6. 1 דווקא צודק זה שיש משקיעים גרועים בנדל"ן לא אומר שטסלה היא הצלחה מסחררת (ותשאל כמה אנשים עוד לא קיבלו את הטסלה 3 שלהם) הוא הרי מלהטט בין חברות שונות כדי שלא באמת יסתכלו לעומק ויראו את הצרות הכלכליות וזה בלי קשר לחזון המופלא שלו דוד | 19.04.18 (ל"ת)
5. המערכת התת"קית אינה הייפרלופ. היא מערכת שינוע רכבים במהירות 200 קמש עם נקודות כניסה ברחבי העיר. הייפרלופ זה צינור עילי בלחץ אוויר נמוך שמטיס קפסולה בתוכו אביחי | 17.04.18 (ל"ת)
4. הייפרלופ הוא תת קרקעי? או שהכתב מערבב שני רעיונות נפרדים? מאסק העלה שני רעיונות נפרדים: הייפרלופ - רכבת סופר מהירה שנעה בתוך צינור חסר אוויר בורינג - חפירת מערכת מנהרות תת קרקעית, שמאסק בהתחלה הציע שיסעו בהם מכוניות. זה נראה מעורבב פה קורא | 17.04.18 (ל"ת)
3. 1 - אתה גמור עובד על המשקיעים? הוא היחיד שאשכרה יוצר דברים שעובדים. אם היו יותר אנשים כאלו שבאמת יוצרים דברים ולא משקיעי נדל"ן אפסים שסתם קונים דירות ומוכרים במחיר גבוה ולא יוצרים כלום העולם היה מקום יותר טוב. צח | 17.04.18 (ל"ת)
2. מעניין אותי עד מתי אנשים יכתבו תגובות מבלי לטרוח לפתוח גוגל קודם. עד היום שום חברה של מאסק לא דפקה את המשקיעים אלא בדיוק להיפך, מי שהשקיע בטסלה בתחילת דרכה היום מיליונר על מי שהשקיע בפייפאל בכלל אין מה לדבר ובינתיים ספייס אקס היא חברת החלל הפרטית המוצלחת ביותר ומרוויחה מיליונים מהחוזים שלה עם נאס"א. אבל למה לטרוח וללמוד כשאפשר פשוט לכתוב תגובות, אני כבר מושקע במאסק ושמח על כל רגע. האיש שישנה את העולם ובתקווה גם את עתידי הכלכלי. י | 17.04.18 (ל"ת)
1. מעניין אותי עד מתי מאסק יצליח לעבוד על כולם הבן אדם דופק את המשקיעים שלו פעם אחר פעם והם מבקשים עוד...זה מטורף גדי | 17.04.18 (ל"ת)
אלון מאסק ועובדיו השקיעו 113 מיליון דולר ברכבת העתיד שלו, הייפרלופ
6 תגובות לכתיבת תגובה