64. רכב ברמה!! יש לי אותה כמעט שנה בליסינג ,רכב ברמה גבוהה,כייפי לנהיגה חזק ןשקט ונוח ,נוסע הרבה במסגרת העבודה אפשר לנהוג בה שעות ולא מתעייפים...נוחה שקטה וכייפית שחקו אותה עם הרכב הזה יונדאי ,כל הכבוד ונ.ב. ממוצע צריכת דלק 4.5 -4.6 ל100 קמ חסכונית בטירוףף יוסי | 29.08.18 (ל"ת)
63. ל62. כל הסיבות שמנית לא שוות את הבטיחות שלי ושל הילדים שלי. בטויוטה ובמאזדה יש אותם דברים רק ללא הקרינה. ורד | 10.05.18 (ל"ת)
62. כל הסיבות של 61 וגם: אחריות 5/7 שנים, מולטימדיה טובה והנחות ליסינג גדולות האוריס נחותה באחריות ,איבזור, אבזור בטיחות ומולטמדיה, וחבל. יוסי | 09.05.18 (ל"ת)
61. שווה לקנות איוניק כי במחיר סביר מקבלים שילוב של 3 מכוניות: 1. מכונית משפחתית מרווחת - הרבה מקום בישיבה ותא מטען מעל 500 2. מכונית היברידית - גם ירוק, גם חסכוני. 3. מכונית מאווזרת - מערכות הגנה משוכללות, שיוט, פאנל אינטרנטי ועוד. וחוץ מזה היא גם נראית טוב... חיסרון - מאיצה לאט (היברידי) נועם | 08.05.18 (ל"ת)
59. הקוריאניות מתאימות כמו כפפה לישראלים אני לא אומר את זה לשלילה אני חושב שהם קלעו בול למה שישראלים אוהבים, אמינות, טכנולוגית בטיחות ושטח לשקל, גילוי נאות, יש לי אופטימה ואני מאוד אוהב את הרכב הזה וכנראה שגם אחריו תהיה לי קיה. יוסי | 07.05.18 (ל"ת)
58. מה שהפך את הספורטאז' לכל כך מצליח פה זה מערכות הבטיחות איתן הוא מגיע והתמורה הטובה לכסף. שלא יספרו לכם סיפורים. אבי | 06.05.18 (ל"ת)
57. הקוריאניות השתלטו על כבישי ישראל אם תסתכלו סביב בכל רמזור כמעט רואים מכונית מקוריאה אם זה יונדאי או קיה וכמו שכבר מוזכרת בכתבה הספורטאז' למשל, הישראלים אוהבים את הפוזה של רכב שהוא מעין שטח- כביש ואת הטכנולוגיה וזה מה שהם מומחים לעשות היצרניות מקוריאה. נדב | 06.05.18 (ל"ת)
56. לא מכיר את הרכב,אבל ישראלים קונים,לא חשוב מה,בעיקר עפ המלצות של קרובי משפחה או חברים קרובים.דפוס צרכנות בריא ונכון.היכולת של פרסום או תקשורת להשפיע על הדפוסים האלה - מינימלי. כמה מגיבים קוראים לזה עדר,וזו יהירות חסרת בסיס כמו של כותב המאמר. המאמר הזה,כמו כל כתבה של ה"עלק תקשורת" מבוסס על אותה הנחת יסוד : יש את "העם" - אספסוף נחשל ונבער שתפקידו לציית ולקנות את מה שאנחנו אומרים לו. ויש את ה"נאורים" - המרקסיסט עם הנייר מהאקדמיה שהוא עליון אינטלקטואלית ומוסרית על כל היתר ולכן "היעוד" שלו הוא לשעבד את הנחותים אאא | 06.05.18 (ל"ת)
55. בזה השמאל צדק חברת שפע היא חברה חלשה,מפונקת,שמנה,זקנה שלא עובדת ולא נלחמת.חברה שתוחלת החיים שלה קצרה מאד. אאא | 06.05.18 (ל"ת)
54. להחליף את הכתב אם הכתב היה טורח לעשות טבלת השוואה בין איוניק לבין טויוטה אוריס היה מגלה שהאיוניק טובה בכל הפרמטרים. יוניק | 05.05.18 (ל"ת)
53. למה לחפש סיבות? פשוט רכב טוב! לא הבנתי לגמרה את הכתב... מנסה בכל כח ליצור רושם שאין לאיוניק שום "זכות" להיות רכב עממי ומחפש סיבות זולות להסביר למה זה קורה... זילות באינטליגנציה צרכנית של העם ובעיקר אנשי חברות היטק - שם שולט הרכב. הרכב טוב, טכנולוגי, היצרן ויבואן לא חסכו באבזור (להבדיל לרכבי "עדר" בסנים הקודמות), אז העם בוחר!. סוף סוף רכב "העממי" הוא רכב ירוק ובטיחותי ושכך יימשך המגמה. ולאד | 05.05.18 (ל"ת)
52. נשמח לכתבה עם בדיקת קרינה ושלא עם היבואנים בינתיים לפי כל הבדיקות העניין סביר ובכל זאת לא ראיתי התייחסות לנהגים שנוהגים מעל הממוצע ושדווקא להם רכישת רכב היברידי היא הכלכלית אא. | 05.05.18 (ל"ת)
51. הסיבות האמיתיות והפשוטות 1. רכב משפחתי מרווח, בסיס גלגלים 270 סמ 2. חיסכון משמעותי בעלויות דלק 3. מערכות בטיחות מתקדמות 4. מחיר קניה נמוך מ 140,000 שח 5. ללקוחות ליסינג הטבה של 500 ש"ח לחודש בזקיפת שווי המס. הכתב הזוי. רדיו אינטרנטי לא רלוונטי לשיקול קניית רכב. הטבת מס של 50% כן מתגלגלת לצרכן, יחד עם זאת מרווח עצום לגזירת קופון של היבואן החמדן. קובי | 05.05.18 (ל"ת)
50. אני רק שאלה מה הסיבה שתאי ביוב ותקשורת ממוקמים על הכביש וגורמים לנזק בקפיצים ומחתלים, תושבות מנוע וצמיגים. בנוסף אולי לתאונות בגלל סטיות מהירות? למה לא ממקמים אותן על המדרכות? ג׳ומי | 05.05.18 (ל"ת)
49. ל47 וכל המחרימים המגוחכים לקנות מחברות שהחרימו זה לא בסדר אבל לקנות גרמניות שהרגו 6 מיליון מאיתנו זה בסדר? זה שראשי המדינה שלנו נוסעים ברכבים גרמנים זה בסדר? מגוחכים חסרי גאווה לאומית שכמותכם. יהודי | 04.05.18 (ל"ת)
48. ישראלים גאים לא צריכים לקנות מחברות שלא מכרו לנו בגלל חרם הנפט מי שהפלה את ישראל בגלל הנפט הערבי צריך לשלם מחיר לדוגמא חברת פפסי לא מכרה לישראל ולכן קנו אותה בארצות ערב לדוגמא שמעתי שבמרוקו היא הייתה בלעדית ולא ניתן היה לקנות קוקה קולה בגל שהיא מכרה לישראל. ולכן עם גרה וחכם צריך לא לקנות מחברות שלא רצו למכורר לנו והרוויחו מכך במכירה לארצות ערב אלא לקנות מחברות שמכרו לנו וכתוצאה מכך הם הפסידו מכירות לארצות ערב. במלחמת לבנון הראשונה נדהמו הישראלים לראות שכל לבנון מלאה ברכבי טויוטה ולנו בארץ לא היה רכב אחד של טויוטה. ולדעתי המצב צריך להישאר כך נחייה גם בלי טויוטה. ולא להתנהג כמו עדר בהמות | 04.05.18 (ל"ת)
46. הרכב בה מדובר בכתבה. רכב זה אחד הרכבים האיכותיים שנקלטו בישראל! מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם. רכב חיסכוני. קרינה עומדת בכל התקנים המותרים. חווית נסיעה ברמה גבוהה. שווי שימוש נמוך יחסית לרכב שאינו הייברידי מחיר הוגן. כנראה שכותב הכתבה אינו מיקצוען בתחום התחבורה. מנהל צי רכב והנדסאי רכב | 04.05.18 (ל"ת)
45. בעוד שנה לא יהיו בארץ היברידיות, רק פלאג אין. תתעורר, בעולם הכל עובר לפלאג אין (חיבור לחשמל ביתי, חוסך 90% מעלות הדלק) קצין רכב | 04.05.18 (ל"ת)
41. הציתות הכי טוב בכתבה... "מה לעשות שמכונית משפחתית זה משעמם ומדכא, וכולם רוצים להיות אינדיבידואלים". חחחחחחח חחח. קרעתם אותי. עם ישראל זה פאקינג עדר, והרכב הזה (שהוא סביר ולא יותר) מיועד בדיוק לכבשים (החיה, כבש, לא כביש ברבים) שקונות או מקבלות אותו. מי יכול למצוא את הכבשה שלו בעדר? אינדיבידואלי עאלק.... ברווז | 04.05.18 (ל"ת)
39. יופי של כתב. זאת אומנות איך אני כתוב כתבה מתוזמרת וממומנת פירסומית בלי שיבחינו בזה !! אז אני מוסיף בלה בלה מקום המדינה שזה כאילו היסטוריה ועובדות ואז אני מוסיף לקוחות מרוצים שמשבחים את הרכב . וואללה קיבלנו תבשיל מוכן לאכילה !!! ואז חוק העדר כולם רוצים , להיות כמו כולם . אבל כל אחד כמו כולם מיוחד ייחודי. .. בקיצור גם אני רוצה יוניק שזה יחודי אם האנגלית שלח בסדר רמי | 04.05.18 (ל"ת)
38. מסרטן. מקרין. מסרטן. הנהג וילדיו שיושבים מאחור סופגים קרינה. עכשיו, בגלל שהאב קמצן, הילדים יסבלו כשיגדלו. חבל. בודק | 04.05.18 (ל"ת)
37. יש לי אחת רכב מפנק. חסכוני בטירוף 1 ליטר ל 25 ק״מ . אחריות הרכב 5 שנים המערכת ההיברידית 7 שנים. מי שמחפש ביצועים עובר למצב ספורט. נהנה מכל רגע במיוחד בפקקים . הרכב גם מעוצב יפה מאוד. דוד | 04.05.18 (ל"ת)
36. "מכוניות עם"... ביטוי מאוד היטלראי. מעניין אם הכותב בחר במונח הזה בידיעה, או שהכותרת לכתבה נכתבה בתום לב וללא היכרות עם הנושא... Der Volkswagen | 04.05.18 (ל"ת)
34. הקוריאניות נחותות לקוחות פרטיים , לא ממש קונים יונדאי וקיה , למעט רכבים יוצאח דופן כמו הספורטאז ופיקנטו. הקוריאניות נחותות ביחס ליפניות , חברות הליסינג מקבלו עליהם הנחות גדולות שוב כי הם נחותות ולכן עלות יצורן זולה יותר. אני לא קונה קוריאנית נקודה . ליה | 04.05.18 (ל"ת)
33. הטויוטות ההיברידיות עדיפות בהרבה - ניסיון של 20 שנה בתחום בו עבור יונדאי זה הרכב הראשון. בטויוטה לכל דגם ודגם היברידי מקביל. היה לי טוסון חדש וברחתי בגלל צריכת הדלק המפחידה. חשבתי לרכוש 'עיוניק' אבל... מקור יודע דבר (או שניים) סיפר לי על המנוע החשמלי שלהן, ולא אפרט, העדפתי את טויוטה ובחרתי באוריס, שאגב בשנה הבאה יוצא דגם חדש ומדהים שלו. חזרתי עכשיו מאירופה ומתברר שגם שם (כמו לאחרונה בארץ) נהגי המוניות גילו את האוריס והיא מתגלגלת שם בשקט מוחלט בסימטאות הערים הגדולות. עיוניק לא ראיתי ולו אחד... גולן | 04.05.18 (ל"ת)
32. אם לא קציני רכב שדוחפים חב ליסינג היא לא היתה נמכר אני עובד בחברה בה מחריכים מכוונים אותנו לנהוג הרכב זה כדי חהררות שחסכו אלי | 04.05.18 (ל"ת)
29. יפוי של רכב - להנות למי שלא רוצה להוציא את העיינים פשוט רכב ביטיחותי וחסכני - וגם מאוד נעים לנהיגה. קניתי בספטמבר - ומאז התחושה מצויינת. מי שצריך לעשות רושם שיקנה עגלות מגושמות. שיהיה עם. | 04.05.18 (ל"ת)
28. רכב ליסינג חברות הנותנות רכב ליסינג תפעולי לעובדים מעונינות בעלויות שוטפות נמוכות, ההבנה הייתה שעלויות הדלק לחברות תהינה נמוכה יותר, יוסף | 04.05.18 (ל"ת)
25. סתם משמיצים קניתי בכספי הפרטי את האיוניק הדגם המאובזר בכ 140 אלף שח. הרכב מאוד מהנה ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר. הכתבה מנסה להציג את הרכב באופן לא הוגן. שהכתב ישווה בין רמת האיבזור באיוניק לבין כל המכוניות היפניות והאירופאיות ואז יגיע למסקנה שונה. יוניק | 04.05.18 (ל"ת)
24. בחברה אצלנו נבדקו ההיברידיות לאחר שנה והוגדרו מסוכנות (קרינה) יש מישהו שיכול להתייחס לנושא הזה (מסרטן)? במיוחד כאשר הסוללה מתחת למושב רננה | 04.05.18 (ל"ת)
21. אל תחפש סוד קסם ההיברידית המשמעותית הראשונה בארץ הייתה טויוטה פריוס. יונדאי עם האיוניק וקיה עם הנירו עושות הכל נכון יותר, בלי רעש וצלצולים. למה החלטת שהאיוניק משעממת ולא ניטפלת לפריוס? כי לפריוס יש צורה מוחצנת ומוגזמת דמויית עפיפון שצועקת שיש כאן משהו מיוחד? למרות חלוציות טויוטה ונסיונה העשיר במכוניות היברידיות, יונדאי הגיעה להישגים לא פחותים ממנה בכל הפרמטרים: איכות יצור, חסכון, ביצועים, בטיחות, מחיר, וכל זאת בשקט ובצניעות. אז הקניה הגיונית בהחלט, בלי ניתוח דמותו של הישראלי. קובי | 04.05.18 (ל"ת)
20. הפלאג אין לא נמכר יותר. זה הטעייה בעולם הדגם ההיברידי זה שנמכר גם בארץ הוא הנמכר ביותר אחריו החשמלי שהוריד הילוך בחודשים האחרונים בגלל חוסר רצון של יונדאי לייצר אותו במספרים גדולים יותר ואחרי שניהם הפלאג אין במספרים ממש נמוכים. אני לא מבין מה הטעם בלעוות את זה בכתבה. אני אומר להעלות את מחיר הדלק בארץ ל10 שקלים לליטר. הטעם הישראלי יכול להשתנות מאוד מהר בהתאם למחיר. אני | 04.05.18 (ל"ת)
18. קניתי גולף טרדליין 2018 אתם יושבים 870 קילומטר למיכל של 50 ליטר בנסיעה עם בקרת שיוט ב 98 אחוז מהזמן רוב הנסיעה שלי היא בין דימונה לבאר שבע הלוך וחזור חמישה ימים בשבוע וניראה לי כי אני יגיע ל 950 קילומטר למיכל אני נוסע מקסימום במהירות של 100 קמ"ש חיים | 04.05.18 (ל"ת)
17. לא משהו בכלל לקחתי סיבוב במכונית הזו בסוכנות יונדאי והתאכזבתי קשות המכונית כבדה כמו גוש עופרת לא מסוגלת להאיץ כמו שצריך וזה מעלה תהיות לגבי עקיפות. למכונית אין כמעט שדה ראיה מאחור כלמור בנסיעה לאחור אתה לא רואה כלום מלבד התמונה על הצג. במכונית אין כמעט תאי אחסון ואם כבר יש הם מאוד קטנים. בקיצור אני לא מבין על מה ההתלהבות כאן. רונן | 04.05.18 (ל"ת)
15. אני בהחלט מרוצה מרווחת, מאובזרת ובטיחותית ובהחלט חוסכת המון דלק גם בנסיעות בין עירוניות. מיכל | 04.05.18 (ל"ת)
14. בדיקה בעבר לרכב הונדה היברידי מצאה שדה מגנטי בסדר גודל של 30 מיליגאוס. משתנה לפי הזרם מהסוללה בחלק האחורי למנוע החשמלי בחלק הקידמי. בהונדה במושב האחורי מימין בעיקר. שם בד"כ יהיה ילד. המלצה- הביאו לנסיעת המבחן מד שדה מגנטי או בודק בתחום וקבלו תוצאות . המלצת משרד הגנת הסביבה בעיקר לקווי חשמל . עם יבואני הרכב קשה להם לקבוע ערך מירבי מסיבות ברורות. בהצלחה. אלקטרון | 04.05.18 (ל"ת)
12. רדיו אינטרנטי..... חוץ מזה אין שום גאדג'ט. אבזור נמוך במיוחד, מערכת קטנה, בטיחות מקבילה לכל השאר. שורה תחתונה, הפלוס היחיד שהיא היברידית. כתבה הזויה | 04.05.18 (ל"ת)
11. מה שתופס הוא מצב הספורט אז חוץ מהיותה מכונית משפחתית מעולה ובטיחותית , היא יכולה בהסטת ידית אחת ללבוש גלימת סופרמן , ולהפוך למכונית ספורט עם האצה וביצועים ספורטיבים רז | 04.05.18 (ל"ת)
10. יש לי , יש לי ... תאחר שנה , רכב חסכוני בדלק 1/25 באופן רציף ובדוק. זה יכול ל יות רכב משפחתי שיודע לנסוע בבטיחות מירבית ובנוחות לנהג ולנוסעים. ההגה החשמלי מבוקר מחשב בטיחות , שמירת מרחק היליהמם חשמליים רכים התחלת נסיעה רכה ואי בזבוז דלק בעמידה בפקק רז | 04.05.18 (ל"ת)
9. רכב אמין בטיחותי וחסכוני בדלק ובמחיר הוגן לפני שנה קניתי את האיוניק באופן פרטי לא ,ליסינג בחרתי בו לאחר בדיקה של כל הרכבים המתחרים רז | 04.05.18 (ל"ת)
8. ניתחתם למוות משהו שאפשר לסכם ב3 משפטים 2 סיבות: 1. מחיר ליסינג נמוך ביחס לרכבים באיכות דומה + הנחה בשווי מס בגלל ההיברדיות מה שהופך אותה לזולה בהרבה ממכוניות דומות. 2. איבזור גבוה ביחס למכוניות במחיר דומה. 3. בטיחות (שמירה אוטומטית על מסלול, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית). היה לי הונדה ג'אז היברדית בליסינג וזה היה הכי בסיסי שאפשר. בקושי רדיו היה בה. החלפתי אותה באיוניק כי האיוניק זולה יותר ויש בה כל מיני תוספות שאצלינו נחשבות ליוקרה, ובכל העולם זה הסטנדרט: בקרת שיוט, כפתורים בהגה, מסך וWAZE מובנה. הנעה בכפתור ולא במפתח. לא היה כאן מה לחשוב בכלל. שגיא | 04.05.18 (ל"ת)
5. רדיו אינטרנטי? לכולם יש היום רדיו אינטרנטי. סמארטפון וחיבור בלוטות לרמקולים של הרכב. יוסי | 03.05.18 (ל"ת)
4. בגלל המס הנמוך יונדאי אלנטרה עם 90% מס בעוד היא עם 37% אז במקום להיות יותר יקרה ב20% היא עולה כמעט אותו דבר בנוסף 17 מעמ כמובן. ליבואן החא מניבה רווח של 15-20 אלף בליסינג ועוד 20 אלף פרטי ללא הנחה א | 03.05.18 (ל"ת)
3. סליחה סליחה אבל מה שתפס אותי במכונית הזאת הוא המראה. כרכב משפחתי היא יפה בעיניי. וזה שהיא היברידית דיבר אליי מאוד, אם כי מאכזב מאוד לקרוא שזאת גירסה היברידית נחותה. אם כבר קונים רכב חדש עדיף שיהיה היברידי מלא מלא. יובל | 03.05.18 (ל"ת)
2. אם איוניק אז נירו של קיה עדיפה בכל מבחני הרכב קיה נירו יצאה עדיפה על פני האיוניק גם בבדיקה שערכתי הנסיעה נוחה יותר תצרוכת הדלק טובה יותר והנירו יותר פונקציונלית והיא אכן גם מוכרת הרבה ,תבדקו בטבלאות המכירות. פיני | 03.05.18 (ל"ת)
איוניק, עיוני: מה הסוד של מכונית העם החדשה?
65 תגובות לכתיבת תגובה