7. למספר 2 אתה טועה, משרד התחבורה איננו משרד הכלכלה, מחירים כלל לא צריכים לעניין את משרד התחבורה אלא בטיחות ושמירה על חיי אדם. משרד התחבורה צריך "לאפשר" וזו מילת המפתח, ניתנה אפשרות לאפיקי יבוא חדשים וכוחות השוק, כלומר אנחנו הצרכנים, צריכים להצביע בארנק: יקר ? לא קונים. צרכן חכם | 29.04.18 (ל"ת)
6. ואיפה רשויות המס? מחפשים את האנשים הפשוטים. גועל מחפשים את המסכנים במקום את העבריינים. חיים | 27.04.18 (ל"ת)
5. דיבורים כמו חול משרד התחבולה לא יעשה כלום נגד המאכערים כי "רוח המפקד" היא לתת להם לעבוד, חוקקו חוק שאף אחד לא מתכוון לאכוף. תבדקו כמה מסוכני היבוא האישי קשורים פוליטית או פרסונלית לבכירים במשרד התחבולה ולמקורבים פוליטיים שם. השמן | 26.04.18 (ל"ת)
3. למספר 2, כי המס נשאר אותו מס.. וזה לא משנה אם הרכב מגיע דרך יבואן רשמי או מקביל רועי | 25.04.18 (ל"ת)
2. המטרה של משרד הרישוי צריך להיות קודם כל הורדת המחירים איך יתכן שהמחירים עדיין הגבוהים בעולם. אש | 25.04.18 (ל"ת)
1. למה ??? למה משרד התחבורה מחייב כתנאי לקבלת רישיון מאכער ליבוא אישי הוכחה על בעלות עסק או עבודה כשכיר בחברה ? איך זה מתיישב עם חוק חופש העיסוק ??? אם אני רוצה להוציא רישיון מונית אני מוציא ולא חייב לעסוק בזה, כנ"ל עו"ד, רו"ח, רופא ועוד. המדינה יכולה לקבוע תנאים לקבלת רישיון למקצוע שהעיסוק בו הוסדר אך לא יכולה לחייב אדם לעבוד בו בפועל. משרד התחבורה חייב לבטל את התנאי הלא חוקתי הזה ולאפשר לכל אזרח נעדר עבר פלילי להוציא רישיון מאכער ליבוא אישי אם חפץ בכך ובכל חידוש יציג תעודת יושר. וזהו. מאכערוביץ' | 25.04.18 (ל"ת)
שוק פרוץ: 90% מהמתווכים ביבוא רכב עובדים בשחור
8 תגובות לכתיבת תגובה