22. איזי ז׳ט מאפשרת שימוש חברת התעופה איזי ז׳ט מאפשרת שימוש במכשירים סלולרים ואיי פאד כל עוד הם במצב טיסה בכל זמן שהוא כולל לפני ההמראה, בזמן ההמראה ואפילו בזמן הנחיתה וזאת מאז כשנתיים כבר! נמרוד | 12.04.18 (ל"ת)
21. החמנעות משימוש בפלאפון איזו תשפוכת מלל על כמה דקות שצריך לוותר על הפלאפון. עד כדי כך אנחנו חברי אונים בלעדיו? יגאל | 05.04.18 (ל"ת)
20. תחקיר חסר הליקופטר עם עשרה פקידים בכירים התרסק באנגליה אל הר לפני כעשר שנים כולם ניספו, הסיבה הפעלת טלפון נייד על פי משרד ההגנה הבריטי. יוסי | 30.03.18 (ל"ת)
19. בימינו מותר להפעיל מכשירים במצב טיסה בהמראה ונחיתה הדרישה לכיבוי מלא בוטלה בחברות רבות בשנים הראשונות של העשור הנוכחי. חברה שעדיין דורשת כיבוי מוחלט ולא מסתפקת במצב טיסה אינה נוהגת לפי סטנדרטיים עכשייויים אלא לפי דרישות מיושנות שעבר זמנן. כמובן שחייבים לשים מצב טיסה. Ccyclist | 26.03.18 (ל"ת)
18. מוזר אני מלא פעמים בהמראה השארתי את תכנית הנתונים דולק בגלל שעד אמצע ההמראה עדיין היה לי קליטה ואז כשאין יותר קליטה אני מעביר למצב טיסה ואף פעם הדיילות לא אמרו לי כלום לא ידעתי שזה מפריע לטייסים בוריס כרשינא | 26.03.18 (ל"ת)
17. הסיבה האמיתית הרבה יותר פשוטה רוצים שקט. זה הכל. בהמראה ובנחיתה תיתכן קליטה סלולרית מאנטנות קרקעיות, אבל לא מעוניינים לשמוע את החפירות שלכם בכל המטוס. אחרי ההמראה ולפני הנחיתה ממילא אין קליטה אז אין בעיה. בכל מקרה אין שום השפעה על מכשור המטוס - אם היתה כזו נראה לכם שהיו לוקחים סיכון ונותנים לכם לעלות עם סלולרי לטיסה? פחחח.... מרציפר | 25.03.18 (ל"ת)
16. ניתן ועוד איך הטלפון הוא כלי העבודה העיקרי שלי, אני טס מידי שבוע כ-6 שעות. הטלפון תמיד אבל תמיד על מצב טיסה ולא קרה כלום לא לי ולא למקום העבודה שלי. אז לדעתי בהחלט ניתן לטוס כאשר הטלפון במצב טיסה ואינו מחובר לרשת. אל תתגרו, שימרו על עצמכם ועל היושבים סביבכם. טיסה נעומה! איציק | 25.03.18 (ל"ת)
11. יש השפעה במטוסים שהפיקוד על ההגאים אלחוטי במטוסים ישנים שבהם הפיקוד היה אלחוטי, הייתה יכולה להיותמהשפעה על פעולת ההגאים. כאשר הסלולר הפך נפוץ והיברות שבונות את המטוסים עדיין לא יכחו להעריך את ההשפעה הסלולרית הן הוציאו הנחיוצ גורפות. עם השנים חברות התעופה הבינו את הפוטנציאל הכספי מהפעחת סלולר,, מצאו את הפתרטנות הטכניים והתירו להפעיל במהלך הטיסה. דרור | 24.03.18 (ל"ת)
10. קצת תרבות לא יזיק שבמקום שכל אחד יתחיל לצעוק חיים או איציק ויםריע לשכניו שכולם הייו על מצב טיסה כמה שעות של שקט דודו | 24.03.18 (ל"ת)
9. הסיבה האמיתית הסיבה האמיתית היא שרוצים שלנוסעים לא תהיה הסחת דעת בזמן המראה ונחיתה, כדי שיוכלו לדווח לדיילות אם הם רואים משהו חריג מחלונות המטוס. זאת הסיבה אגב שמבקשים תמיד להרים את תריסי החלונות בהמראה ונחיתה. ג.ג. | 24.03.18 (ל"ת)
8. הבעיה היא שעל מנת לחסוך במשקל יצרני המטוסים חסכו בבידוד כבלי המטוס הבעיה היא שעל מנת לחסוך במשקל יצרני המטוסים חסכו בבידוד כבלי המטוס. היו מספר קטן של מקרים בהם ציוד אלקטרוני פגם במערכות מטוס. על מנת שלא ייווצרו מצבים אלו הוחלט על מצב טיסה או כיבוי מכשירים דודי | 24.03.18 (ל"ת)
7. את הסיבה האמיתית רשמו בסוף : "אבל יש עוד סיבה אחת בגינה מתעקשות חברות התעופה שתכבו את הטלפונים בהמראה ובנחיתה: פשוט כדי שלא ייגרמו סיבוכים שיעלו להן כסף. למשל, נוסע שלא שם לב שמתחילים בהנמכה משום שהאזין למוזיקה או צפה בווידאו, ואז קם לשירותים עלול ליפול כשיתחיל המטוס לפנות לקראת הנחיתה. ולחברות התעופה יש מספיק צרות גם בלי תביעות של אנשים כאלה. " שון | 24.03.18 (ל"ת)
6. המדור הכי מעניין באינטרנט המדור הכי מעניין בכל האינטרנט. אני טס בערך פעמיים בחודש ונהנה כל פעם מחדש ללמוד עוד עובדות על הטיסה והמטוסים נוסע מתמיד | 24.03.18 (ל"ת)
5. #1 מי דיבר על הטייסים ?! אם יש לך בעיה לנהוג כשמישהו לידך מדבר בטלפון תיקח ריטלין שלמה | 24.03.18 (ל"ת)
2. קשקוש מוחלט ניתן להמריא ולנחות ניתן לדבר ולגלוש תוך כדי טיסה. לופטהנזה מנגישה את השירותים האחו כבר 5 שנים. גל | 24.03.18 (ל"ת)
1. כמו שנהגים לא נמצאים באוטו כשהם בסלולארי, כך גם הטייסים לא.. היית רוצה שטייס אוטומטי יטיסה אותך? יוסי | 24.03.18 (ל"ת)
למה צריך לסגור את הטלפון בהמראה ובנחיתה?
22 תגובות לכתיבת תגובה