אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

7 דרכים להרשים מנהל כוח אדם בראיון עבודה ב-5 דקות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
המשפט המאפיין אתה שק הישראלי:”מי שיש לו קשרים לא צריך פרוטקציה״
מתנפלים על מס 3-הבן אדם צודק אנחנו מזרח תיכון ומתנהגים כמו כל שכנינו צועקים ונדחפים בכל מקום ,אגרסיביות נתפסת כתכונה חיונית ורצויה בקיצור רחוקים שנות אור מהעולם המערבי. לגבי הכתבה נראה שהועתקה ממקור אמריקאי או אירופאי הרי איזה מנהל באמת סופר את מזכירתו ומתייעץ איתה לגבי מועמד שהרי זה נתפס כחולשה והמנהלים פה כולנו נשים וגברים צריכים לשדר אגרסיביות . כל השאר נחמד ויפה אבל בשורה התחתונה פה היא ארץ הקומבינות ומי שאבא שלו מכיר את xyz הוא שיזכה בתפקיד ואם לא הוא אז היום מחפשים את העובד שנולד עם לוגו החברה מקועקע בגופו ולמד באוניברסיטה של הנכל ועבד בדיוק במקומות עבודה הנדרשים במחלקות הרלוונטיות בקיצור שוק עבודה הפוך מהעולם
אחד העם | 19.04.18
16.
ל 3:
אני 40 שנה בארץ ועדיין לא התרגלתי ולגסות הרוח, לוולגריות ולאלימות היומיומית . מה שמנחם הוא ששמתי לב במשך השנים שאני לא לבד ויש קהילות שלמות כמוני שהפכו לגטו ויתכן אפילו שאנחנו רוב האנשים במדינה שנכנעו לברברים ולפרימיטיביים. מתברר שפרוש המילה פרימיטיבי הוא בלתי מפותח. כל מה שכתבת הוא נכון ומי שאינו מסכים איתי זה מפני שהוא נמצא בצד השני.
=- | 26.03.18
2.
זה מתאים לאופי הישראלי?
אני בספק. האופי הישראלי שונה לחלוטין (למרות המאמץ להיראות כאמריקאי ממוצע) ממה שמוצע כאן. הישראלי הממוצע לא מוכן ל’השפיל’ את עצמו בפני מי שהוא בעל המאה, לא יעשה שום מאמץ להיראות טוב (רושם ראשוני? הצחקתם אותם), זרוקים בלבוש, דיבור ומראה. לרשום משהו? מדוע – הזכרון שלי לא טוב מספיק? ביקרתי לאחרונה בארץ וראיתי זאת יד ראשונה: מפקידי קבלה במלון שאין להם מושג איך לפתור בעיה שלא הוגדרה מראש ועד למנהלי משמרת שלא מוכנים לעשות את הדבר הפשוט ביותר לעזור לתייר. עובדים עם הציבור מתנהגים כאילו הם בעלי הבית, מכתיבים איך ומה צריך להיעשות. מלצרים/יות שמתנהגים כאילו הם החברים הכי טובים שלך – נכון שדיברתי בעברית ובנימוס, כך שההשערה היא שאני יודע איך האוירה בארץ, אבל אני לא חבר שלהם, שלא לומר שאני ׳קצת׳ יותר מבוגר מהם. כאשר הערתי על זאת למי שהיה איתנו (תושב/ת הארץ), התשובה היתה: ככה זה בארץ. תתרגל או תסתלק, כך שזה מאמר מבוזבז – תתחילו לחנך את הילדים הקטנים איך להיות בשקט, לענות בנימוס, לא לצעוק מצד אחד של החנות לצד שני, לדבר בטלפון בשקט – שאמשיך? אולי אז יהיה סיכוי שמאמר כזה ימצא אוזן קשבת.
מישהו בחו’’ל | 26.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת