11. ההתכדרות או הרכינה -מקטינה את ההיפגעות והנזק ומגדילה את סיכויי ההישרדות ברור שכן , אך לא בכל מקרי וסוגי התאונות הטוטליות . בתגובה ל-1 כותרתו מטעה, כי הוא מסכים עם הנאמר - וההסתייגות שלו שהרווח בין המושבים צר. איני מבין למה ציין רק את אל על דווקא, כאשר המרווחים במחלקת תיירים לפי תקן IATA המקובל ומאושר בכל החברות אורי | 05.05.18 (ל"ת)
10. בוקר טוב לכם נזכרתם לעשות כתבה על משהו שמכחסי המיתוסים כבר בדקו לפני 10 שנים ומצאו שהתנוחה הזאת נועדה להציל חיים. באסטר | 05.05.18 (ל"ת)
9. הדרך הבטוחה לשרוד התרסקות היא פשוט לא לטוס.. ואם לטוב להשתדל לא להתרסק. הכי טוב על הקרקע | 05.05.18 (ל"ת)
7. ארה"ב היא היצרנית מספר אחד בתיאוריות קונספירציה. לחלק לא מבוטל של האנשים שם יש חוסר אמון בולט בממשל. אנשים אלו תמיד יחפשו הסבר אלטרנטיבי שבו הסיבה האמיתית למעשה מסוים היא כוונות רווח ושליטה של הממשל / הכוחות השולטים תוך התעלמות מוחלטת מטובת האנשים התמימים. משה | 05.05.18 (ל"ת)
5. מה היה המרווח בין הכסאות בבדיקה? פרמטר משמעותי ביותר אם היה מרווח כמו בתמונה, כמו באקזיט, כמו בביזנס, כמו בפירסט יש מצב. מרווח כמו באל על או לואו קוסט, כשבתחונת חירום הראש נוגע במושב לפני (שימו לב שוב למרווח שבתמונה), יגמור אתכם. כתבה לא מדוייקת | 05.05.18 (ל"ת)
4. התמונה זו מחלקת עסקים? מי ראה כזה מרווח בתיירים למעט באקזיט כנראה שהאמת לא כזו שחור או לבן. יש חברות שבהן תנוחת החירום באמת תגן עליכם. יש חברות, כמו לואו קוסט שבהן צפיפות המושבים אכן תביא להפחתת תשלומי הביטוח ותוודא ששברתם מפרקת. חירטוט | 05.05.18 (ל"ת)
3. מי האיש? האם לא היה ראוי לציין בראש המאמר או אף בסופו מי האיש שכתב אותו? השם לא אומר לי דבר על נסיונו בתחום, ובשום מקום לא נכתב מניין שאב את המידע שהעביר לנו בטובו. אנא מכם. סבא | 05.05.18 (ל"ת)
2. האם אפשר לתכנן טוב יותר את כיסאות הנוסעים כך שיהיה לכוון אותם להגנה (חצי כדור למשל כמו שריון של צב) מוש | 05.05.18 (ל"ת)
1. רכינה קדימה עלולה לשבור את המפרקת. אבל במטוסי אל על אין סיכוי שתשברו את המפרקת כי לא ניתן בכלל לבצע רכינה קדימה עקב הרווח הצר מאד שיש בין מושב למושב, אז אל תגידו שאל על לא דואגת לכם. mike | 05.05.18 (ל"ת)
האם ישיבה בתנוחת החירום במטוס באמת מצילה חיים במקרי התרסקות?
11 תגובות לכתיבת תגובה