בטעויות קוד וכל ההבטחה של בטיחות גדולה יותר יורדת ברגע שברור שמכונית האוטונומית לא קלטה משהו שהיא היתה חייבת לקלוט. טוב מדובר במכונית של אובר אף אחד לא באמת מצפה מהם ליכולות כאלה טובות, המכוניות של גוגל הרבה יותר יעילות בנתיים מכל המתחרים - טוב היה להם כמעט 10 שנים מקדמה בנושא הזה.
ggg | 20.03.18
16.
הביעה היא שבתאונה עם נהג אנושי זה ממש לא משנה מי אשם. היו המון מקרים
כאלו והתוצאה הסופית היא שא. הנהג או בילה בכלא- או לכל הפחות נשלל רשיונו. וב. הנהג הוציא המון כסף על הגנה משפטית. כך או כך, היחס השונה מצד מערכת החוק על אותה הפעולה למכונית אוטונומית מאשר למר ג'ונס (בוזגלו האמריקאי) רק מעיד על הבעיתיות של השימוש בטכנולוגיה. איפה ואיפה.
פחחח | 20.03.18
15.
עומר כביר - הסיכום שלך לא חכם
אי אפשר להמנע מכל תאונה באשר היא. אתה לא יכול, למשל, להאט לאפס כל פעם שאתה עובר ליד הולך רגל, ועל פי המשטרה האשה המדוברת זינקה לכביש בפתאומיות. מה לעשות שחוקי ניוטון תקפים גם עבור מכוניות אוטונומיות? ואם נדייק - ההבטחה לטווח הרחוק היא לצמצם מאד את התאונות
דורון | 20.03.18
8.
טיעון אומלל
"למרות דבריה של מויר, שלכאורה מנקים את אובר מאשמה, אי אפשר להתעלם מכך שנראה שהתאונה מפירה את אחת ההבטחות הגדולות של מכוניות אוטונומיות: רמת בטיחות גבוהה יותר מזו שנהגים אנושיים מסוגלים לה." באמת עומר? לפי תאונה אחת הגעת למסקנה הזאת? לא יותר הגיוני לבדוק את מיליוני הקילומטרים שהרכבים האלה עברו ללא תאונות ולהשוות לממוצע האנושי? אמ;לק - הטכנולוגיה של הרכבים האוטונומיים כבר עכשיו בטוחה יותר מהנהג האנושי הממוצע
אריאל | 20.03.18
4.
בדיחה, הרי כל העקרון שמהירות התגובה של המחשב מהיר משל בני אדם
על כן על המחשב היה לנסות לעצור את הרכב, אם הוא לא ניסה אפילו את זה, משהו דפוק בחומרה/בתוכנה שלא זיהה כלל או מספיק מהר וניסה לעצור. את האדם שישב שם נראה כי אין מה להאשים כי יכול להיות שעבורו זה היה מהיר מדי / לא צפוי.
גיל | 20.03.18
3.
המסקנות של הכתב חסרות היגיון
בפסקה האחרונה הוא כותב כי יש פה הפרה של ההבטחה שהמכוניות יקטינו את כמות התאונות יחסית למצב כיום ואחכ הוא כותב שגם אדם לא היה מצליח למנוע את התאונה. לוגית זה שהמכונית לא מנעה תאונה שגם אדם לא היה מונע רק אומר שמכוניות אוטונומיות גם עושות תאונות אבל זה לא סותר את הטענה שהן עושות הרבה פחות תאונות...אין סיבה שאובר יפסיקו את המכוניות האוטונמיות יותר משנמנע מכל אדם שהוא לנהוג על הכביש
שלמה | 20.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת