אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מודי'ס הורידה דירוג לטסלה; השורטיסט תומפסון: "החברה תפשוט רגל"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
זה הזמן של חברות אמריקאיות למכור רכב חשמלי בהנחות אגרסיביות עכשיו
כשחברה נמצאת במצב כה שברירי ואפשר להוציאה מהשוק לתמיד ממש בקלות ... עם מכירה אגרסיבית מאוד ללא הגבלת זמן. ולמעשה להפסיד תקופה בתחום צר של מכוניות חשמליות .באמריקה אין רחמים והמתחרות האלה הוציאו עשרות מתחרות מהשוק.
יוסי | 11.04.18
28.
מה הבעיה למחזר את החוב?
צריך להחזיר 230 מליון, ינפיק אג"ח וימחזר. צריך להחזיר מיליארד? ינפיק אגח וימחזר. מאסק עצמו יכול באופן אישי למחזר את החוב. למעשה מאסק עצמו יכול להכניס את כל קרנות השורט לסקוויז מטורף שרק מהרווחים שייצר על חשבון הפסדי הקרנות האלו ירוויח את כל מיחזור החוב.
ש'כעה | 28.03.18
26.
אני מאחל לתומפסון השורטיסט מיתה משונה
עוד חתיכת ברוקר נאלח שלא עושה דבר בחייו העלובים פרט מלשחק בכספם של אחרים. אין ספק שגם לוביסטים של תעשיית הנפט בוחשים בקלחת. הלוואי וכולם היום נעלמים יום אחד. אילון מאסק לעומת זאת, איש חזון, גאון אמיתי, יזם שמפתח טכנולוגיות מדהימות.
ננ | 28.03.18
25.
החברה לא תקרוס כל כך מהר
יש לחברה בעלים עם כיס עמוק שכבר הוכיח שבעת הצורך הוא יודע לפתוח אותו. בנוסף לחברה אין בעיה ברווחיות הגולמית והוכחה לכך היא שיש לחברה הזמנות של מאות אלפי רכבים. הבעיה היחידה שיש לחברה כרגע היא בעיה תזרימית מכיוון שהחברה השקיעה עכשיו מליארדים בהקמת מפעל ייצור מהמתקדמים בעולם ומהגדולים בעולם. ברגע שהחברה תסיים להקיים את המפעל ותתחיל בייצור סדרתי של כמות רכבים שתעמוד בביקוש תיפתר הבעיה העיקרית של התזרים מזומנים. במידה ויגמר המזומן לפני שיפתח הקו ייצור יש לבעלים כיס עמוק והוא תמיד יוכל להזרים לחברה הון בכדי שתשרוד על לסיום הקמת המפעל החדש. ולכן לדעתי החברה רחוקה מלפשוט רגל וכל מי שמשקיע שורט על החברה עושה טעות.
רו"ח אור | 28.03.18
24.
בסוף מאסק ינצח
אם צריך מאסק ישלוף מהכיס שלו כמה מליירדים בלי שום בעיה הוא לא יוותר על טיסלה גם אם הוא יצטרך לשלם את כל ההון שלו הוא היזם הכי נועז בכל ההיסטוריה האנושית והגיע בעבר למצבים פי אלף יותר גרועים מהמצב הנוכחי הבנאדם המר על כל הכסף שהיה לו והיה לו יותר מ 400 מליון דולר נזיל ובכל זאת המר על הכל כדי להחיות את החלומות שלו גם בטיסלה וגם בספייס אקס ובסוף הפך לאחד המליארדירים של העולם וזה רק ההתחלה
ריי | 28.03.18
21.
מאסק מנסה לעשות טוב יותר בעולם בזמן שאנשי העסקים חונקים את כולם
״חברה צריכה להרוויח״ כן היא צריכה להרוויח, רק החברות המרוויחות ביותר קורסות בסופו של דבר ומשאירות חובות עתק אחריהן ללא שום תועלת שהן עשו במהלך כול השנים. כול הגופים הפיננסים האלה וה״מומחים״ השונים כולם בעלי אינטרסיים כלכליים ולא אינטרסים אנושיים. תרוויחו כסף ותעשו מיליונים זה דבר טוב וכדאי אבל לא צריך להיות חלאה תוך כדי זה.
הדוקטור | 28.03.18
11.
טסלה צומחת והערך של ההשקעות שלה שווה לשווי שלה היום
החברה קמה מאפס וצומחת וזה דורש השקעות .הלקוחות אוהבים את טסלה והחזון שהיא מעבירה לא יפול.טסלה לא תתקשה לגייס הון נוסף והיא תהיה אולי ריווחית בעוד 10 שנים כי הרווח הנקי פחות חשוב כרגע מהרווח של עליית ערך המגולם בהשקעות שעשתה.זה מה שלא מבין השורטיסט הספקולנט.יש כאן מהפכה שמובילה חברה חדשנית ..
מאיר | 28.03.18
10.
מידע מעניין שעבר מתחת לרדאר
טסלה קנתה חברה גרמנית המתמחה בבניית קווי יצור למכוניות חדשות רעות - לפי חוות דעת של החברה קווי הייצור של טסלה 40 שנה אחורה לעומת קווי הייצור בגרמניה חדשות טובות - החברה הגרמנית עובדת עכשיו בלעדית לטסלה לבנות קווים מתקדמים ויעילים השאלה מה יגיע קודם - קופה ריקה או קווים עובדים
יונית | 28.03.18
8.
ל-5 ואני עם העובדות הפיננסיות
זה יפה ורומנטי ואילון מאסק אחלה גבר עם רעיונות טובים. אבל, חברה צריכה לספק מוצרים וצריכה לייצר מזומנים. הרעיון של בטר פלייס היה נפלא וגם היא פשטה רגל. איך שנשמעים הנתונים הפיננסיים המצב שם לא טוב וזה לא מנהל קרן קטנה אומר אלא חברת המדרוג מודי'ס.
המסביר לצרחן | 28.03.18
6.
לובי בארה"ב
למי שלא יודע שוק הלוביסטים בארה"ב חזק מאוד. מדובר בקליקה אליטיסטית שמחזיקה בחלק גדול מההון ומשתמשת בו לקדם את האינטרסים שלהן. מכיוון שלרובם חלק או בתעשיית הנפט והדלק או בתעשיית הרכב אין להם אינטרס לראות מכונית חשמלית או חברה כמו טסלה מתרוממת ולכן הם ינצלו כל הזדמנות לפגוע בה.
יובל | 28.03.18
5.
תקשורת וחוסר הבנה
אין היתכנות כלכלית למפעל שנקרא טסלה ללא התרומות של ממשלת ארה"ב ומדיניותו של הבמבה[אובמה] המפעל היה נסגר לאלטר מזמן.סיוע כספי שערורייתי של מעל מיליארד דולר בשנה על מנת להציל את תעשיית הרכב וטסלה בראשה!!! אם היו כתבים ועורכים שהיו עושים כתבות שטח ולא כתבות אגנדה פןליטיות מכוונות מערכת אולי הציבור היה מקבל אינפורמציה אמיתית ונכונה.
טסלה - בלוף החשמלית | 28.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת