32. הכי הגיוני - במקום לסבסד את תע"א במאה מיליון דולר, לבנות ולשגר איתה לווין בשלוש-מאות מיליון איזי | 01.05.18 (ל"ת)
30. כשהלוויין של התע"א יתקלקל בחלל, ישלחו עובדים לתקן אותו, באישור ועד העובדים. כשהלוויין של התע"א יתקלקל בחלל, ישלחו עובדים לתקן אותו, באישור ועד העובדים בראשות משפחת חיים כץ כמובן. שלל בחלל | 30.04.18 (ל"ת)
29. כך ראוי התעשייה האווירית היא זו שהחלה בבניית סדרת לווייני התקשורת עמוס (עמוס 1...) וחלל תקשורת הוקמה כזרוע שיווקית למכירת קיבולת לווייני עמוס. מישהו בחלל תקשורת התבלבל ושכח את ייעודו. אולי חבורת "המנהלים" מלחכי הפנכה המקיפים את פולק השפיעו עליו והקהו את חושיו (הוא בכל זאת כבר זקן...) בכל אופן, לוויני עמוס בבניית התעשייה האווירית וכך ראוי. כך ראוי | 30.04.18 (ל"ת)
28. ידע ישראלי שני דברים חשובים 1. המדינה לא כופה שום דבר על חלל. הנקודה בשמיים שבה מוצב הלווין שייכת למדינה והמדינה רוצה שהלווין שיוצב שם יבנה ע"י חברה ישראלית. אם חלל בתור חברה פרטית רוצה לחתום חוזה עם חברה זרה שתמצא נקודה אחרת בשמיים . 2. הידע בלווינים הוא יחודי ולא תמיד רווחי אבל חשוב לשמר את הידע בישראל לזמן שנרצה לבנות למשל לווינים צבאיים. חשוב לזכור לגדל מהנדס עם 30 שנות נסיון בעיצוב אנטנות ללוינים לוקח 30 שנה. לפטר אותו לקח יום אחד ואחרכך אי אפשר להתחרט. עובד בהייטק | 30.04.18 (ל"ת)
27. למה צריך לווין בעידן הסטרימינג? גם ככה הvod ביס משודר בסטרימינג. למה צריך לשדר לשמיים, כיש תשתיות אינטרנט בכל בית? עיראקי שלא מבין | 30.04.18 (ל"ת)
26. שורה תחתונה אולי זה בגלל לחצים (פוליטיים) כאלו ואחרים, אבל השורה התחתונה היא שזה טוב לביטחוננו ועצמאותנו הטכנולוגית (אבל אולי לא לשורה התחתונה של התקציב). לא רחוק היום שגם לאירן יהיו יכולות דומות, וכדי להישאר צעד אחד קדימה זה מה שנדרש. עכשיו נותר לקוות שזה לא רק דיבורים אלא גם מעשים. מירוץ חלל | 30.04.18 (ל"ת)
25. ל-24 מסתבר שהפינה המוארת שלך לא כל כך מוארת... ראנד צודק\ת. בפאשיזם, לעומת קומוניזם, המדינה לא מלאימה את אמצעי הייצור, אבל שולטת בהם בכוח. 008 | 30.04.18 (ל"ת)
24. ל-3 שהוא גם 22 - קודם תלמד היסטוריה ומה זה פאשיזם ואח"כ תבין איזה זבל כתבת. דביל - תפוש פינה חשוכה ותתבייש בשקט 007 | 30.04.18 (ל"ת)
23. אז זו הסיבה להתרסקות המניה... איזו כוחנות דורסנית מפעילה התעשייה האוירית על עמוס. אילו אני מנכ"ל חלל, הייתי ממשיך עם לוראל בכל מחיר ומגיע להסדר עם המדינה על ייצור לויין נוסף לצורכי המדינה בלבד באמצעות התעשייה האוירית. שי | 30.04.18 (ל"ת)
21. ל-13 פאשיזם, בהיבט הכלכלי, הוא כאשר המדינה שולטת בגופים היצרנים - מכתיבה מה לייצר, איך לייצר, בכמה לייצר וכ"ו. התערבות כה גסה של המדינה בחברה פרטית (איזה לויין לקנות וממי) זה בהחלט מעשה פאשיסטי. גם אובמה הנהיג תכנית פאשיסטית - אובמקייר - שמכתיבה לחברות הביטוח איזה ביטוח למכור, למי ובכמה. פאשיזם במיטבו. ודרך אגב, פאשיזם, שמזוהה עם ג'ובאני ג'נטילה, מרקסיסט מושבע, פוליטית מזוהה עם השמאל ולא עם הימין כמו שרוצים שנחשוב. אני מקווה שלא תחשוב שגם זה סיסמא. ראנד | 30.04.18 (ל"ת)
18. מציע לחלל לזכור שחובותיה הן כלפי בעלי המניות ולא לסבסד את תע״א במקום המדינה שמואל האוזר | 30.04.18 (ל"ת)
17. תתפקדו וזאת הסיבה שהאזרחים צריכים להתפקד למפלגות הגדולות ולא להשאיר אותן כשבויות של ועדי עובדים ומוקדי כח. גם אם התעשיה האוירית תעשה עבודה מעולה וגם אם היא ראויה לפיתוח - הסיבה היחידה שהמדינה מחליוה החלטות כאלו, היא בגלל הכח העצום שיש להם. כל העובדי מתפקדים למפלגה אחת. לחברי הכנסת יש ברירה אם להכנע להם או לא להיות בכנסת. TBH | 30.04.18 (ל"ת)
15. הממשלה כופה על חברה לבנות לוין בתעשיה אוירית??... יש טעות בכותרת הממשלה לא יכולה לכפות שום דבר על חברה אזרחית ובטח לא לקנות משהו מחברה ממשלתית אם זה היה ככה זאת שחיתות וצריך לעשות כאן דחוף ביקורת של מבקר המדינה פה לא ברית המועצות. לפי מה שכתוב בבורסה הממשלה הודיעה על שיש לה כוונה לפעול למימוש לווין בתעא (כוונה לפעול למימוש...... ומתי זה יקרה? עוד 10 שנים?......) וזה לווין אחר אם בכלל ייצא מזה משהו. והשאלה של מליון הדולר (תכלס מאות מליוני דולרים) זה מי יאשר לשים על זה את הכסף? ייקחו מהחינוך? מהפנסיות של אנשי הקבע? יורידו מסל הבריאות? אזרח | 30.04.18 (ל"ת)
13. ל-3 מה קשור פאשיזם? אתה יודע משהו חוץ מסיסמאות? אתה מבין על מה אתה מדבר? או שסתם להגיב בסיסמאות? אזרח | 30.04.18 (ל"ת)
12. משחקי כבוד אני לא רואה בעיה אמיתית אלא אך ורק משחקי כבוד. מה דעתכם לשבת ביחד ולסגור את הסגה הזו? יגאל | 30.04.18 (ל"ת)
10. כוונת גורמים ממשלתיים לפעול למימוש..... הכי לא מחייב שיש נוכלים מנהלים את העייסק | 30.04.18 (ל"ת)
9. לחץ בסוף תעשייה אוירת תקבל את הפרוייקט והמדינה תספסד מתוך ראיה עסקית ואם כך יתכן והפרויקט יחולק בין שתי החברות כך או כך כל הירידות במניה והאופציות מיותרות אהרון | 30.04.18 (ל"ת)
6. דבר ראשון חלל תקשורת פרזית של מתווך שצריך להעלם ולא להיות ממומן ע"י הציבור ישראלי | 30.04.18 (ל"ת)
4. לתעשייה האווירית יתרון אדיר על האמריקאים: תקשורת חוצת-דרגים !!! אילו פיקחו אנשי התעשייה האווירית על שיגור עמוס 7, מירב הסיכויים שלא היו נותנים לניצוץ חשמלי לשרוף את המשגר והלוויין - טכנאי היה ניגש למנהל ומצביע על המחדל. לא כך אצל האמריקאים: טכנאי פונה לממונה עליו וזה לממונה עליו וכך 12 שלבים עד שמגיעים למקבל ההחלטות - ואז כבר מאוחר מדי... כך הלכו לעולמן שתי מעבורות, כך אבד אילן רמון, כך נחרבה נאס"א. אבל כל דוח בדיקה לאחר תאונה כלל 700 עמודים ... אמריקאיים, באנגלית מהודרת. תנו לתעשייה האווירית להוכיח בפעם האלף שהם אלופים - בזכות תקשורת חוצת דרגים - מצעיר הטכנאים עד בכיר המנהלים. היה לי הכבוד והעונג להטמיע יתרון זה שנים רבות. בהצלחה אזרחית | 30.04.18 (ל"ת)
1. Right decision for Israel's security This is THE ONLY reasonable and sound solution to task all the national security needs and immense challenges within and without space domain. Hope this decision will not be reverted for Israel's sake. Cosmo nanius | 30.04.18 (ל"ת)
דרמה בחלל תקשורת: הממשלה כופה את בניית עמוס 8 בתעשייה האווירית
32 תגובות לכתיבת תגובה