אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסלה: המכונית בתאונה הקטלנית בקליפורניה הייתה על נהג אוטומטי

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תגובה הזוייה של טסלה
במידה ויש לשים יד על ההגה, והנהג לא שם, אז יש להוריד מהירות ואולי אפילו לבצע עצירה מוחלטת. בנוסף התוצאה הקטלנית מרמזת שמשהו לא עבד, הרכב נכנס בקיר.... יש להפיק לקחים ולשפר את המערכות. הייתי אף מציע לשתף נתוני תאונות בין הספקים השונים ככה שביחד יגיעו לתוצאות יעילות יותר. אישית, הייתי מציע להמתין 10 שנים לפני שימוש בטכנולוגיה כזו, למה? הציבור מטומטם והציבור ישלם. במטוסים זה קיים המון שנים רק מה, שם אין צפיפות, אין קירות אין הפתעות, די שקט וגם אם יש משהו, אז הטייס מיומן,מאומן ולא מתעלם מציפופים והתראות..
המגיב | 01.04.18
8.
איווקס
אם נחזור למחוזותינו, מערכת האיווקס cr107 רחוקה שנות אור מיכולת התרעה בזמן אמיתי. לעיתים היא מזהה סכנה אך בעיכוב כלשהו ולכן אינה מזהירה בזמן על הסכנה ולא מונעת שום תאונה אפשרית, כפי שנטען על ידי החברה. למעשה המערכת פועלת במסגרת מגבלות שאינן רלוונטיות בכלל למציאות נהיגה רגילה. בקיצור, לא לקנות. נקודה.
אבי צוקרמן | 01.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת