אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההסדר הצפוי בהוניגמן מבשר על חיסול הרשת

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
ענף האופנה עשה ועושה המון טעויות
טעות אחת שלא מדברים עליה הינה שנים של המתנה לפני כניסתם למכירות אונליין. לכל מותג בחו״ל יש גם אתר מכירתי, דרכו ניתן להזמין, עם כל האופרציה הכרוכה בכך. ובארץ? קסטרו עשו טובה לפני שנתיים כמדומני ופתחו אתר, כל השאר ממש לא, וזה מעצבן אבל בעיקר פתח דלת למותגים בינלאומיים ששיפרו בינתיים את איכות השילוח הבינלאומי שלהם לארץ (אזוס למשל החליף כמה ספקי שילוח ותמיד עובדים של על יעול) כך שכבר אין הבדל בין הזמנה מקסטרו להזמנה מנקסט, אולי כמה ימים. הלקוחות עברו לאונליין, ומידי פעם, כשכבר היה צריך לקנות בחנות, ההלם מפערי המחירים היה כל כך גדול שהלקוחות לא חזרו. ולמה, אתם שואלים - הרשתות בארץ לא מוכרות אונליין? ובכן, כי ישראל היא המדינה היחידה בערך בה מחיר של אותה חולצה בבאר שבע שונה ממחירה בחולון או תל אביב. בכל שאר העולם מחיר החולצה אחיד! ולא עושים חישובים של כמה עלה לי הנדלן. הייתם חזירים, נשארתם חזירים - אבל מאחור. זה לא המע״מ חברים, זה פשוט החזירות שלכם.
איריס | 25.03.18
26.
שוטף+90 ? תודה , לא !!
היום מבצעים בצ'יק העברות כספים מחשבון לחשבון בעשרות אפליקציות. מי שמקבל סחורה ולא משלם במזומן עכשיו - לוקחים לו את הסחורה בחזרה למשאית. אסור לסמוך על שום אדם ובוודאי שלא על חברה בע"מ. אין מזומן ? אין סחורה !!! שיקים ? תודה - לא מקבל !!! רק העברה סופית במזומן !!!
שוטף+90 ? תודה , לא !! | 25.03.18
21.
אצלךנו במיגזר - מקסימום 20,000 ש"ח לראש - ולכל המעורבים 2 ברכיים שבורות...
הגיע הזמן לפעולות תגמול ונקמה נגד אנשי עסקים/דירקטורים/מנכ"לים חסרי כישורים, מנהלי OPM, או רמאים חו"ח. שיהיו להם קצת מיגבלות בשימוש בכסף ש"עשו לביתם" על חשבון ספקים, לקוחות, עובדים. למשל שיצטרכו להשקיע את הכסף בתרופות, אישפוז/טיפול סיעודי, אמצעי התניידות לנכים/מוגבלים, טיטולים למבוגרים, וכן הלאה
חוני המגלגל, ג'לג'וליה | 25.03.18
17.
האשם נמצא בקנינונים החזירים: עזריאלי ומליסרון(עופר)
גובים מהרשתות שכירות מופקעת, ואלה בתורם גלגלו את זה ללקוחות במחירי הביגוד. לא חשבו אפילו שיום אחד הגלגל יתהפך עליהם , ולצרכן הפראייר תהיה אלטרנטיבה זולה יותר. גם כשקנייה באינטרנט תפסה תאוצה , הרשתות לא דרשו מהקניונים הפחתה בשכירות וחשבו שימשיכו לרכב על לקוחות פראיירים, אך כעת נחגיגה נגמרה.
אחד | 25.03.18
13.
אין כסף? אין סחורה !!!
הספקים אכלו אותה עד הסוף אך למדו שיעור חשוב לחיים: שוטף + 90 זה שייך לשנות התשעים. מי שלא משלם במזומן - אין להוריד לו סחורה לפתח החנות !!! גם הבנקים למדו שיעור חשוב: הלוואה - רק כנגד ביטחונות העולים על שווי ההלוואה !!! עדיף לא לעבוד מאשר לעבוד בחינם !!!
אין כסף? אין סחורה !!! | 25.03.18
12.
הנעמן בטח יגיש את החופש בהוצאות הפרוק
כאשר בית משפט ממנה אנשים שכנראה לא מחזיקים בכישורים הראויים להיות מפרקים אז מה הפלא. אני גם לא אתפלא עם אותם מפרקים יקבלו תיקי פרוק נוספים אחרי ה"הצלחה" שלהם בתיק הזה, כי מה שצריך זה קשרים ולא כישורים. כאשר מפרק מבין האין סיכוי לשכר שמן מהתיק כול מה שמעניין אותו זה לזרוק את כולם ולעבור לתיק הבא.
רמי | 25.03.18
8.
הספקים כולם נהנו עשרות שנים כשהיו מכירות וקנו מהם
מה לעשות? לפעמים עסק גם מפסיד ופושט רגל. ההפסד של הבנקים והספקים הוא כלום לעומת מה שהרוויחו מהרשת הזאת במהלך השנים. ולגבי העובדים- מדובר בעובדים ללא הכשרה מקצועית, לרוב צעירים, שממש לא יתקשו למצוא כל עבודה מקבילה אחרת.
רותם | 25.03.18
5.
שאלות מהותיות
1. מהכתבה הכן מכתבות קודמות הן בכלכליסט והן בדה מרקר ניתן להבין בבירור שיש למעשה יש במקרה הטוב התרשלות מקצועית מצד הנאמנים - האם יש עליהם פיקוח? האם ניתן להתרשל ולצאת מזה כאילו כלום? 2. שוב אנחנו עדים מצד הבנקים למתן אשראי ללא הגבלה וללא בטוחות ריאליות. איפה הפיקוח? מי משלם את המחיר?
דניאל  | 25.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת