11. לא אודיזי. קרייזלר פסיפיקה (יורשת הוויאג'ר). לא אודיזי. קרייזלר פסיפיקה (יורשת הוויאג'ר). פיני | 06.05.18 (ל"ת)
10. מענין הבדל ההתיחסות שלנו בין תאונה רגילה לבין תאונה שמעורב בה רכב רובוטי כנראה שמבני האדם אנו לא מצפים ליותר מידי תאונות מהסוג הזה יש עשרות כנראה שיותר לכיוון של מאות כל יום רק בישראל כתוצאה מנהיגה של הומינידים, ברור שיהיו תאונות שמקורם לא ברכב הרובוטי אבל גם חלק באשמת הרכב הרובוטי אם הבדל אחד שהרכבים הרובוטים כל הזמן ישתפרו מתי שאנו הגענו באופן מעציב למקסימום שלנו, כמות המידע מהמשתנים השונים שיש בכביש במיוחד כביש עירוני היא בחלק העליון של היכולת האנושית, זה יקח עוד כמה שנים אבל כמו שנוצחנו בשח משחקי הטריויה וגו כך גם נשאר באבק מאחור מול היכולת של מערכות המחשוב, אם זה יכולת מיתוג של מידע שהוא יותר ממליון פעמים יותר מהיר מניורון אנושי דבר שיאפשר למערכת כזאת לטפל במהירות וביותר משתנים ובהמשך גם אלגוריתם שמשתדרג באופן גורף אצל כל הרובוטים כל כמה חודשים כל תאונה תחקר ומסקנות יישמו בוורסיה הבאה, מענין אם עוד כמה עשרות שנים לא ירשו לאנשים לנהוג יותר על הכבישים? אדם | 06.05.18 (ל"ת)
7. מה ציפיתם? שהרכב ינסה להתחמק מנהג שיכור אתה יכול להיות הנהג הכי טוב בעולם. אבל אם מישהו סוטה לנתיב שלך זה לא יעזור. מיקי | 06.05.18 (ל"ת)
5. המנכ״ל צדק רכב אוטונומי לא חסין מתאונות. אם נהג אחר ינסה להתנגש בו הוא במרבית המקרים יצליח. זה היה המצב כאן לפי הנתונים בכתבה. שונה לגמרי מהמקרה של אובר. קורא לעומק | 05.05.18 (ל"ת)
4. למספר 3 אני דווקא מעדיף את mobileye 6 על רכב אוטונומי , יש לי ברכב ואני מאוד מרוצה וממליץ אפי | 05.05.18 (ל"ת)
1. בסוף הרכב של אינטל - מובילאיי ינצח! טכנולוגיה הרבה יותר בשלה, ואני לא מדבר על מוצר האפטר מרקט שלהם, זה שרואים בכל המכונית, אלא על המערכות המתקדמות שרואים ברכבי היוקרה. רמה אחת מעל כל החאפרים. דני | 05.05.18 (ל"ת)
הרכב האוטונומי של וויימו נפגע בתאונה; מנכ"ל וויימו רק לפני חודש: "לנו זה לא יקרה"
11 תגובות לכתיבת תגובה