אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קמעונאות בכוננות: יוצאות מהאופנה כדי לשרוד

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לא ברורה ההיסטריה בתקשורת - כרגיל
לא ברור על מה ההיסטריה האדירה בתקשורת בחודשיים האחרונים . הציור של "קטסטרופה" בתקשורת רחוק מהמציאות , כמו בכל תחום אחר בתקשורת . הוניגמן שנפלה הייתה בקשיים כבר שנתיים , ויפו ת"א נראה יותר כמו עוקץ מאשר נפילה אמיתית .. אני מסתכל על הדוחות של החברות הציבוריות , תסתכלו על המספרים : פוקס - גידול של בערך 15% במחזור וברווח . קסטרו - שימור הרווח והמחזור . גולף - מעבר מהפסד של 56 מיליון לרווח של 6 מיליון . מליסרון ועזריאלי - גידולים ברווח ובפדיונות לקניונים קיימים ! המכר אונליין קיים כבר מעל 10 שנים , לא קרה שום דבר חדש השנה . הקניונים לא הולכים להיעלם . גם בחו"ל הם לא נעלמים . אם אמזון הגדולה רוכשת רשת קמעונאית ב 13 מיליארד דולר זה אומר הכל . מה שכן קרה זה חורף גרוע שגרם לירידה במכר של מוצרי חורף . מבחינת הקמעונאים זו הזדמנות לקבל הטבות בשכ"ד . בקיצור קצת פרופורציות .
ישראלי | 09.04.18
2.
חייב להבין
מי האנשים שקונים בנייק בישראל? ועוד בחנות רשמית? מי קונה נעל ב 800 שח שעולה 70 דולר בארה"ב? או 30% פחות בכל חנות ספורט אחרת? מי קונה טרנינג ב 450 שח שעולה 40 דולר בכל חנות בארה"ב או אירופה? נייק מוכרת בישראל ב 120 מיליון שח בשנה? מי האנשים שקונים שם בגדים או נעליים?
טל | 09.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת