אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שעתיים מתחת לאדמה, בלי יכולת לזוז: מסע לפקקים שמסתתרים בחניונים

145 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

143.
יש כשל קטן בסיפור של הבחור שמחכה שעה וחצי
הוא אומר ככה: 1. אני יוצא בשלוש וחצי 2. לוקח לי בין שעה וחצי לשעתיים לעמוד בחניון 3. הגעתי לגן של הבת ב-17:05 אז כאילו, אמממ... מה זה אומר? שהגן מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד קרוב לאיפה שהוא עובד? כי אם כן, בשביל מה הוא יוצא לשם באוטו?
וינטגנשטיין | 01.04.18
140.
לא UBER ולא נעליים - מה שבאמת יפתור את הבעיה
זה מעבר לדו-גלגלי. אין לכם מושג כמה זמן אתם יכולים לחסוך בכבישים, באמת. זמן שתוכלו להקדיש לילדים, לאישה, לדברים שאתם אוהבים.. לא חבל? גם לי לקח קצת זמן למכור את את הפרייבט ולעבור ל-S1 של דיאלים, אבל מרגע שעשיתי את זה הצטערתי שזה לא קרה קודם.
אחד שיודע | 25.03.18
139.
חניות
כחלון יחד עם נתניהו בונים את האסון הבא לצופף את כולם בגוש דן דן זה חשיב מטומטמת כי אין חניות פניות תשטיות הביוב לא מספיקות יש רח ברמת גן שגרו בו 40 משפחות היום גרים שם 400 משפחות תשתית הביוב והמים לא השתנה וכבר היום יש בחניונים טיפתוף של ביוב עקב עומס על הביוב זה מתכון לאסון
לוך | 25.03.18
138.
הבעיה היא לא במספר המכוניות בחניונים אלא בעומס הכבישים המחברים את החניונים
בקיצור לא צויין בכתבה שהחניון מלא עד אפס מקום. כלומר הוא מתוכנן מראש להכיל X מכוניות. אבל הפקקים בעצם מתחילים מהכבישים המחברים , כלומר מתכנון תשתיות לקוי ע"י העיריה\ מדינה. הכתבה מגמתית - תסעו בתחבורה ציבורית? - אבל אין כזו יעילה שתפתור לאוכלוסיה את בעיית ההגעה למחוז חפצם. ההשוואה לערים בעולם ששם כן יש מטרו ותחבורה ציבורית מעולה אינה במקומה - כי כאן אין חלופה אלטרנטיבית כזו. קודם ליצור חלופה אחרי זה לגזול חניות.
חושם | 24.03.18
135.
תחבורה וחנייה
מאחר שלעולם בגודלה של מדינת ישראל לא יהיה כלכלי להתאים את התחבורה הציבורית להסעת המונים, מחד והירידה הצפוייה בתעסוקה בעשור הקרוב (חזון ז'בוטינסקי - לא צריך עובדים הכל יהיה טכנולוגיה) אף רעיון שהוצע כאן, או נובע ממדיניות משרד התחבורה לא יהיה פתרון. הפתרון היחידי נעוץ בחקיקה לא דמוקרטית שתאסור יזמות שאינה משרתת את האוכלוסייה המקומית - למשל כל המוסדות, השירותים והחברות בתל אביב יוכלו להעסיק רק מי שבתעודת הזהות שלו רשום שהוא גר בתל אביב, להלן: תושבים, בתחום המוניציפלי של עיר יוכלו לקבל שירותים משפטיים, רפואיים, בנקאים ושירותי ממשלה רק התושבים, כך תובטח הפסקת הגודש בתנועה לעיר וניתן יהיה לתכנן תחבורה ציבורית עירונית כלכלית. המהלך מחייב, כמובן, ביצוע מיזוג רשויות מקומיות, שהממשלה החליטה לבצע, אך כשלה.
אלפואואלף | 24.03.18
133.
אביבית הטיפשונית
זכותך לא לגור ולא לאהוב את תל אביב, אבל לא לכתוב דברים לא נכונים. אני גר במרכז תל אביב ואוהב כל דקה בעיר הזאת. העיריה יעילה ביותר, השירות של הפקידים אדיב ביותר, הארנונה זולה בהרבה מאשר בירושלים והתמורה לארנונה גדולה. בירושלים משלמים ארנונה גבוהה ולא מקבלים תמורה כלל. בתל אביב מדווחים על מפגע באמצעות טופס מקוון והעיריה מבצעת את התיקון מהר מאוד. בירושלים מעולם לא תיקנו מפגע שדיווחתי עליו.
יהושע | 24.03.18
132.
גר בתל אביב? מגיע לך.
מגיע לך עיריה מרושעת ומזלזלת, מגיע לך עיר מטונפת ורקובה, מגיע לך צפיפות, מגיע לך פקקים, מגיע לך פשע-בחרת תל אביב-בחרת בכל אלה. אני לא רק מסרבת לגור שם-אני מסרבת להגיע לשם אפילו לצורך עבודה-צריכים אותי? תקבעו את הפגישה במקום נורמאלי-תל אביב לא באה בחשבון.
אביבית | 24.03.18
131.
129 צודקת. בבין עירוני התחבורה הציבורית בלתי אפשרית
אני לא מדבר על תל אביב - חיפה אלא על ערי גוש דן. ראשון לציון, רמת גן, קריית אונו פתח תקוה כפר סבא ועוד.. מי שגר בעיר א ועובד בעיר ב .. לא רואה שום אלטרנטיבה בתחבורה הציבורית. היינו כמשפחה שמחים להפרד מרכב אחד שכל מה שהוא עושה זה נוסע למשרד וחזרה אבל אין אלטרנטיבה.
2 | 24.03.18
130.
Israeli's love their cars like americans like their guns
You can show them shit load of evidence that the alternative is better, But they still won't budge and will blame the government. I bet none of these people even tried to arrive on public trasportation, They think it makes sense to lose 3 hours of work and leasure time just to spend more time with their piece of shit of a car which they bought from a previously owned leasing dealership, but they think it's a fucking RR. Public transportation in the "Gush Dan" area is not that bad. Certainly not as bad as waiting for an hour for getting out of the parking garage.
A.A. | 24.03.18
129.
התחבורה הציבורית בארץ בלתי אפשרית.
אני עובדת במקום שבו אין תחבורה ציבורית (ומדובר במרכז הארץ). כדי להתנייד בתחבורה ציבורית אחרי יום עבודה ארוך צריך ללכת מעל לרבע שעה בדרך עפר , בגשם, בשמש , בחשכה רק בשביל להגיע לצומת ולגלות שתדירות האוטובוס היא פעם בחצי שעה, כשהתחנה מלאה באנשים, אין איפה לשבת, מסריח משתן ומסיגריות ובונוס של נשימת אגזוז המכוניות שחולפות במשך חצי שעה, ואז לנסוע לאט, כי האוטובוס נתקע בפקקים כמו כולם. דרך של כ40 דקות מקסימום ברכב, הופכת לשעה וחצי באוטובוס כולל מאמץ פיזי לא פשוט בגשם, בקור, בשמש ובחושך.
xuxa141 | 24.03.18
124.
הבעיה היא כרגיל בכם, ולא בשום תכנון בעייתי כזה או אחר...
ועד עובדי המדינה המציא את הרעיון הדפוק הזה, 9:00-16:00. אם אצל חלק מהעובדים זה היה מתחלף למשל ל- 12:00-18:00 (שעה פחות כפיצוי על השינוי), חצי מהבעיה נפתרה. ואז כדי שהחיים יהיו נוחים יותר- יש זקיפת רכב למשכורת, וזיכויים שונים על זה שתיסע ברכב לבד לחניון של קרית הממשלה- ולא חלילה עם הפקידה ליד. בגלל שהעובדים לא מספיקים כלום בשעות הפנאי שלהם (כי בחניונים האלה אפילו אין קליטה), אז מתוך ה- 9:00-16:00 נשארות נטו 3 שעות עבודה. ואז הועד מעמיס עוד ועוד עובדים עם משכורות. חניון עזריאלי הסמוך מכיל הרבה יותר מקומות חניה, ולא לוקח זמן לצאת מהחניון ולהכנס אליו. בכל ראיון קבלה של עובדי מדינה- הדרישה מספר אחת היא שהעובדים יהיו צייתנים וממושמעים. בשואה, היהודים שלא היו צייתנים וממושמעים פחות נשרפו למוות מאחרים. להשפיע על הרמזורים מסביב כמו בחניונים של אחוזת חוף נקרא לפגוע בשאר משתמשי הדרך עבור הלקוחות של החברה שלכם. אל תשכחו שהמטרה הראשית היא לנסות ולהשתמש באלטרנטיבות לרכב הפרטי. לא לזקוף הוצאות רכב למשכורת.
געגכעגע | 24.03.18
120.
הפתרון - שילוב אזרי עסקים במגורים
הפתרון האמיתי הוא לעבוד בבית או ליד הבית (או לעבור לגור ליד מקום העבודה). מניסיון זה פשוט מביא לאיכות חיים. הבעייה שלא כל האנשים יכולים להרשות זאת לעצמם והפתרון הוא בגופי התכנון שישנו את הקונספט המיושן של שכונות מגורים ושכונות מסחר ועסקים. צריך לערבב הכל ככל האפשר. לבנות כמו פעם בהדר או במרכז הכרמל בחיפה או באבן גבירול ודיזגוף בת"א - אזורי עסקים בקומת הרחוב ומגורים מעל וברחובות הסמוכים! אצל הרבה אנשים זה נחשב "לא יוקרתי" לגור סמוך למספרה או למשרדים, אבל האמת היא שזו איכות חיים אמיתית - הכל קרוב ונגיש ומגדיל את היצע העבודה ליד המגורים. כמובן שנדרשת השלמה לפתרון של תחבורה יעילה (ושתהיה פעילה בשבת כי אחרת כל משפחה תחזיק 2 רכבים או יותר) .
המתכנן | 24.03.18
119.
וואו, גם שופטים עומדים בתור!
מילא אני, אזרח רגיל, אבק אדם, אבל שופט!!!!! מזעזע שהם עומדים בתור. הממשלה תתכנס לישיבה מיוחדת. אגב,המדינה היחידה שפתחה נתיב מיוחד לבכירי מפלגת השלטון היתה המפלגה הקומוניסטית בבריה"מ. אמור לי מהן נקודות המחוז שלך אומר לך מי אתה. נקודה למחשבה
המום ומזועזע | 24.03.18
118.
חולדאי אשם . גזל מקומות חניה בכוונה עבור אופנועים.
גזל מקומות חניה עבור אוטו תל . בושה שבמקום לדאוג לתחבורה ציבורית טובה הוא דואג למכוניות פרטיות . לפעמים אין חניה אבל המקומות של אוטו תל ריקים ואנחנו מחפשים שעות חניה בנוסף העמיד עמודים על מדרכות ברחובות צדדים שאפשר היה לחנות בלילה . עושה בכוונה כדי להמאיס את החיים לתושבים. בבחירות הבאות הוא יעוף הזקן המרושע הזה
תל אביב | 24.03.18
117.
לא הרבה פעמים נסעתי מרמת החייל לכיוון נורדיאו באוטובוס
בפעמים הבודדות שעשיתי זאת זה היה מהיר בהרבה מאשר ברכב. מעניין אם האישה המדוברת ניסתה זאת. אנשים כ"כ שבויים בפרדיגמה שנסיעה באוטובוס = לוזר שהם באמת הופכים ללוזרים כחייהם עוברים בתוך מכוניות עומדות. בסיטי של לונדון אף אחד לא מתבייש לומר שהגיע באוטובוס או בתחתית. כך גם בניו־יורק. רק כאן, רכב פרטי=הצלחה. המשיכו לעמוד... בין עמידה לעמידה, אל תשכחו לבכות על מחיר הרכב הגבוה בישראל כי באמת מה שחסר לנו זה עוד כמה עשרות אלפי מכוניות חדשות בשנה.
יובל | 24.03.18
112.
50 אחוז מציבור הבוחרים במדינה בבונים ואייטולות
אולי רק 30 אחוז משכילים מספיק בשביל לנצל את זכותם הדמוקרטית ולהצביע למי שיתן להם איכות חיים.וכמובן לשקול כל בחירות מחדש למי להצביע לפי תרומתו למדינה. והשאר הם עיסה של 25 % ערסים ,פלאחים יהודים ערבים,שיצביעו לראיס גם אם יש*** עליהם בקשת,25 % פלאחים ערסים ערבים ,שיצביאו למפלגות ערביות שלא עושות בשבילם כלום חוץ מלפגוע במדינה שלהם עצמם.ועוד 20 % שפוטים של הרבי, לא מצביעים למציאות אלא לפי מה שיקבע איזה רב מניפולטיבי .הנורמלים נהפכים למיעוט.ולעובדי המדינה בפקקים ובחניוניום ,איט יוור אוון שיט.
משלם המסים | 24.03.18
105.
סיפור אמיתי בתחנת רכבת כרמיאל
אם אתם חושבים שהבעייה רק בתל אביב תשמעו סיפור אמיתי לפני חודשיים רציתי להגיע ברכבת לתערוכה בגני התערוכה בת"א הגעתי לתחנת הרכבת החדשה בכרמיאל כ15 דקות לפני יציאת הרכבת החנייה היתה פקוקה ומלאה שום מקום חנייה יצאתי החוצה לחניון החינמי וגם שם היה שלט שהכניסה עד שעה 9:30 לבעלי עסקים בלבד קרי נוסעי רכבת ישראל לכו חפשו לכם מקום חניה אחר בסוף שמצאתי חניה בחינם במרחק של 6 דקות הליכה כבר הרכבת יצאה ואני ויתרתי על התערוכה וחזרתי לביתי...
יוסף גלילי | 24.03.18
104.
פתרון מסוג אחר
עבודה מהבית... נכון שזה לא אפשרי בחלק מהעבודות, אבל אם במקומות שזה כן אפשרי היו מיישמים את זה, כולם היו מרוויחים - גם אלו שחייבים לנסוע לעבודה ולחפש חניה, שהיה עבורם פחות פקקים ויותר חניה. גם ככה במקומות רבים כבר לא צריך דפים, אפשר להעביר את הכל אלקטרונית, אפשר לעשות פגישות תוך שימוש בטלפון ומחשבים. עד שלא יהיה חוק שיחייב מקומות עבודה לאפשר עבודה מהבית אם התנאים מאפשרים זאת, זה לא ייפתר.
איש | 24.03.18
98.
כשכל אחד יכול לקנות רכב חדש, בקלות, והתשתיות לא מתאימות, והתחבורה הציבורית לא מתפקדת
המונים קונים רכבים חדשים בתשלומים. המדינה עושה מזה המון כסף...התשתיות לא מתאימות לכמות הרכבים. ואת התחבורה הציבורית לא רוצים לשכלל , כי איך המדינה תעשה כסף מהמיסים על הרכבים???
זהבה | 23.03.18
96.
והפתרון?בנייה מיידית של רשת רכבות קלות/תחתיות מחדרה לגדרה
למה תמיד יש את החכמים שפותרים את הבעיה בעונש?,לא לבנות חניות,להעלות מסים על הדלק,לא לחלק תווי חנייה,הפתרונות הם בבניית תח"צ ראוי ויעיל חינם ובמהירות (שנים ספורות)כמו בכל מטרופולין בעולם-אפילו בקהיר,בוקרשט,אתונה,יש מערכות מטרו כבר כמה עשורים,ואילו בישראל ה"מתקדמת" אולי עוד 5 שנים ייחנך קו אחד עלוב מפ"ת לבת-ים.בושה....
ותח"צ בחינם  | 23.03.18
86.
אנשי קריית הממשלה בת"א- בכיינים! המקום הכי נגיש לרכב בארץ
הם כנראה מזוכיסטים. מי שגר ברמת גן ועובד בקריית הממשלה בת"א ונוסע ברכב- שלא יקטר על החניה החינמית שהוא מקבל ועל הזמן שזה לוקח. זה לוקח זמן כי כולם לא מוכנים לוותר על הרכב הפרטי שלהם יום יום.
וםג התל אביבים שנוסעים בת"א ברכב פרטי | 23.03.18
80.
חסרים עוד כמה מגדלים בתל אביב
אם היו עושים קצת חושבים, היו רואים שכדאי לפרוש את כל המשרדים למיניהם על פני מספר ערים ולא לרכז כל כך הרבה דווקא בתל אביב. האיזור חנוק במשך כל שעות היממה כמעט. נזכרו מאוחר לבצע את קו האדום ועוד קווים נוספים, ובינתיים הסבל גדל מיום ליום.
גיל | 23.03.18
71.
חברים, לא מספרים לכם את האמת
קרית הממשלה נמצאת על אחת הצמתים המרכזיים ביותר במדינה - מרחק 5 דקות הליכה מרכבת השלום. עשרות קווי אוטובוס עוצרים כמעט בכניסה לבניין. עובדי מדינה מגיעים ברכב כי משלמים להם (מכיסו של משלם המיסים) אלפי שקלים השתתפות באחזקת רכב. עובד מדינה אשר מגיע בתחבורה ציבורית לא מקבל את התוספת. בנוגע לשאר האנשים שמעדיפים להגיע ברכב אז פשוט מדובר באנשים שקשה להם לשנות הרגלים (רק מרואיין אחד אמר את האמת) והם מעדיפים לסבול שעות בפקקים כל יום במקום לחפש אלטרנטיבות. (מקום עבודה אחר, אמצעי תחבורה אחר ועוד)
אחד שבאמת יודע (רו"ח)  | 23.03.18
70.
חברים, לא מספרים לכם את האמת
קרית הממשלה נמצאת על אחת הצמתים המרכזיים ביותר במדינה - מרחק 5 דקות הליכה מרכבת השלום. עשרות קווי אוטובוס עוצרים כמעט בכניסה לבניין. עובדי מדינה מגיעים ברכב כי משלמים להם (מכיסו של משלם המיסים) אלפי שקלים השתתפות באחזקת רכב. עובד מדינה אשר מגיע בתחבורה ציבורית לא מקבל את התוספת. בנוגע לשאר האנשים שמעדיפים להגיע ברכב אז פשוט מדובר באנשים שקשה להם לשנות הרגלים (רק מרואיין אחד אמר את האמת) והם מעדיפים לסבול שעות בפקקים כל יום במקום לחפש אלטרנטיבות. (מקום עבודה אחר, אמצעי תחבורה אחר ועוד)
אחד שבאמת יודע (רו"ח)  | 23.03.18
66.
החמוצים (שזה העם היושב בציון) רואה פקקים - וביבי רואה מחלפים
ככה זה כשביבי שכח מה זה להיות אזרח מהשורה, ומקדיש את זמנו לנסיונות הימלטות מאימת הדין במקום לנהל את ענייני המדינה. וכשיבואו הבחירות, ביבי יאמר שהערבים נוהרים לקלפיות, ויקבל עוד קדנציה שבה מצביעיו יעמדו בפקקים.
סגולה | 23.03.18
63.
מי שגר במרכז ת"א ללא חניה פרטית- מגיע לו!
איך אפשר כל יום להתעסק עם חיפושי או סידורי חניה? לחפש ברחובות, לחכות בתור לחניון (!!), לעמוד בפקק כדי לצאת, ועוד...כל זה תוך ביזבוז זמן אדיר, וגם כסף על דלק ובלאי. מדהים אותי שזה מה שאנשים בוחרים לעשות עם הזמן הפנוי שלהם... מי שבחר לגור במקום כזה, עם רכב וללא חניה פרטית, פשוט הביא את זה על עצמו. המסכנים האמיתיים, הם אלו הסובלים ממצב החניה במקומות העבודה. זה כבר לא בשליטתם.
אבי | 23.03.18
60.
לקריית הממשלה תבואו בתחבורה ציבורית
חוצפנים אתם 3 דקות מרכבת השלום ,10 תחנות אוטובוסים מכל הארץ מתחת לבניין ,ויש לכם חנייה חינם בשביל להחתים אצבע בשביל לקבל דמי אבטחה שילמתי 22₪ על 10 דקות חנייה בבנין ליד ,כמובן שהבניין שלכם מלא, אז לא לבכות עובדי המדינה הגיע הזמן שתרגישו איך זה לעמוד בתור מייאש באחת הקומות לשירות שניתן לעשות אותו אונליין ,אבל הוועדים שלכם מתנגדים מחשש לפיטורים
אסף | 23.03.18
57.
איפה שאתם רואים פקקים
אני רואה ניידות שב"כ שמפנות בשבילי את הכביש. לא המתנתי מעולם יותר מדקה במיון בבית חולים, כי יש לי רופא פרטי שאתם מממנים. הכל זול לי במכולת, כי אני לא משלם על מצרכים. אשתי מזמינה חמגשיות על חשבון משרד ראש הממשלה. תפסיקו להיות חמוצים. נורא כייף לחיות פה. למי שראש ממשלה.
