12. לא מבין למה טיוטה קורולה - יבוא מטורקיה ולא ארה"ב ?? נכון גם למותגים אחרים. עודף מסחר מול טורקיה לרעתנו, ושלא נדבר על כסף שממן איסלמים קיצוניים\אחים מוסלמים.. למה אין הסכם סחר מול ארה"ב שיתן יתרון ליבוא ע"ח טורקיה ? היכן שר התחבורה, ראש ממשלה ?. ממש יושנים בעמידה !!!! ארדואן = דעאש | 13.04.18 (ל"ת)
11. הסתכלות על כל זה מכיוון כדאיות ההשקעה במניות כשיש ממשל ממוקד בקידום תעשיות מסורתיות ובראשן תעשיית הרכב זה עשוי לתת "פוש" ליצרנים כמו GM , כך שיהיה להן קל יותר להתמודד בתחרות על הצרכן האמריקאי. לדעתי ההתמודדות שלהם על צרכנים בסין למשל עשויה לא להיפגע כיוון ש GM ישווקו בסין רק מהמפעל שלהם בסין. לפי שיקולים אלה ואחרים בחרתי לכלול את General Motors Company (GM) בתיק המניות של שילד1. גילוי: תיקי שילד1 כוללים את GM בהתאם לאמור לעיל. ערן משילד1 השקעות ערך | 09.04.18 (ל"ת)
9. זוכר שקניתה רכב תוצרת אנגליה או צרפת.אז גם האמרקאי שוקע ונעלם.יחי הפוטבול. העולם מסתובב | 08.04.18 (ל"ת)
8. 80% מהצריכה של היאנקי זה תוצרת סין.חוץ מ:תירס סויה בוטנים סרטים סדרות. הפסדתה בגדול מזמן. בוקר טוב יאנקי | 08.04.18 (ל"ת)
7. טראמפ ומלחמתו למען יצרנ הרכ האמריקאניים סוף סוף,נשיא עם ביצים - אף נשיא לפניו לא העיז להילחם את מלחמתם של בעלי הצווארון הכחול בארה"ב - מאז ההסכמים שנחתו עם הסינים , וכל השאר - נותרו ערים שלמות ארה"ב כערי רפאים,על מפעליהם - מורידה בפניך את הכובע !!! אורה, תל אביב | 07.04.18 (ל"ת)
6. חרב פיפיות זה יחזור לפגוע באמריקאים המכוניות האמריקאיות יתויגו כמזהמות יותר - ולמרות שקונים רכב השיקולים הם בד"כ מחיר ונוחות ואחכ בטיחות ללא ספק רמת הזיהום נלקח בחששבון כשקונים רכב להרבה אנשים גם אם בתת מודע ולא במודע jcr | 07.04.18 (ל"ת)
5. "יופי של פיתרון" הטיפשות אינה עוזבת לרגע את התמהוני הזה בבית הלבן. מילא אם הדרישה שלו היתה מבחינה סביבתית (דבר שהוא בכלל מתנגד לו), נו איכשהו ניתן לבלוע זאת, אבל המטרה שלו היא כלכלית מקומית להגן על היצרנים המקומיים. נניח שהיצרנים האירופאים והאסיתים ימלאו את דרישותיו, ויקצו לכל מודל שהם מייצרים דגם עם סיומת נאמר USA שיענה על דרישותיו. בעצם כל העולם יקנה מכוניות זולות יותר, ורק תושבי ארה"ב יאכלו אותה, כלומר הוא ייקר את המכוניות שימכרו בארה"ב. מצד שני גם האירופאים וגם האסייתים יטילו הגבלות דומות על מוצרים אמריקאיים, ובכך הם יפגעו בייצוא האמריקאי, ובמאזן המסחרי העגום שכבר קיים. התמהוני הזה לא מבין שהוא לא במכולת השכונתית שלו, אלא במאזן כוחות כלכליים שאין לו שליטה עליהם. אורי | 07.04.18 (ל"ת)
4. אל דאגה זה לא יקרה. רוב כלי הרכב האסייתים והאירופאים מורכבים באמריקה, ובעיקר כלי הרכב הגדולים והרווחיים ביותר. לדוגמה המפעל הגדול ביותר בעולם של BMW נמצא בדרום קרוליינה, מדינה שהצביעה לטארמפ ברוב גדול. מרכיבים שם X3 X4 X5 X6 . באמריקה גם מרכיבים קאמרי, אקורד, לגאסי, פסאט, סנטה פה, ומרצדס GLS. מה שמגיע מיבוא זה בעיקר כלי רכב קטנים וחסכוניים שאין עליהם הרבה מרווח כגון ג'אז פיאסטה ופיאט 500. פורסטר גאמפ | 07.04.18 (ל"ת)
3. בארופה לא רואים כמעט מכוניות מארה"ב או מהמזרח. ולפני שאתם קופצים: דגמי פורד ו-GM בארופה הם מתכנון ויצור בארופה. בניגוד לכך בארה"ב רואים הרבה רכב מהמזרח (הרבה מהן מיוצרות בארה"ב) ומארופה. באיזורים עשירים כמו בסיליקון וולי, אמריקאי ש"מכבד את עצמו" לא נוהג ברכב אמריקאי (חוץ מטסלה), למרות שהן מכוניות מעולות (תשכחו את המפלצות מלפני 30 שנה ויותר). הארופים לא בסדר | 07.04.18 (ל"ת)
1. זהו טראמפ! כשנוח לו הוא נלחם בזיהום האוויר! בפעם אחרת מבטל את ההסכם העולמי. (ועליו נתניהו בונה את עתידנו) יוסי ד. | 07.04.18 (ל"ת)
כך מתכנן טראמפ להגן על יצרניות הרכב האמריקאיות
12 תגובות לכתיבת תגובה