אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצלחה למכולת של אמזון: "הצוות ממלא מדפים כל היום"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ל-1 - אין טעם לנסות להילחם בקדמה
כן - הרובוטים מחליפים בני אדם בקופה - ובתכלס, בתור אחת שמעדיפה להשתמש בקופות אוטומטיות איפה שיש - זה דבר טוב. גם בחורה צעירה שמחפשת קריירה - ללכת להיות קופאית לשארית החיים זה לא המצב האידאלי (כן, יש מקצועות גרועים יותר - אבל יש הרבה אופציות טובות יותר בסביבה). העתיד יכיל מעט מאוד משרות לבני אדם - בעיקר בתקשורת מול בני אדם אחרים שרוצים יחס אישי (הוראה, סיעוד, מאמן חיים לדוגמה) - ומודל קבלת הצרכים הבסיסיים של בני האדם יצטרך להשתנות בהתאם. מה שאין טעם לעשות זה להילחם על כל מקצוע אבוד כאילו אין אף אופציה אחרת בסביבה. זה לא הולך לעזור לאף אחד להסתגל לעולם החדש בלי המקצוע הזה.
יסמין | 20.03.18
3.
יותר יח"ץ מחנות אמיתית
בטח שצריך למלא מדפים, מה שרואים בתמונה, זה בערך כל החנות (יש עוד מדף בצד עם 3 סוגים של יוגורטים, וקצת חטיפים יבשים), אבל בעקרון אין שם הרבה יותר. מספיק שעברו 50 תיירים ורצו לקנות סנדביץ בשביל האטרקציה, ואפשר לספר שהמדפים ריקים. שכחו גם שאי אפשר להכנס בכלל לחנות בלי האפליקציה המיוחדת, אז במקום לעמוד בתור, עמדת בכניסה, והורדת אפליקציה לטלפון, שמעתה והלאה תעקוב אחרייך, ומי יודע איזה עוד מידע תאסוף עלייך. יופי של עיסקה.
אחת שהייתה שם... | 20.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת