אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אמנון שעשוע: רק שת"פ רחב יציל את אמון הציבור ברכב האוטונומי

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
הוא יודע כמו כולם בתחום שיש עוד 15 שנה להגשמת החזון אבל המשקיעים קצרי רוח
לצערנו המסכנה נהרגה על מזבח המנייה של אובר, לתרופה לוקח 10 שנים של ניסויים קליניים- מובלאיי לאחר שנרכשו ע"י אינטל פתאום שינו את הטון ומדברים על מכונית אוטונומית על הכביש עד 2020- מה קרה שפתאום הם התהפכו? האינטרסים הכלכליים של תאגידים וחברות "דורסים" את האינטרסים של הציבור
עוד חזון למועד- רתמו את העגלה לפני הסוסים | 28.03.18
2.
רחוקה הדרך מאמון מאמון ברכב אוטונומי.הטכנולוגיה טרם בשלה, ותהיה יקרה
מנכל מובילאיי לא צריך לעשות נפשות לישומים שיש לו, אלא לחשוב איך להציל נפשות מפגיעה במקביל לתפעול מערכות כלי הרכב. נדרש כח מיחשוב עצום לפענוח רצף תמונות שמתקבלות בתנועת רכב, זמן עיבוד שלהן וזמן ניתוח המידע. וכל חלקיק שניה מגיעות עוד מאות תמונות לעיבוד. אני בספק עד כמה מחשב ברכב יהיה חזק כדי לטפל בכל אלו. וכמה כח עיבוד כזה יעלה לרוכש הרכב. גם אם נניח שיהיה מחשב נוסף לתפעול הרכב עצמו. ומה עם אמינות? הרי תקלה הכי קטנה במחשב של רכב אוטונומי פירושה אסון, גם למשתמש ברכב וגם למי שיהיה בסביבה. מישהו יתן ערבות שלא ישתמשו ברכיבי מחשב זולים או כאלו שלא יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות? ויעבדו תקין בטמפרטורות הגבוהות שיש בקביעות בתא המנוע ? כל קפיצה קטנה בכביש עלולה לפגוע באחד הרכיבים או החיבורים, אבק ובוץ לא יעשו להם טוב. כך שצריך כח עיבוד גבוה מאוד, איכות גבוהה, אמינות לזמן ארוך, קרור למערכת, יציבות נגד טלטולים ועוד - כי תנאי נסיעה אינם מה שיש שבמעבדה במשרדים. וכל אלו במחיר נמוך. אין חיה כזו ולא נראה שיהיה בשנים הקרובות. כל זה חוץ מהרכב עצמו כי אנו רוצים אותו לנסיעה, לא כיחידת מיחשוב.
אישימוטו | 27.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת