אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המדינה מגבשת תקן לקרינה בכלי רכב

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
הישראלים יודעים יותר טוב מכולם...
בגלל זה צריך לשלם ים כסף למכון התקנים שיבדוק דברים שבדקו בכל העולם ויגזור עלינו קופון ויקשה על יבוא אישי. בגלל זה משרד התחבורה ממציא תקנות אוויליות שאין בשום מקום בעולם. ועכשו גוף נוסף שיבדוק מה שהאמריקאים והאירופאים בדקו. אבל היי, כולנו רואים את תעשיית הרכב המפוארת של המדינה שהביאה לנו את הסוסיתא. בטוח הם יודעים יותר טוב...
איציק | 17.04.18
11.
פרשנות: כמה חודשים...בערך 19 שנה + השלמת איסוף נתונים + התאמה לתקן
באירופה + עזרה ליבואנים הבילעדים להמשיך למכור את המלאים הבעייתים של היצרנים על גבו של הצרכן הישראלי, ראה מקרה משרד הבריאות מודיע לא לצרוך את משחת השיניים (לא חשוב שמה) ללא בדיקה וממצאים אלא מכיוון שהשחיתות קודמת...
הנו...ני...נה נו נו | 17.04.18
8.
התקנים הבין לאומיים לא מגנים, ממוצע שבועי זה דרך מצוינת להגיד "הכל בסדר"
התקנים של ICNIRP (קבוצה מושפעת תעשיה) מבוססים רק על אפקט מיידי של חשיפה לקרינה. הם גבוהים ולא מגנים על הבריאות של המשתמשים. לא בקרינה מרשת החשמל , לא במקרה של קרינה מציוד אלחוטי וסלולרי ולא בקרינה מאנטנות סלולריות. אבל לעניות דעתי, גם המשחקים והתקנים של המשרד להגנת הסביבה לא מספקים. בכל הקשור לקרינה מאנטנה סלולרית ההמלצות של המשרד גבוהות מאוד ושיטת המדידה לא נכונה (בגלל DUTY CYCLE נמוך במקרים רבים). בכל הקשור לקרינה בתדר נמוך מרשת החשמל (כמו גם במקרה של מכוניות) ממליץ המשרד על מספר יחסית נמוך אבל מבצע ממוצע שזו דרך נהדרת לאפשר חשיפה לא בריאה שעדיין תהיה "תקינה". עכשיו יבוא המשרד ויגיד שהחשיפה באוטו היא ל שעתיים ביום, ובשאר הזמן יניח שהחשיפה היא רק לאחד מיליגאוס אז אפשר להיחשף ברכב ל 37 מיליגאוס וזה יהיה בסדר. לדעתי זה רחוק מבסדר.
עמיר - ללא קרינה | 16.04.18
7.
צריך לעשות סדר בעניין
יש הרבה רעש סביב הנושא של קרינה מרכבים חשמליים אבל אם לומר את האמת אני לא הייתי בונה כל כך על המכון תקנים הישראלי שהוא לגמרי עוד מקום שמייקר את העלויות. אני מעדיף להסתפק ביצרן עצמו כדוגמא קיה ברכב הנירו שקניתי לא מזמן והם מאוד מחמירים עם הסטנדרטיים שלהם ועומדים בתקן הקנדי והאמריקאי שזה נראה לי די והותר.
שחר | 16.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת