19. לא לקנות לא לקנותלא לקנות. אני בדקתי רכב טויוטה ראב 4 לפני רכישה יש קרינה במהירות 80 כ 30 מילי גאוס שזה המוןןןןןן שון | 25.02.19 (ל"ת)
18. תזדרזו בבקשה עם התקינה, ושתכלול בנוסף להיברידיות גם פלאג-אין וחשמליות. בינתיים לא קונה. אור | 14.05.18 (ל"ת)
16. 15 אתה חי בכוכב הזה? ידוע שנירו עומדת בתקנים הכי קשוחים של מכון התקנים האירופאי. לא סתם נתתי את הדוגמה הזאת בלי ביסוס :) תעשה קצת שיעורי בית לפני שאתה מתנשא עליי ככה אינשטיין יוני | 22.04.18 (ל"ת)
15. ל-13. אתה אמיתי? קיה נירו מזהמת מעט בגלל שהיא היברידית, ויש לה סוללה ומנוע חשמלי, ואם היית לומד פיזיקה, סביב מוליך עם זרם חשמלי נוצר שדה אלקטרומגנטי. ובדיוק עליו מדברים. גבי | 21.04.18 (ל"ת)
14. הישראלים יודעים יותר טוב מכולם... בגלל זה צריך לשלם ים כסף למכון התקנים שיבדוק דברים שבדקו בכל העולם ויגזור עלינו קופון ויקשה על יבוא אישי. בגלל זה משרד התחבורה ממציא תקנות אוויליות שאין בשום מקום בעולם. ועכשו גוף נוסף שיבדוק מה שהאמריקאים והאירופאים בדקו. אבל היי, כולנו רואים את תעשיית הרכב המפוארת של המדינה שהביאה לנו את הסוסיתא. בטוח הם יודעים יותר טוב... איציק | 17.04.18 (ל"ת)
13. עוד שטויות של ישראלים 5 צודק, עדיף לקנות רכב שידוע שלא מזהם ומיוצר בתקנים מחמירים, ידעו שהקיה נירו כזאת ואני בטוח שיש עוד. מי יסמוך על המכון הקיקיוני הזה בכלל יוני | 17.04.18 (ל"ת)
12. ומה עם הרכבים החשמליים בכלל? חוץ מזה, כמו חברת החשמל, יש מי (והרבה כאלה) שלא ירצו שאנחנו נהנה ונחיה חיים טובים יותר על חשבון הכיס שלהם. הון ושלטון כבר אמרנו? פיליפ | 17.04.18 (ל"ת)
11. פרשנות: כמה חודשים...בערך 19 שנה + השלמת איסוף נתונים + התאמה לתקן באירופה + עזרה ליבואנים הבילעדים להמשיך למכור את המלאים הבעייתים של היצרנים על גבו של הצרכן הישראלי, ראה מקרה משרד הבריאות מודיע לא לצרוך את משחת השיניים (לא חשוב שמה) ללא בדיקה וממצאים אלא מכיוון שהשחיתות קודמת... הנו...ני...נה נו נו | 17.04.18 (ל"ת)
10. הכי בטוח זה לא לנסוע בהיברידי, עם כל הכבוד לירוק.... בשורה התחתונה ברכב כזה יש זרם גבוה, לכן יש קרינה ובוודאי אם קיבל "מכה" וכלוב פראדיי שלו נפרץ.... מנחם | 16.04.18 (ל"ת)
9. מדוע בישראל צריכים לגבש תקן מקומי מבקום לאמץ את הבינלאומי? מה רע בתקנים האמריקאים והאירופאים? יריב | 16.04.18 (ל"ת)
8. התקנים הבין לאומיים לא מגנים, ממוצע שבועי זה דרך מצוינת להגיד "הכל בסדר" התקנים של ICNIRP (קבוצה מושפעת תעשיה) מבוססים רק על אפקט מיידי של חשיפה לקרינה. הם גבוהים ולא מגנים על הבריאות של המשתמשים. לא בקרינה מרשת החשמל , לא במקרה של קרינה מציוד אלחוטי וסלולרי ולא בקרינה מאנטנות סלולריות. אבל לעניות דעתי, גם המשחקים והתקנים של המשרד להגנת הסביבה לא מספקים. בכל הקשור לקרינה מאנטנה סלולרית ההמלצות של המשרד גבוהות מאוד ושיטת המדידה לא נכונה (בגלל DUTY CYCLE נמוך במקרים רבים). בכל הקשור לקרינה בתדר נמוך מרשת החשמל (כמו גם במקרה של מכוניות) ממליץ המשרד על מספר יחסית נמוך אבל מבצע ממוצע שזו דרך נהדרת לאפשר חשיפה לא בריאה שעדיין תהיה "תקינה". עכשיו יבוא המשרד ויגיד שהחשיפה באוטו היא ל שעתיים ביום, ובשאר הזמן יניח שהחשיפה היא רק לאחד מיליגאוס אז אפשר להיחשף ברכב ל 37 מיליגאוס וזה יהיה בסדר. לדעתי זה רחוק מבסדר. עמיר - ללא קרינה | 16.04.18 (ל"ת)
7. צריך לעשות סדר בעניין יש הרבה רעש סביב הנושא של קרינה מרכבים חשמליים אבל אם לומר את האמת אני לא הייתי בונה כל כך על המכון תקנים הישראלי שהוא לגמרי עוד מקום שמייקר את העלויות. אני מעדיף להסתפק ביצרן עצמו כדוגמא קיה ברכב הנירו שקניתי לא מזמן והם מאוד מחמירים עם הסטנדרטיים שלהם ועומדים בתקן הקנדי והאמריקאי שזה נראה לי די והותר. שחר | 16.04.18 (ל"ת)
6. צופר מעניין שלא חשבו על תקן דציבלי לצופרי המכוניות שלדעתית הדציבל שלהם מאוד גבוה. חשבתם על כך? מוטי | 16.04.18 (ל"ת)
5. מדוע לא נמדד מ 0- 50 קמ"ש רוב התנועה של הרכבים היום היא בטווחים הנ"ל, מה שכן, גם המנוע עובד ומתאמץ יותר בתאוצה. יתכן שהסיבה היא שהרכבים לא עומדים בחריגות? דני | 16.04.18 (ל"ת)
4. לחייב כל יצרן במיסוך מלא על כל מערכת שפולטת גל אלק פתרון ציפוי עופרת שיעלה משקל הרכב . אדם | 16.04.18 (ל"ת)
2. אין תקן בארץ לכלום וסוף סוף אולי יהיה משהו לגבי רכבים.. הלואי היו מאמצים תקן אמריקאי או אירופאי, היה פותר הרבה בעיות. דני | 16.04.18 (ל"ת)
1. מדוע יש צורך בתקן ישראלי ? האם תקנים אירופאים ואמריקאים לא מספיקים ? לעניות דעתי מה שטוב לאירופה וארה"ב טוב גם לאזרחי ישראל. תקינה ישראלית מיוחדת מעלה את יוקר המחייה וללא צורך. מהנדס חשמל | 16.04.18 (ל"ת)
המדינה מגבשת תקן לקרינה בכלי רכב
19 תגובות לכתיבת תגובה