ביבי סירחוניהו | 23.03.18
55.
לתגובה 47: התיאור שלך פשטני
עד לפני שנים בודדות גרתי בתל אביב ועבדתי בהרצליה, אני יודע מנסיון ש... לרכבת יש שתי בעיות. הראשונה היא שהתחנה נמצאת בצד הלא נכון של כביש החוף, מה שמחייב נסיעה עם שאטל (מגיע פעם בחצי שעה, רק בשעות הסטנדרטיות להגיע ולעזוב את העבודה), או טיול של בערך קילומטר, פתרון מעיק במזג אוויר טוב ובלתי קביל במזג אוויר רע. השנייה היא שמעט מאוד אנשים גרים במרחק הליכה מתחנת רכבת, מה שאומר אוטובוס לתחנת הרכבת, על כל הבעיות של אוטובוס עירוני. האוטובוס של אגד עוצר על כביש החוף, בניגוד לקו 90 שעושה סיבוב בתוך איזור התעשייה. זה חוסך כמה מאות מטרים, אבל לא פתרון מלא. אני גרתי בפלורנטין, אז הייתי צריך לעלות עליו בתחנה המרכזית הישנה. זה מקום מאוד לא נעים לבקר בו פעמיים בכל יום עבודה.
יובל, תל אביב | 23.03.18
52.
נגמרה המדינה
חברים כל הבעיה כאן היא בזה שנגמרה המדינה אין לה יותר מקום לאכלס עוד אנשים. הבעיה לא רק הפקקים אלא בכל מקום כמו עמידה בתור לסופר, תור לפסטיגל,תור לרופא, וכו' פשוט צריך להרחיב את המדינה כולל תשתיות כי בקצב הזה בעוד עשור נתלונן שלא נוכל לחצות את הכביש בדרך לסופר.
אחד שיודע | 23.03.18
40.
ל'קצין' שגר בבזל ונוסע לקריה: למה אתה לא נוסע
בתחבורה ציבורית??? יש המון אוטובוסים, ואתה רק מראה כמה צודקים האנשים שטוענים שאנשי צה''ל מפונקים ומנותקים. אני כשהייתי חייל, לא חלמתי אפילו על רכב, נסעתי באוטובוסים ורכבות כמו כול עמך ישראל מהשכבות המוחלשות. אה כן, וכאדם בריא ב''ה, הלכתי המון ברגל. ועוד דבר חשוב, הייתי ועדיין אני נחמד לאנשים 'פשוטים' כמו השומר בחניון, כי אני אוהב אותו באמת, לא בגלל שאני צריך שישמור לי חניה. כול זה בעיניי, רק מראה על ההתדרדרות המוסרית שיש בעם ישראל. אל תהיה 'קצין' זה די קל. לך תלמד להיות בן-אדם...
מחובר לחיים | 23.03.18
30.
חמוצים לא יעזור לכם. רק הליכוד ינהיג
כחלון לא תקנה את הבחירות במתנות על חשבון מעמד הביניים שהכחדת בגין מחירי הדירות שאינם יורדים. כמו שאמרו אנשים ניטרלים מחוץ לישראל - כחלון מוביל לאסון. והאמת גם אתה יודע שאתה מוביל לאסון אבל אתה מקווה שהרוב טפשים ולא מבינים.
וכחלון המאכזב הביתה | 23.03.18
29.
יותר מדי טעויות תכנון. מדוע לא מחייבים כל מגדל חדש
בתל אביב לבנות חלק מהחניה לטובת חניון ציבורי. מדוע לא משקיעים בתיבורה ציבורית נגישה! אם אני צריכה רכב כדי להגיע לתחנת הרכבת, המשמעות שבלי רכב פרטי אני לא יכולה להנות מהתחבורה הציבורית. חיפה הולכת בעקבות תל אביב: כדי להגיע למשל משכונות נווה שאנן, ורדיה...לרכבת צריך לקחת שני אוטובוסים.
רונה | 23.03.18
27.
תכנון דפוק למה לתקוע אתקרית הממשלה
מול עזריאלי והקריה במרכז תל אביב איפה המחשבה ? גם ככה היה שם בלאגן תכנון לקוי לא חושבים לפני שמקימים לא ברור מי תוקע עובדים ואזרחים שבאים לקבל שירות במקום ההזוי הזה במרכז תל אביב מה יש לחפש בתל אביב המדינה אשמה בכל הצרה הזאת ועיריית תל אביב שלא מוןתרת על הקנסות וכל המדרכות אדום לבן וכחול לבן ומתנה חניה בתשלום בלבד ויוצרת גודש תחבורה ציבורית לא תעזור כי אם ישתמשו התחבורה כזו יהיה תור ענק של אוטובוסים בכביש דומה לתחנה מרכזית ורכבות הבנתי שהמצב שם אינו יכול להכיל העלאת תדירות
ללא שם  | 23.03.18
21.
מדינה חלמאית וחולה
במקום פיתוח מואץ של תח"צ נבחרינו עוסקים בשוד הציבור הנמחץ. תחת רגליהם הגסות, העיקר לגנוב שוב ולנסות, לגנוב עוד, כמה שיותר. ואם אפשר מייד ומהר אז יאללה למהר! לתפוס ת'כיסא עם התחת השמן, לסדר איזה ג׳וב בטוח לאח, דודה או סתם חבר. לבנות עוד כביש ועוד נתיב ללא גישה, העיקר להבטיח לעצמך את הפרנסה. לעשוק, לפטר, לגזול ולזנבר. הציבור הרי כסיל, שיוותר. במילא לא יחקרו, לי זה עולה יותר. הכל נואש והרוב הדומם סובל. אבל יום אחד זה יקרוס. ויבוא הציון לגואל. הניסוי יסתיים ואחרון הציונים יכבה האור בנתב"ג בשירותים
אלכס חולה פקקים | 23.03.18
16.
משרדי הממשלה חיפה.
בנין הטיל הוא בנין 'ב'. בו בנו חניה פצפונית ממש, שכבר בשבע מלאה. אז גם הם באים כבר מראש משם לבנין 'א' שלידו, בו יש 4 קומות של חניה. אם הגעת אחרי 8 בבוקר (אמא לילדים קטנים ששמה אותם בגן/בית הספר)- לך חפש מקום אחר. ואז פונים לחניה קצת יותר רחוקה, ליד בתי המשפט ומתחילים לחפש שם. עד כאן מדובר על העובדים. למבקרים יש חניות בחוץ (חלקן אני יודע שיום אחד נקום והם לא יהיו כי במקומם יקום (עוד) מגדל ענקי, כמובן בלי מספיק חניה. תוך שעה מרימים את החניה), גם לא משהו. וליד נמצא גם הביטוח הלאומי. שגם בו המצב דומה. ומרחב כזה, שמקבל קהל שחלק ממנו נכים וזקנים, מעבר לחניה כדאי שתושקע בו מחשבה גם על האפשרות לעצור לרגע להוריד או לאסוף מישהו, לא? אז כדאי. אין לנו כזה. ולצערי אנחנו לא יוצאי דופן. זה נושא שבכלל לא נמצא במודעות של אף אחד באגפי התכנון השונים. וכן, יש תחבורה ציבורית. אבל זה לדיון אחר.
אורי | 22.03.18
9.
ישראלים, תחשבו קצת
אני גר בנתניה ונוסע לעבודה בחיפה, 40 דקות מול הפקקים בשני הכיוונים, חניה בשפע. חבריי תוהים על המרחק, ונוסעים יותר משעה לת״א. אשקול עבודה במרכז רק בשעות גמישות או בשיפור שכר משמעותי. אנשים עובדים או גרים בתל-אביב ומגלים שיש בעיות פקקים וחניה. ואו.
נתנייתי | 22.03.18
8.
כתושב הרצליה אני מוחה על התחבורה הגרוע בין הרצליה לבין ת"א וערים אחרות
נסו להגיע לת"א באוטובוס. האוטובוסים של חברת מטרופולין נוסעים דרך אבן גבירול עד כרמלית, ואילו אלה של אגד - נוסעים - בדרך פתלתלה וארוכה - על בגין לתחנה המרכזית החדשה. האם יש מצב שאצא מקונצרט כמעט בחצות ואמצא אוטובוס להרצליה? לא, גם בשעות אחרות, אי אפשר לסמוך על לוח הזמנים, נהגים מנהלים שיחות פרטיות בזמן הנהיגה, צופרים כמו בהודו. לכן לא נוותר על המכוניות הפרטיות
ליאור | 22.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת