15. כביש 6 תוספת .. כל הכבוד על הכביש המדהים . אני חושב יקנעם .. והשילוט קצת לא ברור ..השינויים צריכים להיות ברורים...הרבה לפני היעד .... להגיע מחיפה ליוקנעם עם השילוט הזה ..זה הימור .. להגיע מאלונים ליוקנעם זה בכלל פרוייקט .. תבריי ..שילוט ..שיפוט. . יוסף | 17.11.18 (ל"ת)
14. היציאה/כניסה באיזור סומך לסלול את קטע הכביש מעין תות לסומך בלי לטפל בכניסה והיציאה באיזור צומת סומך אבליים, הרי הוא ברכה לבטלה. יותר מדויק יותר קללה מברכה. ערן.ט | 12.09.18 (ל"ת)
13. כביש שש - הגיהנום כבר כאן החברה המבצעת הפכה את חיי התושבים באזור לסיוט מתמשך. קודחים ביום ובלילה, בשבת ובחג, משאיות נוסעות אחורה וקדימה, צופרות אל תוך מערכת העצבים הקורסת נוכח הכבישים הנסללים ורומסים את האדם הקטן. סיוט לחיות פה. מורן | 11.09.18 (ל"ת)
12. היזם הפרטי - נכשל! בזיון. כביש ללא תאורה. נקודת תדלוק אחת. פיתוח נופי -אפס. רק דיבורים. אין שוליים. הכביש תוכנן להיות רחב יותר ורק בקטע קצר ואחרי 20 שנה הורחב ל 4 מסלולים. היזם ברח מהקטעים הפחות ריווחיים בצפון ובדרום והממשלה נרתמה להשלים את הכביש.. כתם על המגזר הפרטי. כבישים 431, 471, 531 הוקמו בהצלחה רבה יותר בשת״פ בי משרד התחבורה - תכנון, ניהול ופיקוח והמגזר הפרטי - ביצע. הרבה יותר מוצלח! נוסע בכביש | 03.09.18 (ל"ת)
11. כביש הערבה אני נוסע המון בכביש הערבה פחד אלוהים מיוטבתה עד סוף כביש הערבה אנשים נוסעים שם אלוהים ישמור הכביש הכי עמוס ושום כלום פשוט ביזיון יאיר ת | 22.05.18 (ל"ת)
10. ביהודה ושומרון סללו יותר כבישים בעלויות גבוהות יותר, ושם משום מה לא משלמים אגרות נסיעה אבי | 04.05.18 (ל"ת)
8. השר כץ הוא שבזבז את כל תקציב המלחמה בתאונות דרכים על מצלמות הגאטסו רק עסקנים פוליטיים שלו מגיבים כאן רמי | 03.05.18 (ל"ת)
6. תשבוחות לכץ שלום רק תלונות יש לנו . כל הכבוד לשר התחבורה . שינית את פני הכבישים בארץ ובצפון בפרט . חזק ואמץ . בני | 02.05.18 (ל"ת)
5. רק למה צריך לשלם גם כשתקועים בפקק... בכל נסיעה כמעט יש פקק. למה אין הורדה בתשלום בגין זה. כי אנחנו פריירים ומשלמים גם עבור נסיעה איטית מהמותר וכמובן על עמיד דקות ארוכות. הגיע הזמן לשלם יחסית לזמן הנסיעה המותר. אם יורד ממנו, יורד המחיר. אא | 02.05.18 (ל"ת)
2. כנראה שרק יזם פרטי יכול לעמוד בלוחות זמנים צריך להעתיק את המודל של ה BOT גם לתחום הרכבות ולפרוץ את המונופול של רכבת ישראל. אלון | 01.05.18 (ל"ת)
1. תשלום המקטעים הצפוניים מעניין את הצפוניים "העשירים מהעשירון העליון" שהמצב הכלכלי "מעולה" ויש אין סוף מקומות תעסוקה חדשים מחייבים בתשלום. בדרום, שם הביאו את עיר הבהדים, מרכז התקשוב ועוד, לא מחייבים... הקטע המצורף הוא מאתר כביש שש... מי שבא לגור בצפון, מתאבד כלכלית!!! טעות איומה שאני משלם עליה... (בין מחלף עירון למחלף עין תות) כרוכה באגרה נפרדת. > הנסיעה בקטעים הדרומיים (בין מחלף שורק למחלף שוקת דרום) אינה כרוכה בתשלום. > קטע הכביש בין מחלף בן-שמן למחלף נשרים (הכולל את יציאת 'דניאל') נחשב לקטע נסיעה אחד. > טל"ח. ניסים | 01.05.18 (ל"ת)
הערכה: המקטע הצפוני החדש של כביש 6 יפתח עד סוף 2018
15 תגובות לכתיבת תגובה