אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איוניק, עיוני: מה הסוד של מכונית העם החדשה?

65 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
שווה לקנות איוניק כי במחיר סביר מקבלים שילוב של 3 מכוניות:
1. מכונית משפחתית מרווחת - הרבה מקום בישיבה ותא מטען מעל 500 2. מכונית היברידית - גם ירוק, גם חסכוני. 3. מכונית מאווזרת - מערכות הגנה משוכללות, שיוט, פאנל אינטרנטי ועוד. וחוץ מזה היא גם נראית טוב... חיסרון - מאיצה לאט (היברידי)
נועם | 08.05.18
56.
לא מכיר את הרכב,אבל
ישראלים קונים,לא חשוב מה,בעיקר עפ המלצות של קרובי משפחה או חברים קרובים.דפוס צרכנות בריא ונכון.היכולת של פרסום או תקשורת להשפיע על הדפוסים האלה - מינימלי. כמה מגיבים קוראים לזה עדר,וזו יהירות חסרת בסיס כמו של כותב המאמר. המאמר הזה,כמו כל כתבה של ה"עלק תקשורת" מבוסס על אותה הנחת יסוד : יש את "העם" - אספסוף נחשל ונבער שתפקידו לציית ולקנות את מה שאנחנו אומרים לו. ויש את ה"נאורים" - המרקסיסט עם הנייר מהאקדמיה שהוא עליון אינטלקטואלית ומוסרית על כל היתר ולכן "היעוד" שלו הוא לשעבד את הנחותים
אאא | 06.05.18
53.
למה לחפש סיבות? פשוט רכב טוב!
לא הבנתי לגמרה את הכתב... מנסה בכל כח ליצור רושם שאין לאיוניק שום "זכות" להיות רכב עממי ומחפש סיבות זולות להסביר למה זה קורה... זילות באינטליגנציה צרכנית של העם ובעיקר אנשי חברות היטק - שם שולט הרכב. הרכב טוב, טכנולוגי, היצרן ויבואן לא חסכו באבזור (להבדיל לרכבי "עדר" בסנים הקודמות), אז העם בוחר!. סוף סוף רכב "העממי" הוא רכב ירוק ובטיחותי ושכך יימשך המגמה.
ולאד | 05.05.18
51.
הסיבות האמיתיות והפשוטות
1. רכב משפחתי מרווח, בסיס גלגלים 270 סמ 2. חיסכון משמעותי בעלויות דלק 3. מערכות בטיחות מתקדמות 4. מחיר קניה נמוך מ 140,000 שח 5. ללקוחות ליסינג הטבה של 500 ש"ח לחודש בזקיפת שווי המס. הכתב הזוי. רדיו אינטרנטי לא רלוונטי לשיקול קניית רכב. הטבת מס של 50% כן מתגלגלת לצרכן, יחד עם זאת מרווח עצום לגזירת קופון של היבואן החמדן.
קובי | 05.05.18
48.
ישראלים גאים לא צריכים לקנות מחברות שלא מכרו לנו בגלל חרם הנפט
מי שהפלה את ישראל בגלל הנפט הערבי צריך לשלם מחיר לדוגמא חברת פפסי לא מכרה לישראל ולכן קנו אותה בארצות ערב לדוגמא שמעתי שבמרוקו היא הייתה בלעדית ולא ניתן היה לקנות קוקה קולה בגל שהיא מכרה לישראל. ולכן עם גרה וחכם צריך לא לקנות מחברות שלא רצו למכורר לנו והרוויחו מכך במכירה לארצות ערב אלא לקנות מחברות שמכרו לנו וכתוצאה מכך הם הפסידו מכירות לארצות ערב. במלחמת לבנון הראשונה נדהמו הישראלים לראות שכל לבנון מלאה ברכבי טויוטה ולנו בארץ לא היה רכב אחד של טויוטה. ולדעתי המצב צריך להישאר כך נחייה גם בלי טויוטה.
ולא להתנהג כמו עדר בהמות | 04.05.18
46.
הרכב בה מדובר בכתבה.
רכב זה אחד הרכבים האיכותיים שנקלטו בישראל! מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם. רכב חיסכוני. קרינה עומדת בכל התקנים המותרים. חווית נסיעה ברמה גבוהה. שווי שימוש נמוך יחסית לרכב שאינו הייברידי מחיר הוגן. כנראה שכותב הכתבה אינו מיקצוען בתחום התחבורה.
מנהל צי רכב והנדסאי רכב | 04.05.18
41.
הציתות הכי טוב בכתבה...
"מה לעשות שמכונית משפחתית זה משעמם ומדכא, וכולם רוצים להיות אינדיבידואלים". חחחחחחח חחח. קרעתם אותי. עם ישראל זה פאקינג עדר, והרכב הזה (שהוא סביר ולא יותר) מיועד בדיוק לכבשים (החיה, כבש, לא כביש ברבים) שקונות או מקבלות אותו. מי יכול למצוא את הכבשה שלו בעדר? אינדיבידואלי עאלק....
ברווז  | 04.05.18
39.
יופי של כתב.
זאת אומנות איך אני כתוב כתבה מתוזמרת וממומנת פירסומית בלי שיבחינו בזה !! אז אני מוסיף בלה בלה מקום המדינה שזה כאילו היסטוריה ועובדות ואז אני מוסיף לקוחות מרוצים שמשבחים את הרכב . וואללה קיבלנו תבשיל מוכן לאכילה !!! ואז חוק העדר כולם רוצים , להיות כמו כולם . אבל כל אחד כמו כולם מיוחד ייחודי. .. בקיצור גם אני רוצה יוניק שזה יחודי אם האנגלית שלח בסדר
רמי  | 04.05.18
33.
הטויוטות ההיברידיות עדיפות בהרבה -
ניסיון של 20 שנה בתחום בו עבור יונדאי זה הרכב הראשון. בטויוטה לכל דגם ודגם היברידי מקביל. היה לי טוסון חדש וברחתי בגלל צריכת הדלק המפחידה. חשבתי לרכוש 'עיוניק' אבל... מקור יודע דבר (או שניים) סיפר לי על המנוע החשמלי שלהן, ולא אפרט, העדפתי את טויוטה ובחרתי באוריס, שאגב בשנה הבאה יוצא דגם חדש ומדהים שלו. חזרתי עכשיו מאירופה ומתברר שגם שם (כמו לאחרונה בארץ) נהגי המוניות גילו את האוריס והיא מתגלגלת שם בשקט מוחלט בסימטאות הערים הגדולות. עיוניק לא ראיתי ולו אחד...
גולן | 04.05.18
21.
אל תחפש סוד קסם
ההיברידית המשמעותית הראשונה בארץ הייתה טויוטה פריוס. יונדאי עם האיוניק וקיה עם הנירו עושות הכל נכון יותר, בלי רעש וצלצולים. למה החלטת שהאיוניק משעממת ולא ניטפלת לפריוס? כי לפריוס יש צורה מוחצנת ומוגזמת דמויית עפיפון שצועקת שיש כאן משהו מיוחד? למרות חלוציות טויוטה ונסיונה העשיר במכוניות היברידיות, יונדאי הגיעה להישגים לא פחותים ממנה בכל הפרמטרים: איכות יצור, חסכון, ביצועים, בטיחות, מחיר, וכל זאת בשקט ובצניעות. אז הקניה הגיונית בהחלט, בלי ניתוח דמותו של הישראלי.
קובי | 04.05.18
20.
הפלאג אין לא נמכר יותר. זה הטעייה
בעולם הדגם ההיברידי זה שנמכר גם בארץ הוא הנמכר ביותר אחריו החשמלי שהוריד הילוך בחודשים האחרונים בגלל חוסר רצון של יונדאי לייצר אותו במספרים גדולים יותר ואחרי שניהם הפלאג אין במספרים ממש נמוכים. אני לא מבין מה הטעם בלעוות את זה בכתבה. אני אומר להעלות את מחיר הדלק בארץ ל10 שקלים לליטר. הטעם הישראלי יכול להשתנות מאוד מהר בהתאם למחיר.
אני | 04.05.18
17.
לא משהו בכלל
לקחתי סיבוב במכונית הזו בסוכנות יונדאי והתאכזבתי קשות המכונית כבדה כמו גוש עופרת לא מסוגלת להאיץ כמו שצריך וזה מעלה תהיות לגבי עקיפות. למכונית אין כמעט שדה ראיה מאחור כלמור בנסיעה לאחור אתה לא רואה כלום מלבד התמונה על הצג. במכונית אין כמעט תאי אחסון ואם כבר יש הם מאוד קטנים. בקיצור אני לא מבין על מה ההתלהבות כאן.
רונן | 04.05.18
14.
בדיקה בעבר לרכב הונדה היברידי מצאה שדה מגנטי
בסדר גודל של 30 מיליגאוס. משתנה לפי הזרם מהסוללה בחלק האחורי למנוע החשמלי בחלק הקידמי. בהונדה במושב האחורי מימין בעיקר. שם בד"כ יהיה ילד. המלצה- הביאו לנסיעת המבחן מד שדה מגנטי או בודק בתחום וקבלו תוצאות . המלצת משרד הגנת הסביבה בעיקר לקווי חשמל . עם יבואני הרכב קשה להם לקבוע ערך מירבי מסיבות ברורות. בהצלחה.
אלקטרון | 04.05.18
8.
ניתחתם למוות משהו שאפשר לסכם ב3 משפטים
2 סיבות: 1. מחיר ליסינג נמוך ביחס לרכבים באיכות דומה + הנחה בשווי מס בגלל ההיברדיות מה שהופך אותה לזולה בהרבה ממכוניות דומות. 2. איבזור גבוה ביחס למכוניות במחיר דומה. 3. בטיחות (שמירה אוטומטית על מסלול, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית). היה לי הונדה ג'אז היברדית בליסינג וזה היה הכי בסיסי שאפשר. בקושי רדיו היה בה. החלפתי אותה באיוניק כי האיוניק זולה יותר ויש בה כל מיני תוספות שאצלינו נחשבות ליוקרה, ובכל העולם זה הסטנדרט: בקרת שיוט, כפתורים בהגה, מסך וWAZE מובנה. הנעה בכפתור ולא במפתח. לא היה כאן מה לחשוב בכלל.
שגיא | 04.05.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת