4. הלכו לכיוון הקל כמובן שיש צורך למגר את התאונות אך חקירה פלילית היא משולה ללא יותר מטיפול באקמול לשבר. אין תרבות בטיחות בקרב הפועלים. הפועלים מגיעים לעבוד בבניין ללא שום הכשרה מקצועית ואין נורמה של ידע בסיסי הנדרש לצורך עשיית בטיחות. חייבת להיות הכשרה בסיסית מעין "רישיון" לעסוק בעבודות בנייה לפועל. ברגע שיהיה רישיון לכל פועל ניתן יהיה לאכוף טוביותר את נושא הבטיחות. קבלן ומהנדס | 13.04.18 (ל"ת)
3. רוב התאונות קורות בגלל הזילזול של הפועלים לבטיחות כל תאונה ותאונה שראיתי בשטח זה היה בגלל הפועל שלא ציית . תבואו לראות בכל אתר איך הפועלים לא לובשים את הציוד שניתן להם , מדלגים מיכשולים מסוכנים בגלל שלא רוצים ללכת בדרך הבטוחה ועוד..... בב יצחק | 11.04.18 (ל"ת)
2. למה רק חקירות דרושה אכיפה באו לא נחכה לתאונה הקשה, יש לחשוב על הקמת משטרת בטיחות שתאכוף חוקים ותקנות. תקוותי היא שלא נראה כאן פרק ב של איכות חקירת תאונות הדרכים דוד | 10.04.18 (ל"ת)
1. להגביר אכיפה סמוייה גם בכבישים. כמות ההרוגים, פצועים ונכים מתאונות, מוכיח שיש לתגבר את האכיפה הסמוייה מכוון שהאכיפה גלוייה משפיע על קטע קצר ומדווח. למען הצלת חיים של חפים מפשע בכל הגילים ולמען הרתעה לנהגים, אכיפה סמוייה והורדה מהדרך כל משתמש ללא רישיון מתאים. לא פעם, נדמה לי שתאונות דרכים, מתאימות מתאים כלכלית למגוון סקטורים כמו, ביטוח,רפואה, יבוא חלפים, עו''ד, אכיפה, שיפוט...... אין לי מסקנות אחרות. אלן | 10.04.18 (ל"ת)
עד סוף 2018: תוקם יחידה משטרתית שתלחם בתאונות העבודה באתרי הבנייה
4 תגובות לכתיבת תגובה