8. הוא יודע כמו כולם בתחום שיש עוד 15 שנה להגשמת החזון אבל המשקיעים קצרי רוח לצערנו המסכנה נהרגה על מזבח המנייה של אובר, לתרופה לוקח 10 שנים של ניסויים קליניים- מובלאיי לאחר שנרכשו ע"י אינטל פתאום שינו את הטון ומדברים על מכונית אוטונומית על הכביש עד 2020- מה קרה שפתאום הם התהפכו? האינטרסים הכלכליים של תאגידים וחברות "דורסים" את האינטרסים של הציבור עוד חזון למועד- רתמו את העגלה לפני הסוסים | 28.03.18 (ל"ת)
7. הטכנולוגיה של פורסייט הגיע הזמן לבחון מקרוב את הטכנולוגיה של פורסייט. החברה טוענת שיש לה היכולת לזהות מכשולים בגודל 40 ס"מ, בכל תנאי מזג אוויר ותאורה, ובכל תהאי השטח. אז דבאי, תזיזו ת'תחת. מכונית | 27.03.18 (ל"ת)
6. לא יעזור כלום, מושכים זמן, אין כיום טכנולוגית בינה מלאכותית שיכולה להתמודד עם יכולת אנושית. כביש ונהיגה זה לא משחק שח. כ. | 27.03.18 (ל"ת)
5. המערכת ברכבי של שעשוע עצמו לא זיהתה הולכת רגל צר לי אך אינני סומך על הטכנולוגיה של שעשוע סומך על עצמו | 27.03.18 (ל"ת)
2. רחוקה הדרך מאמון מאמון ברכב אוטונומי.הטכנולוגיה טרם בשלה, ותהיה יקרה מנכל מובילאיי לא צריך לעשות נפשות לישומים שיש לו, אלא לחשוב איך להציל נפשות מפגיעה במקביל לתפעול מערכות כלי הרכב. נדרש כח מיחשוב עצום לפענוח רצף תמונות שמתקבלות בתנועת רכב, זמן עיבוד שלהן וזמן ניתוח המידע. וכל חלקיק שניה מגיעות עוד מאות תמונות לעיבוד. אני בספק עד כמה מחשב ברכב יהיה חזק כדי לטפל בכל אלו. וכמה כח עיבוד כזה יעלה לרוכש הרכב. גם אם נניח שיהיה מחשב נוסף לתפעול הרכב עצמו. ומה עם אמינות? הרי תקלה הכי קטנה במחשב של רכב אוטונומי פירושה אסון, גם למשתמש ברכב וגם למי שיהיה בסביבה. מישהו יתן ערבות שלא ישתמשו ברכיבי מחשב זולים או כאלו שלא יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות? ויעבדו תקין בטמפרטורות הגבוהות שיש בקביעות בתא המנוע ? כל קפיצה קטנה בכביש עלולה לפגוע באחד הרכיבים או החיבורים, אבק ובוץ לא יעשו להם טוב. כך שצריך כח עיבוד גבוה מאוד, איכות גבוהה, אמינות לזמן ארוך, קרור למערכת, יציבות נגד טלטולים ועוד - כי תנאי נסיעה אינם מה שיש שבמעבדה במשרדים. וכל אלו במחיר נמוך. אין חיה כזו ולא נראה שיהיה בשנים הקרובות. כל זה חוץ מהרכב עצמו כי אנו רוצים אותו לנסיעה, לא כיחידת מיחשוב. אישימוטו | 27.03.18 (ל"ת)
1. דיבורי סרק האשם בתאונה זאת האישה עצמה שחצתה במקום חשוך ולא מוסדר להולכי רגל. כמו הרבה כמוהה, העבירה את האחריות לנהג ולא הבינה שרק היא תפסיד מזה קדאפי | 27.03.18 (ל"ת)
אמנון שעשוע: רק שת"פ רחב יציל את אמון הציבור ברכב האוטונומי
8 תגובות לכתיבת תגובה