9. תגובה הזוייה של טסלה במידה ויש לשים יד על ההגה, והנהג לא שם, אז יש להוריד מהירות ואולי אפילו לבצע עצירה מוחלטת. בנוסף התוצאה הקטלנית מרמזת שמשהו לא עבד, הרכב נכנס בקיר.... יש להפיק לקחים ולשפר את המערכות. הייתי אף מציע לשתף נתוני תאונות בין הספקים השונים ככה שביחד יגיעו לתוצאות יעילות יותר. אישית, הייתי מציע להמתין 10 שנים לפני שימוש בטכנולוגיה כזו, למה? הציבור מטומטם והציבור ישלם. במטוסים זה קיים המון שנים רק מה, שם אין צפיפות, אין קירות אין הפתעות, די שקט וגם אם יש משהו, אז הטייס מיומן,מאומן ולא מתעלם מציפופים והתראות.. המגיב | 01.04.18 (ל"ת)
8. איווקס אם נחזור למחוזותינו, מערכת האיווקס cr107 רחוקה שנות אור מיכולת התרעה בזמן אמיתי. לעיתים היא מזהה סכנה אך בעיכוב כלשהו ולכן אינה מזהירה בזמן על הסכנה ולא מונעת שום תאונה אפשרית, כפי שנטען על ידי החברה. למעשה המערכת פועלת במסגרת מגבלות שאינן רלוונטיות בכלל למציאות נהיגה רגילה. בקיצור, לא לקנות. נקודה. אבי צוקרמן | 01.04.18 (ל"ת)
6. זמן תגובה ארוך קחו דוגמא פשוטה -נניח שאתה מפעיל בקרת שיוט (קיים מזמן בהרבה רכבים) כמה זמן לוקח לך להגיב לאירוע בלתי צפוי ? המון זמן ! ים טייס אוטומטי זה הרבה יותר גרוע . הוא נותן תחושת בטחון מזויפת . חיים ישראל | 01.04.18 (ל"ת)
4. בשנת 1900 במהפכה התעשייתית, כמה אנשים נדרסו? ופורד המשיכה לשווק! טסלה ויתר החברות ימשיכו לשדרג מערכות אינטלגנציה מלאכותית בתחום התחבורה הציבורית. ולשם פני העתיד. זו מהפכה בלתי נמנעת. גם אי יהיו תאונות בדרך! אי אפשר לעצור קדמה וטכנולוגיה! | 31.03.18 (ל"ת)
3. אין חצי נהג, או נהיגה אונטומית או נהיגה ידנית אין חצי נהג, או נהיגה אונטומית או נהיגה ידנית עודד | 31.03.18 (ל"ת)
2. איך נתקעים בקיר ? כנראה הרכב היה שיכור ? לתשומת לב כלם, אנחנו ברמה 2 של רכב אוטונומי . הרמה הגבוהה היא 5 . רק אז הרכב יהיה בטוח ב 100%. ברור לכולם שיקח עוד 20-30 שנה. אחד | 31.03.18 (ל"ת)
1. החברה כבר לא תתאושש אין סיכוי עם טכנולוגיה שלא עובדת, אי אפשר לסמוך ל זה טסלה ז"ל | 31.03.18 (ל"ת)
טסלה: המכונית בתאונה הקטלנית בקליפורניה הייתה על נהג אוטומטי
9 תגובות לכתיבת תגובה