אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצרות של טסלה: בג'יי.פי מורגן ממליצים למכור מניותיה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מי שלא רואה את התמונה במלואה בבעיה.
התחרות מוכיחה שמאסק הצליח. נכון, זה עסק וצריך כסף והמספרים קשים אבל פס ייצור ענק במגה מפעל של טסלה שנבנים שניים ואחד כמעט גמור. ועוד בעיות שחברות שנכנסות לזה עדיין לא מבינות או מודעות לבעיה. בנוסף, עדיין טסלה מנצחת במרחק וטעינה שלא נדבר על כמות באירופה של תחנות טעינה מהירה שכבר פרוסות שם ובעולם כולו אז תיהנו.
מעריץ | 22.04.18
5.
טסלה היא אולי חברה חמודה שעשתה לעצמה PR ממש מוצלח... אבל בואו נסתכל על המספרים:
היום, שווי השוק של טסלה כ-49 מיליארד $ - גבוה יותר משווי השוק של פורד (כ-42.4 מיליארד $). טסלה מכרה ב-2017 כ-100,000 מכוניות בכל העולם. פורד מכרה בתקופה המקבילה יותר מ-5.5 מיליון מכוניות בעולם (כ-2.6 מיליון רק בארה"ב). עם מחזור של כ-12 מיליארד $, טסלה הפסידה ב-2017 כ-5 מיליארד (הפסידה!!!) פורד מכרה בכ-157 מיליארד $ ורשמה רווח של כ-20 מיליארד... עכשיו תגידו אתם, האם ט ס ל ה אמורה להיות שווה יותר מפורד או שמדובר בבועה ?
יורגן | 22.04.18
2.
למספר 1- הבעיה היא שהיא מתומחרת כאילו היא מוכרת 250,000 בחודש,
נתון שלא נמצא אפילו נרחק באופק, ושקול לצמיחה של חברת טכנולוגיה ללא תחרות. אלא שכמו שמצויין במאמר השוק שבו טסלה שולטת כיום לחלוטין (=מכוניות יוקרה חשמליות) צפוי להפוך לתחרותי תוך חודשים ספורים, ועוד מצד יצרנים שעלולים להציע מוצר עדיף במחיר נמוך יותר...
מישהו | 21.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת