3. נתח רווחים מנימלסטי תכנסו פעם ממה בנוי מחיר הדלקים. תבינו שאין כל כך משחק ומבטיח לכם שאין לי שום רווח או קשור בדרך זו או אחרת לחברות הדלק. שורה תחתונה מי שרצה לתת הנחות נתן ומי שלא נאלץ לתת הנחה, זה תרם בשוליים באזורים שסובלים מהעדר תחרות והמחיר שמוצג הוא המחיר הסופי ואין עליו הנחות. אם באמת רוצים להוריד מחירים שרשות המיסים תפחית את הבלו, או שתפסיק לקחת כפל מס. כיום הבלו מרכיב שני שליש ועל המוצר הסופי עוד מעמ הכוונה מע"מ על בלו (מס על מס). אזרח | 01.05.18 (ל"ת)
2. זה היה רק צפוי וטריוויאלי מרווח השיווק הוא הסכום שממנו חברות הדלק היו יכולים לתת הנחות ותחרות (כל השאר הולך לבתי הזיקוק או למדינה). ברגע שהמדינה צמצמה אותו, היא צמצמה את האפשרות להנחות. אהרל'ה | 01.05.18 (ל"ת)
1. ושלא יאכלו לנו את הראש חברות הדלק האלה בקושי נותנות הנחה לנהגים.ועד שמוצאים תחנה של חברה קטנה יוצאת הנשמה. רק בזכות הורדת המחיר שלהן הן יהיו חייבות להוריד את המחיר. אנחנו הלקוחות הפשוטים בטוח נהנה מהפחתת המחיר. גוטמן בשביל מי אתה עובד? לא פרייאר | 01.05.18 (ל"ת)
הרגולציה החדשה בבנזין לא מתגלגלת אל הנהגים: פז, דור אלון וטן יקטינו הנחות ללקוחות
3 תגובות לכתיבת תגובה