4. חברה מושחטת מן היסוד אל על מזמן הייתה צריכה לעבור מן העולם. גלגלי הצלה כל שנתיים מהציבור ששבוי במונופול הקווים המתועדף של אל על. חברה יקרה משמעותית ממתחרותיה בעולם , שוב, מנצלת היותה מונופול ומזלזלת בנוסעייה בתדירות גבוהה. חוסר פיצוי על תקלות , שרותי לקוחות ארכאיים כולל איכות שרותים מקוונים שמשפילים את עם ישראל וציבור נוסעיה. תמורה אפסית ביחס למתחרותיה. שוק חופשי היה מאפשר לחברה כזו לפול מזמן. ובמקומה היו צצות חברות חדשות , יעילות , לטובת ציבור הנוסעים בארץ. גם כאן דבקה השחיתות לאורך השנים. עמית | 21.03.18 (ל"ת)
3. הזדמנות קניה שווי השוק של החברה שווה הרבה יותר הזדמנות לקנות המניה במחיר רצפה. המניה תכפיל את עצמה השנה. דוד | 21.03.18 (ל"ת)
2. הבעיה מתחילה בעלויות שכר הבכירים עלויות שכר הבכירים הם מטורפות . מנהלים , טייסים - לדעתי עלויותהשכר של 2 אלו משתווה לעלולת השכר של שאר כלל העובדים באלעל . יאיר | 21.03.18 (ל"ת)
1. רק אני שם לב לאבסורד החברה הרוויחה 5.7 מיליון דולר בשנת 2017 שהם 475 אלף דולר בחודש. המנכל לבדו ירוויח 120 אלף (שקל) בחודש. אילן | 21.03.18 (ל"ת)
עלייה חדה בהוצאות התפעול הפילה ב-93% את רווחי אל על
7 תגובות לכתיבת תגובה