אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה צריך לסגור את הטלפון בהמראה ובנחיתה?

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
בימינו מותר להפעיל מכשירים במצב טיסה בהמראה ונחיתה
הדרישה לכיבוי מלא בוטלה בחברות רבות בשנים הראשונות של העשור הנוכחי. חברה שעדיין דורשת כיבוי מוחלט ולא מסתפקת במצב טיסה אינה נוהגת לפי סטנדרטיים עכשייויים אלא לפי דרישות מיושנות שעבר זמנן. כמובן שחייבים לשים מצב טיסה.
Ccyclist | 26.03.18
17.
הסיבה האמיתית הרבה יותר פשוטה
רוצים שקט. זה הכל. בהמראה ובנחיתה תיתכן קליטה סלולרית מאנטנות קרקעיות, אבל לא מעוניינים לשמוע את החפירות שלכם בכל המטוס. אחרי ההמראה ולפני הנחיתה ממילא אין קליטה אז אין בעיה. בכל מקרה אין שום השפעה על מכשור המטוס - אם היתה כזו נראה לכם שהיו לוקחים סיכון ונותנים לכם לעלות עם סלולרי לטיסה? פחחח....
מרציפר | 25.03.18
16.
ניתן ועוד איך
הטלפון הוא כלי העבודה העיקרי שלי, אני טס מידי שבוע כ-6 שעות. הטלפון תמיד אבל תמיד על מצב טיסה ולא קרה כלום לא לי ולא למקום העבודה שלי. אז לדעתי בהחלט ניתן לטוס כאשר הטלפון במצב טיסה ואינו מחובר לרשת. אל תתגרו, שימרו על עצמכם ועל היושבים סביבכם. טיסה נעומה!
איציק | 25.03.18
11.
יש השפעה במטוסים שהפיקוד על ההגאים אלחוטי
במטוסים ישנים שבהם הפיקוד היה אלחוטי, הייתה יכולה להיותמהשפעה על פעולת ההגאים. כאשר הסלולר הפך נפוץ והיברות שבונות את המטוסים עדיין לא יכחו להעריך את ההשפעה הסלולרית הן הוציאו הנחיוצ גורפות. עם השנים חברות התעופה הבינו את הפוטנציאל הכספי מהפעחת סלולר,, מצאו את הפתרטנות הטכניים והתירו להפעיל במהלך הטיסה.
דרור | 24.03.18
7.
את הסיבה האמיתית רשמו בסוף :
"אבל יש עוד סיבה אחת בגינה מתעקשות חברות התעופה שתכבו את הטלפונים בהמראה ובנחיתה: פשוט כדי שלא ייגרמו סיבוכים שיעלו להן כסף. למשל, נוסע שלא שם לב שמתחילים בהנמכה משום שהאזין למוזיקה או צפה בווידאו, ואז קם לשירותים עלול ליפול כשיתחיל המטוס לפנות לקראת הנחיתה. ולחברות התעופה יש מספיק צרות גם בלי תביעות של אנשים כאלה. "
שון | 24.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת