אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבנייה בתנופה, התשתיות לא: כמה זמן תעמדו בפקק ביציאה מהפרוייקטים החדשים?

72 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
רעיון: להחליף בין ישראלים למסתננים
לא טפשי שעשרות אלפי מסתננים גרים בדרום ת"א בשעה שעשרות אלפי ישראלים גרים בראש העין והוד השרון? מה שצריך לעשות זה לבנות מחדש את דרום ת"א עם בנייה גבוהה, את שכונת התקווה למשל להפוך לתחלף להוד השרון וראש העין, ואת המסתננים, אם עדיין משאירים כאן, להפנו להוד השרון וראש העין. זה לא יאמן שכיום אנחנו מבזבזים אלפי דונמים בת"א, לב אזור הביקוש לש מדינת ישראלים, על סודנים. יש המון דירות ריקות בראש העין, ליד הוילה של מירי רגב. אפשר להפנות את המסתננים אליה, ואת הישראלים מראש העין להפנות לדרום ת"א.
ישראלי | 06.05.18
67.
זה מה שקורה כשאפס מאופס בשם אביגדור יצחקי שלא סיים 4 שנות לימוד
אומר שלא מעניין אותו אם ייקח לאנשים 3 שעות להגיע לעבודה העיקר לבנות.בינתיים מה שאנחנו מקבלים זה מחירי דיור שממשיכים לעלות עם איכות חיים אפס בגלל הפקקים, חוסר במוסדות ציבור וכמובן אין כמעט שטחים ירוקים........עוד מעט נצטרך לנסוע שעתיים כדי לראות עץ
ניר | 23.04.18
63.
ומה עם כביש היציאה מיקנעם דרום???
בואו נדבר עלכביש 672, שחוצה את קיבוצי הסביבה עד צומת אליקים. נראה אתכם גיבורים בשעה 07:00, כאילו נמצאים בלא פחות מאיילון דרום. ועוד לא דיברתי על הכניסה למחלף עין תות. בושה למי שתכנן שניי מסלולי נסיעה בכניסה ל"כביש 6" המהולל, כשהתכנון הכיל בלא פחות ארבעה מסלולי נסיעה לכיוון אחד! קרי שמונה מסלולים. חלם זה כאן. אנשים מבזבזים יותר זמן בפקקים, תצרוכת דלק גבוהה+ זיהום+ עצבים בדרכים= עוד אזרח מתוסכל, שלא סופרים אותו.
צפוני | 17.04.18
59.
השולטים ב "שליטים"
מ. האוצר מנהל את המדינה ולא אחר בכל פקידי האוצר מבינים בחקלאות ברפואה בהשקעה בתשתיות, בדת, בביטחון, בחנוך ובמה לא? הגאונים האלה קובעים הכל מבלי לקחת אחריות על כלום. הם התנגדו למשל ליבוא רחב של רכבים קטנים שמזהמים פחות. למה התנגדו? כי הם צורכים מעט מאד דלק! זו רק דוגמא אחת קטנה שחומקת " מתחת לרדאר הציבורי, מעניין אותם בריאות הציבור? יוקר המחירי דיור זה תכנון של הממשל בהובלת משרד האוצר. תשאלו את מאיר שטרית שכיהן כסגן שר וגם באוצר. הכינו תוכנית רחבה בנושא. א. נמנעו מלבנות בפריפריה. ב. הקצו מעט מאד קרקעות לקבלנים לבניה. ג. ספסרו במחירי הקרקעות. ד. סגרו את כל אפיקי ההשקעות (קופ"ג להשקעה ולצרכי מס) כדי שהכספים ינותבו לנדל"ן. ועוד. אזרחים יקרים. אל תצפו מהפוליטיקאים החדשים להרבה. הכל יחצנות, הכל קצר מועד, אין תיכנונים לטווחים ארוכים, ולכן, שתי ברירות: א. תתעלמו מהבעיות ותחיו איתן, מה שנקרא "לסבול בכיף"...ב. להתנגד למציאות . למשל. להפגין בעד הורדת יוקר המחיה.? יעבדו עלינו.. אלא להכין רשימה של מוצרים ולציין את המחיר הסביר הריאלי של כל מוצר. חמאה 100 גרם במקום 3.80 ש"ח, 1.80 ש"ח היו שלום.
יצחק | 05.04.18
55.
שום תכנון~ למה צמוד בכביש 431 צמוד לראשון רחובות ורמלה אין אזורי תעשיה חדשים ?
למה כולם צריכים לעמוד בפקקים תל אביב ושם להידחק ולקבל דוחות חנייה ולריב על כל דבר ? תתחילו לחשוב על לתכנון עוד אזורי תעשיה ענקים צמוד לכל הערים ממסביב לתל אביב שהם ערי שינה . עם חניונים גדולים מאוד ועם נתיבי תחבורה ציבורית מראש בתוך אזורי התעשיה
אחד  | 31.03.18
49.
ל-46 - לא מסכים אתך. התושבים לא אשמים, בטח לא בלעדיים
איני מוכן לעלות על קטנוע. לא מתנצל. זה כלי תחבורה מסוכן. עם זאת - אני מאוד אוהב אופניים, אבל נסיעה לאורך כבישי ישראל היא משאלת מוות. לעניין ההצבעה - הצבעתי לפוליטיקאי שהבטיח לקדם תחבורה ציבורית. הוא באופוזיציה... רכב זה לא סמל סטטוס, אלא הכרח קיומי. אין אוטובוסים, אין רכבת ואין תחתית. אשמח לגור בפריפריה אם ההורים ישמחו לנסוע שעתיים 2-3 פעמים בשבוע להוציא את הילדים מהגן. הפתרונות שאת\ה מציע\ה מורידים אחריות מהממשלה, וזו טעות! צריך יותר שבילי אופניים (קל יחסית לביצוע), תחנות אוטובוס ורכבת "טקטיות" (לא מסובך ולא מאוד יקר לביצוע), כמה ק"מ מדרכות וגשרים להולכי רגל ניתן להקים בעלות מחלף אחד?. אחת הבעיות הגדולות היא שרשת האוטובוסים לא אופטימלית בפריסה ובביצוע. ישנה בעיה רצינית בגיוס נהגי אוטובוס. אפשר לפתור את זה עם מענקים, תכניות הסבה לפליטים\מהגרי עבודה (ההגדה תלויה בך) ועוד. יש פתרונות, אבל הן לא כוללים להכריח אותי לעלות על קטנוע או לגור רחוק ממשפחתי. טעות להגיע לחשיבה כזו.
תגובה ל-46 | 31.03.18
48.
כל אזרח צריך לסרב לעבודה באזור תל אביב
הממשלה לא תפטור אותנו מהעונש הזה אם אנחנו מסכימים להיות פראיירים. כל אדם שיש ברירה בידו - אל תסכימו לעבוד בתל אביב. שהמשרדים שם יעמדו ריקים. אם הנתנניתים היו עובדים בנתניה והראשלצים בראשון, האשדודים באשדוד והחיפאים בחיפה - לכל הערים יש מרכזי תעשיה מסחר ותעסוקה - אז לא היו פקקים בכלל בארץ ובפרט איכות החיים של העובדים קרוב לבית היתה עולה פלאים. היום עובדים משלימים עם זה שיש עבודה בעיקר בתל אביב (במיוחד בתחומי המשפטים והפיננסים) - אבל אין לזה שום הצדקה. די להיות פראיירים
אנחנו אשמים | 31.03.18
43.
סליחה אבל האשמים כאן הם התושבים ולא אף אחד אחר
מי שגר במרחק 4 ק״מ ממקום העבודה ומעדיף לעמוד 90 דקות בפקק במקום לרכב על אופניים או קטנוע מגיע לו להמשיך לסבול. כל השאר גם אשמים! מתי הפגנתם בעד תחבורת ציבורית? מתי הצבעתם לפוליטיקאים שהבטיחו להשקיע בתחבורה ציבורית? כל ישראלי חולם על רכב כי זה סמל סטטוס ולעזאזל הכל. עכשיו אתם עומדים בפקקים שלא נגמרים ומוציאים רבע משכורת תמורת התענוג. תהנו. כאשר באמת ימאס לכם לסבול תמצאו פתרונות כמו מעבר לדו גלגלי או מציאת עבודה בפריפריה תמורת 20% פחות בברוטו אבל עם הרבה יותר זמן פנוי.
נו באמת | 31.03.18
39.
צורן
מוסיפים עוד שכונה ועוד שכונה, עד שבפועל יש לנו כמות תושבים כמו עיר, אבל לא מרחיבים את הרחובות הראשיים (כי לא ניתן), לא יוצרים תחנות אוטובוסים ברחובות (כי אין מקום), והתוצאה - רק בתים ומכוניות, ואין תשתיות. יענו ,ככה "שופכים עיר", כלומר מגדילים את היישוב עוד ועוד, עד שהוא הופך לעיר, בלי תכנית מתאר מראש ובלי עורקי תחבורה ראשיים.
 | 31.03.18
37.
תשתיות לקויות, היעדר פיתוח ועידוד לרכישת רכבים פרטיים
גור פה דור שחונך להשתמש רק ברכב הודות לממשלות החמודות שהיו פה בשנים האחרונות. במקום לעודד תחבורה ציבורית והיעדר פיתוח תשתיות , מעודדים הוספת רכבים פרטיים מדי שנה. עצוב כמה שמרגישים את הפער היומיומי בפקקי התנועה הגדל באופן ניכר בכל שנה חולפת.
מני | 31.03.18
31.
הממשלה עסוקה בהכל-חוץ מאשר לדאוג לאזרחים
נתניהו עסוק בחקירות. שר התחבורה עסוק בהכל, חוץ מאשר במתן תשובות כוללות לצרכי תושבי ישראל. שרהאוצר עסוק בלתקוף את נגידת בנק ישראל ובהתכחשות להתחייבותו לרתום את תמלוגי הגז לטובת האזרחים (קובי מיימון-לא דופקים חברים!!)שר הביטחון עסוק בלשכוח את התחייבותו להרוס את עזה ב24 שעות. ובהכרזות "תותים".. שר הפנים עסוק בחקירות. שר הרווחה עסוק בחקירות. איך נותר להם זמן וכוח לעסוק בענניני האזרחים? זו השאלה שאזרחי ישראל שואלים, ואין להם תשובה.
אביטל | 31.03.18
21.
יהשע בן נון הדרומי
ההורים במיתר זורקים את ילדיהם ליד שערים נעולים בבוקר כדי להשיג את הפפק.. 14 ק"מ לב"ש נמשכים כמעט שעה בין השעות 7 ל-8 בבוקר.... שנה הבאה כשהישוב הסמוך כרמית יורחב הפקק רק יחרי, וייקח שעה ורבע לכל הפחות להגיע ממיתר לבאר שבע.... אלוהים יעזור!
מיתר (בנגב!!) פררי בוקר מהגיהנום | 30.03.18
8.
האינטרסנטיות המושלת בכיפה
כל גורם אינטרסנטי מקומי,מוצא עיתונאי חצר,ומשדר דרכו כל איוולת וחיציו הפרטיים. אין ספק שמצב התחבורע כפי הניכתב. אין ספק שחסרות יח דיור שללא התחלת הקמתן -משבר הדיור יהפך לצונאמי... במקום להתרכז בהצעות מעשיות ,רציניות,אמיצות וברות מימוש גם בהיבט הכלכלי,בתלונות הללו רק הנצחת והעמקת הבעיות. חייבים לקדם מערך התחץ ולהסיט איליו הביקושים הכי משמעותיים האפשריים.זאת,על ידי הקצאת נתיבי דרך רגילים לנתיבי נתץ למשל. חייבים להגדיל השתופיות בנסיעות הרכב הפרטי. חייבים לוודא שמערך האוטובוסי יגדל,נהגים חסרים יתווספו,מערכות תומכות תחץ כמו מסופי קצה קו ,חניוני לילה וכו יקודמו. שמשרד התחבורע יתהפך ויבין שללא תכנית חירום לאומית ,מהירה,רבת שלבים וברת ישום ,בה השלבים הראשונים יתממשו בתוך שנה לכל היותר-דינו להתחסל ולהקמת גוף קומפיטנטי אחר חלופי שיעשה זאת. הנושא חייב לעמוד בראש סדר הדברים לבחירות הקרובות ושהפוליטיקאים ידעו שללא טיפול שרש בבעיה לא יבחרו. הציבור חייב להפנים,לעת שדרוג השרות הציבורי שהפעלת הרכב הפרטי על חניותיו וכו יעלו לו הרבה יותר ושהתחבורה הציבורית תידרש להוזלה משמעותית.
yossi | 29.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת