אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שוק פרוץ: 90% מהמתווכים ביבוא רכב עובדים בשחור

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
למספר 2
אתה טועה, משרד התחבורה איננו משרד הכלכלה, מחירים כלל לא צריכים לעניין את משרד התחבורה אלא בטיחות ושמירה על חיי אדם. משרד התחבורה צריך "לאפשר" וזו מילת המפתח, ניתנה אפשרות לאפיקי יבוא חדשים וכוחות השוק, כלומר אנחנו הצרכנים, צריכים להצביע בארנק: יקר ? לא קונים.
צרכן חכם | 29.04.18
1.
למה ???
למה משרד התחבורה מחייב כתנאי לקבלת רישיון מאכער ליבוא אישי הוכחה על בעלות עסק או עבודה כשכיר בחברה ? איך זה מתיישב עם חוק חופש העיסוק ??? אם אני רוצה להוציא רישיון מונית אני מוציא ולא חייב לעסוק בזה, כנ"ל עו"ד, רו"ח, רופא ועוד. המדינה יכולה לקבוע תנאים לקבלת רישיון למקצוע שהעיסוק בו הוסדר אך לא יכולה לחייב אדם לעבוד בו בפועל. משרד התחבורה חייב לבטל את התנאי הלא חוקתי הזה ולאפשר לכל אזרח נעדר עבר פלילי להוציא רישיון מאכער ליבוא אישי אם חפץ בכך ובכל חידוש יציג תעודת יושר. וזהו.
מאכערוביץ' | 25.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת